GEMPAR! NIZAR TERSASUL KATA PAS AKAN MUSNAH DALAM HIMPUNAN HIJAU!

Himpunan Hijau di Alor Setar - Nizar Jamaludin sewaktu berucap sementara menunggu ketibaan Penyesat Orang Muda Azhar Idrus ke Stadium Darul Aman sekejap tadi amat bersemangat untuk mentalkinkan UMNO, sebut bahawa ajal UMNO sudah hampir tiba, tiba2 beliau tersilap sebut bahawa himpunan ini tanda kejatuhan PAS di semua peringkat. Kesilapan ini adalah sama macam TS Khalid tersilap sebut dalam PRK Ijok dulu. Mungkin baik jika pihak TV media atau internet boleh ulang mainkan kesilapan Nizar berkenaan.

House PK: Ini aku terima melalui bbm, ni tandanya Nizar Lahanat dah kena tulah Tuanku Sultan Johor la ni! Memang sah dia ni mereng!


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

6 Responses to "GEMPAR! NIZAR TERSASUL KATA PAS AKAN MUSNAH DALAM HIMPUNAN HIJAU!"

  1. hpk... ubah sikit.... bukan tersasul atau tersilap.... bahkan mengaku dan mengesahkan.... baru sedap sikit tajuk tu.... hehehehe...

    ReplyDelete
  2. aku ingat sembahyang je dua imam...
    rupanya kiblat pun lintang pukang!!!

    ReplyDelete
  3. Dia pun gagap juga tu... Cuma tak teruk mcm MB GAGAP SELANGOR

    ReplyDelete
  4. Peerrrghhh!!! Saf berteraburrrr...

    ReplyDelete
  5. yg sesat tu ngko!!!!ntah2 ngko yg pandai2 buat cite. beb, lenkali lu la amik video pastu barula posting kt sini. stakat mengata tp xde bukti watpe.bodo gile!!!

    ReplyDelete
  6. sedih aku melihat bangsa aku sendiri bermusuh akibat sebuah parti politik.. sanggup menabur fitnah thadap sesama umat islam.. wahai blogger insaf la drpada buat dosa yg x mendatangkan faedah.. buat dosa saja.. aku bkn sebelah mana2 parti politik tp aku seorang belia yg melihat negara aku kucar kacir.. btol ape yg Ustaz Azhar Idrus sampaikn.. dia hanya brdakwah utk Islam bkn utk kpentingan sendiri atau parti politik.. xperlu kita fitnah atau maki hamun ustaz.. sesuatu yg tidak baik tidak perlu disebarkn jika tiada bukti yg kukuh.. asalamualaikum..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!