GEMPAR!!! MALU PUNYA PASAL, MB KEDAH ARAH DUA EXCO SYAITAN BERNIKAH!!!


Aku tak mahu tulis panjang-panjang. Tapi cerita ni dah lama aku dengar. Nama PENGANTIN LELAKI tu pun, bukannya bersih sangat pun. Dah ada skandal yang memalukan sebelum ini.

Rupa-rupanya pemimpin PAS yang dikatakan sangat petah berceramah ini, seorang PLAYBOY. Macam orang tua-tua katalah, sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh berdebab ke tanah. Sehebat-hebat KOTE JAHAT, akhirnya dipaksa juga bernikah!

Siam Doll ke mana, China Doll ke mana, akhirnya MB sendiri yang arahkan dia menikahi seorang lagi Exco Kedah yang boleh tahan juga kontroversi dan skandalnya!

Korang baca sendirilah PENDEDAHAN YANG DIBUAT KEDAHAN69ERS.COM

17 Responses to "GEMPAR!!! MALU PUNYA PASAL, MB KEDAH ARAH DUA EXCO SYAITAN BERNIKAH!!!"

  1. KAN AKU DAH KATA PAS NI PARTI ANAK SYAITAN.
    SATU SYAITAN BETINA, SATU SYAITAN JANTAN.
    KATA PATI ISLAM, TAPI AKHLAK SYAITAN.
    ITU LAH PAS. AZIZAN PASTI SETUJU DAN AKUI.

    ReplyDelete
  2. UMNO tak bley satu hari tak fikir pasal seks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuma fikir je, bukan buat. yang buat tu ko tau sndiri la kan. bodoh.

      Delete
  3. Jangan la dedah isu ni, nanti reform anak haram yang sapu bini orang tu marah parpu

    ReplyDelete
  4. Macam mana tak cerita pasal seks sebab pas kemaruk sangat dgn seks. Tak kira siapa, bini org pun di rembat juga. UMNO cuma nak Pas cermin kan diri saja. Pas parti munafik.

    ReplyDelete
  5. Allah maha berkuasa ...

    Buat maksiat pasti akan ditunjukkanNya. Lagi2 oleh orang2 yang menggunakan Islam untuk agenda perjuangan parti dan diri sendiri.

    Allahu Akbar.

    ReplyDelete
  6. rata rata pemimpin Pas berbini 2.Kerana banyak baca haramjadahkah & promosi ubat kuat.

    ReplyDelete
  7. ni la org p.r. mana dirng ada cermin utk tgk diei sendiri. cermin mereka hanya dr jenis cmin cembung. cr dan fokus semua salah bn/umno. nnt keluarla penyataan dr puak anak setan. ni swmua perangkap dan konpirasi umno..

    ReplyDelete
  8. bior muka cam mamat pecah pintu janji pelantaq fit... terbaekkkk...
    tak kisah muka iras maid indon janji boleh bikin show tarian tiang

    ReplyDelete
  9. PKR selangor dah turunkan geran tanah jadi 1k,masa BN 24k. Cukai pintu pun kurang 25%. ini semua isu yang rakyat nak dengar. UMno bodoh dok main isu perkauman,seks dan drama swasta tahap murahan.2012 wake up UMNO. kakaka kesian aku tengokUMNo tak da harapan dah nak mentadbir negara atau tangani isu rakyat

    ReplyDelete
    Replies
    1. janji dh bertahun baru skrg nk buat. dosa ms lum buat tu sapa tanggung?

      Delete
  10. Orang cakap pasai Exco PAS kena suruh kahwin, ada orang cakap pasai geran tanah.

    Orang yang cakap pasai geran tanah ni sebenarnya bodoh piang.

    Dulu UMNO kenakan 24K kerana 80% permohonan datang dari bukan Bumiputra.

    Sekarang ni 80% yang untung dari turunnya cukai Tanah adalah Ah Beng Pak Tiri laki Mak hampa.

    Siapa yang bodoh bangang. Pemimpin PKR yang haram jadah. Jual Bangsa.

    Tengok Eli kangkang bulu serabai lagi bagus daripada dok bagi komen buta tuli.

    ReplyDelete
  11. Alhmdulillah, kalau betul dah nikah, ok la. Kena paksa ka? Sukarela ka? Asalkn ikut cara yg betul spt yg Islam suruh. Yg rakyat marah sgt bela artis dgn jutaan ringgit gaji rasminya x smpai 15ribu pun tapi bleh beli rumah + ubahsuai smpai RM4Juta, nikah dak skali takut bini potong dia pnya tuuuttt....

    ReplyDelete
  12. itulah natijahnya pas ni bila mursyidulnya dah kafir dan presidennya munafik maka orang bawah pun jadi macam ni lah.....berzina, berkhalwat,mengumpat dan sebagainya.
    Dulu matsabu,din pudu dan sekarang ni syaitan pas kedah dua ekor tu'
    mb kedah pula perangai syaitan jual tapak surau kepada cina kristian laknatullah

    ReplyDelete
  13. Parpu...

    Aku ada member dr org kuat pas. Bila aku tanya dgn dia regarding kes ni.. Dia boleh jawab" nak buat mcm mana depa manusia biasa, bernafsu... Kita terima saja la.."
    aku maki Member aku... Aku katA punya anak haram hg pa ni.
    Kalau tak pihak kerajaan..hg maki kata mcm2..

    Lanun

    ReplyDelete
  14. PKR selangor dah turunkan geran tanah jadi 1k,masa BN 24k. Cukai pintu pun kurang 25%. ini semua isu yang rakyat nak dengar. UMno bodoh dok main isu perkauman,seks dan drama swasta tahap murahan.2012 wake up UMNO. kakaka kesian aku tengokUMNo tak da harapan dah nak mentadbir negara atau tangani isu rakyat

    June 5, 2012 3:18 AM


    anon kat atas ko tu yang kesian. asyik kena tipu je dek pemimpin ko he he. ko kata apa UMNO tak ada harapan nak mentadbir negara atau tangani isu rakyat?. habis tu PM DS Najib, tu dari parti mana UMNO kan. bukan dari parti anak syaitan pun.P Gay R lagi la jauh, DAP mata sepet tu nauzubillah. banyak dah yang UMNO/BN dah buat. ko tu je yang buat2 tak nampak. nak buat buta la konon kan. aku rasa ko pun kedarah gak apa sahaja usaha kerajaan yang ada sekarang ni. banyak sangat sampai tak terhitung. tak payah buat dosa kering la nak nafi. satu lagi kerajaan BN tak lah tamak sangat sampai kawasan yang diistyhar untuk tujuan rekreasi pun nak di rampas untuk tujuan komersial. tu belum lagi sebut tentang kes pasir. negeri yang jatuh ke tangan PR masa PRU12 pun sebab tu menang nasib je. tu sewa ppr yang melambung naik hampir 100% semasa pakatan rakus memrintah apa cer. pembangkang menang sebab undi protes rakyat pada ketika itu. tengok la PRU13 nanti InsyaAllah BN/UMNO akan menang. Allah tau apa yang terbaik untuk bumi bertuah ini. anon simpan sikit kelaku ye jangan tnjuk sangat yang ko tu dah kena nasi kangkang dengan pemimpin ko. tu yang bebal memanjang. species mangkaq tak boleh diajar.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!