KASI SAILANG ITU PAILANG

GEMPAR BERAPI! RAKYAT BERDEMO DEPAN RUMAH AZMIN MINTAK ANWAR JAWAB ISU 3 BILLION!





Gambar-gambar depan rumah Azmin 'YB JAMBAN' Ali.

Jawab Azmin jawab. Rakyat menuntut tu. Takkan salahkan UMNO?

Emak menangis pun kau salah UMNO??? Hehehe ... siapa nak percaya?

Senang cerita kalau kucing korang bunting pun salah UMNO gak la!
11 Comments for "GEMPAR BERAPI! RAKYAT BERDEMO DEPAN RUMAH AZMIN MINTAK ANWAR JAWAB ISU 3 BILLION!"

dah jawap pun dalam Parlimen sekoq pun YB umnoooo tak jawap..tak dak telorrr beb
tak habis -habis bodoh lah puak ni.
dulu bodoh,, kini bodoh..dan selama-lamanya bodoh. di bodohkan olih UMnooo lambang parti keris yang tak pernah bertanding dalam pilihanraya seumor hidup

Sama banyak je jumlah pendemo dengan wartawan/jurugambar. Hebat.

tak habis -habis bodoh lah puak ni.
dulu bodoh,, kini bodoh..dan selama-lamanya bodoh. di bodohkan olih UMnooo lambang parti keris yang tak pernah bertanding dalam pilihanraya seumor hidup

Wow.. ramainyaaaaaaaaaaaa.. kagummmmmmmmm√√√√ hehehe

Pasal apa setiap kali korang buat demo yang pegang sepanduk tu kena pakai helmet.. muka tertutup.. dah tu yang paling ketara semua macam budak2 sekolah je.. kalau korang dah boleh mengundi tu takpelah juga.. ni baju dengan seluar pun mak bapak yang belikan dok sebuk bertempek dekat depan rumah orang..

Baru RM kena bayar ni.. confirm malam ni ada keluar dekat TV3..

kalau orang dah tanya tu kena jawab la... salah ke betul yang penting dah jawab...

Tu bukan rakyat,tu kucing kurap UMNO. Bersih 3.0 baru rakyat.

Hi Pencacai2 najis BABI dna penjilat2 juboq blendir Anwar Zionist yg bengap nak mampos, kecik2 sudha harus mampos, kote dah berbulu menyushakan diri dan keluarga. Hidup sia2 saja menghabiskan beras, pemimpin2 yg jahil dan keparat dalam Fuckaton yg kaw mendewa dewakan, makan ais krim dalam jamban, kauseliing dgn isteri orang pukol 3pagi, giler berzina dgn Cina Doll, kat hotel Pudu, Kat Hotel Perdana, Dlam Kcoh keretapi, liwat jantan2 tak kira muda atau tua asalkan ada lobang kunyit, itu pun kau sokong, walaupun dikencing panas. Hidup sia2 saja jadi pencacai2 yg bengap, pemimpin2 memperbodoh bodohkan, difitnah, dibohong, ditipu, itu dok syok menyokong. Dah lah bengap, berlagak samseng kampong dusun pulak itu. Ishh ishh ish ishh ishhishh itulah spesis2 haramjadah yg sudah harus direjam sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi zionist bacul.

mat rempit siap pakai topi keledar lagi bagi arahan. gila punya bodo UMNo

hoi UMNO bangsat, tak payah la nak cakap isu palestine kalau kkamu to sendiri macam yahudi kejam. Tengok la duit 10 sen baru ni ada star of david kat belakang. Gila punya bodo UMNO

budak skolah dari mana yang korang kutip ni. hadoiii..

budak2 camni, kalau upah rm50 sorang, apapun sanggup buat.

lawak2...

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com
Back To Top