GEMPAR BERAPI! MENGAPA PENYOKONG PAS PIJAK BENDERA PKR DI HIMPUNAN HIJAU!?

Setelah berakhirnya Himpunan Hijau anjuran Parti Islam Se Malaysia (PAS) di Stadium Darul Aman, Kedah didapati wujudnya ritual pelik yang dilakukan oleh penyokong parti itu.

Mungkin kerana begitu terpanggil dengan saranan dan ucapan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang menggesa ahli-ahli parti itu supaya menentang kemungkaran terutama berkaitan maksiat.

Selaras dengan ucapan itu, lantas ribuan penyokong-penyokong Pas dengan aggresifnya mula memijak-mijak bendera sebuah parti yang banyak menyimpan pemimpin-pemimpin yang mengamalkan maksiat sama ada diantara kaum sejenis atau berlainan iaitu PKR.

Mungkin kerana penyokong Pas selama ini sudah jelas bahawa kebanyakkan pemimpin PKR sememangnya mengamalkan perbuatan yang mungkar termasuk membuat maksiat, berzina dan mengamalkan hubungan seks sejenis.

Tidak perlu disebut siapa orangnya, penyokong Pas sendiri sudah maklum sangat siapakah pemimpin yang dimaksudkan.

Persoalannya, tindakan ribuan penyokong Pas itu seolah-olah dihalalkan oleh Abdul Hadi sendiri selain Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat dan Timbalan Presiden, Mohamad Sabu.

Adakah Pas kini sudah kembali ke landasan serta perjuangan asal parti itu yang berlandaskan Islam?

Adakah juga, Pas kini sudah menolak kepimpinan seks melampau yang diamalkan pemimpin PKR?

Peraktoday sendiri menyaksikan bagaimana penyokong Pas termasuk dikalangan wanita memijak-mijak bendera PKR ketika di dalam stadium.

Mungkin doa rakyat Malaysia supaya menentang habis-habisan golongan yang mengamalkan maksiat serta seks sesama kaum sejenis ini telah dimakbulkan tuhan terutama terhadap penyokong Pas.

Sumber: Perak Today

HOUSE PK: Pertama sekali, PAS dari semalam dok mencanang kat yang hadir ratusan ribu, padahal hakikatnya kita semua tak ramai mana pun. Dah tu pulak diimport dari Kelantan! Kih kih kih

Pijak bendera PKR eh? Nampaknya api kemarahan puak-puak PAS dah tak boleh nak dibendung lagi dah, syukurlah Perak Today dapat gambar bendera PKR dipijak oleh ahlul PAS! Bayangkan betapa bencinya ahlul PAS pada PKR sekarang ni kan?

Yang lain lu orang fikir la sendiri!

9 Responses to "GEMPAR BERAPI! MENGAPA PENYOKONG PAS PIJAK BENDERA PKR DI HIMPUNAN HIJAU!?"

  1. Komen yg bagus kari,tp perlu bangkitkan issue yg lebih gentleman...

    ReplyDelete
  2. cerita bodoh itu aku sorg je buat nampak ribu2 ke? td aku lapik duduk pas tu takut diisepak org aku pijaklah supaya tak "lari"..bodoh

    ReplyDelete
  3. bendera bkn suci pun bro, hang xda akaika?

    ReplyDelete
  4. penyokong Pas memang bangang2

    ReplyDelete
  5. pas memang bodoh pun mcm biasa

    ReplyDelete
  6. Yg buat cerita ni lg bangang.. X relevan langsung.

    ReplyDelete
  7. Bendera tu lambang Maruah sesuatu organisasi juak2 pas oooi..... Bangang tak bertempat. Kalau bendera dah dipijak pijak maknanya dah tak lama la bendera tu nak masuk tong sampah. Ataupun buatt lap taik kat pungkoq dapig...haha parti ajaran sesat-PAS

    ReplyDelete
  8. Bercakap dengan orang bodoh nih menjadikan kita lebih bangang.Sudahlah UMNGOK.Lu olang sudahlah bodoh....lagi diperbodohkan oleh pemimpin lu olang.Lu olang tak kan nampak kehebatan PAS sampai bila-bila.

    ReplyDelete
  9. Cuba tengok wajah siapakah diantara bendera hitan dan merah? dua biji matanya jelas sedang merenong sesuatu?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!