CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Wednesday, June 27, 2012

DEI PAKATAN HARAMI! INI GAMBAR ALTANTUYA ZAMAN BILA NI?

SAYA terbaca di laman-laman web pro-pembangkang yang begitu hangat menyiarkan tentang kononnya sekeping gambar model dari Monggolia, mendiang Altantuya Sharibuu, yang dikatakan telah dirakam di Perancis.

Maka bermodalkan gambar tersebut, maka puak-puak pembangkang menghebahkan bahawa kononnya Altantuya pernah di Perancis untuk berunding tentang pembelian kapal selam Scorpene di sana.

Kononnya, dengan gambar itu juga, maka mereka boleh mereka-reka cerita seolah-olah dakwaan mereka mengenai skandal Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan Altantuya adalah benar.

Tapi, percayakah anda bahawa segala yang dikatakan tentang gambar itu adalah dusta dan rekaan semata-mata, serta sengaja dimanipulasi sebagai persepsi untuk menabur fitnah terhadap Perdana Menteri?

Pertamanya, melihat kepada gambar itu, apakah benar wanita yang dipaparkan itu adalah Altantuya Sharibuu dan bukan wanita yang mirip padanya?

Sebagaimana maklum, video skandal seks yang melibatkan Anwar Ibrahim tersebar meluas dan bukti forensik dari pakar audio visual antarabangsa telah mengesahkan bahawa lelaki itu adalah 99% Anwar Ibrahim.

Tapi, Anwar tidak mengaku dan ramai yang menipu diri sendiri dengan menafikan tentang identiti itu adalah Anwar. Padahal, lelaki di dalam rakaman video seks itu sangat jelas mirip Anwar dan disahkan 99% oleh pakar!

Read more...

HOUSE PK: Aku pelik betul dengan perangai Pakatan Harami ni, kalau bab-bab gambar palsu macam PM makan ayam goreng dengan Razak Baginda dan Altantuya yang dibuat oleh GAY TUA TIAN CHUA tu, cepat-cepat depa percaya, sama macam gambar ni pun, mereka boleh sebar suka hati mak pak depa ja.

Tapi bab video Anwar yang tengah menoron China doll yang telah disahkan oleh pakar-pakar antarabangsa tak nak pulak mereka percaya kan? Kenapa mesti double standard? Apakah penyokong pakatan harami ni memang DANGKAL DAN DUNGU nak MAMPOS?

Aku pening la, ada sesiapa boleh terangkan tak?

14 comments:

  1. dgn bini diorg pun diorg x percaya sbb tu org2 PR ni byk makan luar.. hahahahaha... tgk bini sendiri, ingat cinadoll.. kahkahkah.. bodohnya PR.

    ReplyDelete
  2. Bab china doll soal peribadi walaupun benar atau palsu. Bab alantuya bab korupsi duit rakyat dan pembunuhan nyawa dan soal penjualan rahsia negara. Ada paham UMNo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang sah penyokong Pakatan memang DANGKAL & DUNGU NAK MAMPOS. Pandai pulak kau kata hal peribadi. Cuba pemimpin UMNO, habis satu dunia kau spin cerita. Dah sah memang Babi Anuwar pun kau masih boleh terima, kalau akhlak macam binatang ni macamana kepala hotak bebal kau dan kawan2 kau boleh terima, soal duit yang Anuwar songlap tak cerita lagi. Kes kapal selam tu kau dengar dari ceramah ulamak2 syaitan PAS pun kau percaya, bukti tak ada. Yang dah terang dlm video, dikatakan besi pulak....Presiden bingai ahli pun bingai jugak...yg Nik najis tak sudah2 perasaan ulamak pulak, apa nak jadi korang ni....

      Delete
  3. hmmm betul jugak tuh... tapi kalau aku percaya pada video anwar, dan juga percaya pada gambar altantuya tu... parah jugak negara kita nih...

    ReplyDelete
  4. org umno bn nie pun byk yg makan luar..yg lebih teruk lagi bini2 depa pun makan luar gakk...hahaha

    ReplyDelete
  5. Anon bodoh nak mampos 10.48, itu alasan kau nak menghalalkan kekongkekan anwar dengan china doll? Itu RM 3 Billion ada akuan bersumpah beb? Ini komisen 500 juta langsung takde apa pun? Lu akai pakai jubor ka?

    Owh, sah Pakatan Harami ni bebal semua penyokong dia

    ReplyDelete
  6. Mkn duit balak sorang2 si taib ni.

    ReplyDelete
  7. Awat yang hang takut sangat kalau ang rasa tuk najib x terlibat dlm kes tu x duh duk tkut la, dongoi pnya admin..ang dftar nama dk g untuk jd wkil BN? ak nmpak ang ad kredibiliti nk jd calon pru13 nie...!!

    ReplyDelete
  8. Macam ni la anon-anon bahalol tercekik kunyit, kalau korang ada bukti Najib terlibat bagi kat aku. Kalau takde aku nak cabar korang buktikan video Anwar tu palsu dan tolong cari siapa pelakon dalam video tu? Mungkin bapak2 korang kot?

    ReplyDelete
  9. tak kemana dia orng melalak2 pun PK!!

    habis hebat pun, jadi penjaga parkir time guan eng berucap!! tu ja!

    pemimpin2 dia orang plak jdi tukang angguk iyakan guan eng...

    ReplyDelete
  10. anwar ibrahim kan pakar xxx , mungkin dia boleh sahkan tu gambo alhantunya atau cinadoll..

    ReplyDelete
  11. AMBOI ANON 10:48PM

    WANG 3 BILLION TU TAKDE KAITAN DENGAN RAKYAT DAN NEGARA KE?

    ReplyDelete
  12. puak pakatan haramjadah ni memang nak perbetul bab mereka sahaja..jika pemimpin mereka buat salah semua betul..mereka ingat orang nak percaya dgn gammar palsu mereka tu .dasar puak bangang fuckatan

    ReplyDelete
  13. kau cari mamat mana ni brader??
    nak berdebat biar sama hebat dengan kau jangan cari yang rendah IQnya.
    lagi satu kau kata,kata2 orang yang bertanya kat kau tu seakan mengikut khabar angin.jawapan yang kau bagi adalah "cuba kaji balik sedare".agak2 kau kalau jawapan macam tu orang dapat jawapan ke?

    kita perbetulkan sesama kita
    TQ :)

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!