BODOH PIANG! AHLUL PAS TAK RETI MATEMATIK!

Agak mengejutkan apabila ramai di kalangan para penyokong PAS tidak berpuashati apabila jumlah kehadiran Himpunan Hijau Ke Putrajaya yang berlangsung di Stadium Darulaman, Alor Setar, pada 2 Jun lalu dikatakan hanya mencecah 50,000 hingga 70,000 orang sahaja.

Mereka meradang, marah, geram, memaki hamun, mencerca dan mencarut terhadap sesiapa saja yang mengatakan bahawa himpunan itu dihadiri kurang dari 100,000 orang penyokong PAS, kecuali laman portal pro-pembangkang, Malaysiakini.com.

Kedahan69ers.com juga tidak terlepas dari dimaki hamun oleh para penyokong PAS yang bertandang ke laman portal ini.

Apa pun, terima kasih atas kunjungan serta cercaan itu, dan hanya Allah SWT sahaja yang dapat membalasnya.
Bagaimanapun, agak menghairankan apabila Stadium Darulaman yang hanya mampu menampung seramai 32,387 orang sahaja di semua tempat duduknya.

Jumlah tersebut disahkan sendiri oleh Laman Web Rasmi Perbadanan Stadium-Stadium Negeri Kedah yang boleh dilawati di alamat; http://www.stadiumkedah.gov.my.

Pun begitu, sekiranya dikira secara stadium padat pun, wajarlah dikira semuanya yang berada di tempat duduk stadium itu berjumlah 40,000 orang, itu pun untuk tidak mengecewakan hati para penyokong PAS, walaupun sesetengah tempat duduk tidak padat.... SAMBUNG BACAAN DI KEDAHAN69ERS.COM

12 Responses to "BODOH PIANG! AHLUL PAS TAK RETI MATEMATIK!"

  1. Biarlah depa nak bubuh angka berapapun, 100k hijai di Stadium Darum Aman mungkin sama ramai dgn Gelombang Merah di bukit Jalil. Tapi tak boleh lawan kuning di Kuala Lumpur, lebih 500k. Itu Mat Sabu yang kata. Walaupun begitu Biru di HBN Putrajaya yang pasti telah kumpul lebih 2 juta. Tak pa lah, tak kisah la apa juga angka yan diberi. Tapi jauh di sudut hati tetap mengakui angka sebenar yan datang baik Hijau, Merah, Kuning dan Biru. Ok... Wassalam, jumpa lagi

    ReplyDelete
  2. salam, nak wat cam mana sebab ketua pun macam kayu. so anak buah macam dua kali kath le .........

    ReplyDelete
  3. x kisahh la weiii ko nak kata perhimpunan tu dihadiri seramai 10 jer puunn....Yang pasti aku lawan UMNO sampai mammpoosssss......

    ReplyDelete
  4. LAWAN LAH MELAYU/ISLAM/UMNO SAMPAI MAMPUS..SBB KALU KO ORANG MAMPUS DAP BABI YG DOA KAN UNTUK KO ORANG.

    ReplyDelete
  5. APA PUNYA BLOGGER HANG NI.. TAK TAU KIRA KA?!! JUMLAH YANG HADIR PADA HARI TU LEBIH 10 JUTA LAH!!! HANG LUPA KA, KEDAHKAN ADA STADIUM MARACANA, STADIUM TERBESAR DIDUNIA!

    ReplyDelete
  6. Ya bagus tu kawan. Lepas UMNO mampos aku tunggu kau pulak mammposss!! SEE YOU IN HELL!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita org masuk syurga insyallah. kau dan pemimpin sesat nuar dan n.ajis masuk neraka. kau yg kata...

      Delete
  7. UMNO penipu punya angka 10k saja tapi angka berdiri dan diluar stadiumboleh mencecah 70k

    ReplyDelete
  8. setan iblis

    now anyone can and free to say what they want..what's your problem???

    ReplyDelete
  9. stadium darulaman hanya boleh masuk 40,000 orang saje, yang selebihnya yg membuatkan ia nampak ramai sebab ada, jin & syaitan.

    ReplyDelete
  10. tempat duduk/kerusi 40ribu. Yang duduk kat tengah padang tu tak nak kira ke..?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!