AZMIN AISKRIM ANWAR! LAGI PENDEDAHAN HARTA YB JAMBAN YANG TERLAMPAU!



Takkan nak diam je kot Min? Ce cite, ce cite..

3 Responses to "AZMIN AISKRIM ANWAR! LAGI PENDEDAHAN HARTA YB JAMBAN YANG TERLAMPAU!"

  1. Kesian Umi, berbuih dia cuba mendedahkan kesalahan abg yer..tp pnyokong taksub PKR tetap percayakan Yb Jamban si budak mata biru ni..buka lah mata, buka lah hati..Iklas dari Anak Kg. Sungai Damit, Tuaran, Sabah

    ReplyDelete
  2. Memang jesian la kat Umi....byk pahala dia ni dan besar jasa untuk UMNO

    ReplyDelete
  3. Umi ni bukannya nak memburukkan abang dia, tapi dia nak abg dia sedar kesilapan yg dia dah buat selama ni supaya dosa tu tak lagi bertambah. Wan Azizah patutikut contoh dia, mengakuilah semua kesalahan Anwar supaya dia tak terus melakukan dosa.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!