AYOYO! ZOO NEGARA MAU PINDAH KE JANDA BAIK?

Pelik jugak tempat Menteri Kesihatan pilih tempat ni, atas bukit, hmmmm, apa pandangan korang ek?

Persekitaran hijau dan alam semulajadi yang masih terpelihara di sekitar Janda Baik di sini, dilihat menjadi pilihan terbaik bagi pembinaan Zoo Negara yang baru.

11 Responses to "AYOYO! ZOO NEGARA MAU PINDAH KE JANDA BAIK?"

  1. pindah Sabah atau Sarawak lah terus...ada berani?

    ReplyDelete
  2. Kak jat ada tapak sana juga,,

    ReplyDelete
  3. Tak sesuai, ala.. apek menteri kesihatan tu kan ahli parlimen bentong, dia nak glamer tu.. Cadangan dulu bagus, pindahkan ke Temerloh (Lanchang) dekat dgn pusat konservasi gajah tu, tapi ahli Parlimen Temerloh pulak yang diam jer, maklumlah sibuk nak promote politik baru jer kerjanya...

    ReplyDelete
  4. Tak sesuai, ala.. apek menteri kesihatan tu kan ahli parlimen bentong, dia nak glamer tu.. Cadangan dulu bagus, pindahkan ke Temerloh (Lanchang) dekat dgn pusat konservasi gajah tu, tapi ahli Parlimen Temerloh pulak yang diam jer, maklumlah sibuk nak promote politik baru jer kerjanya...

    ReplyDelete
  5. boleh pindah dengan syarat tukar nama.. zoo jandabaik..

    ReplyDelete
  6. boleh pindah dengan syarat tukar nama.. zoo jandabaik..

    ReplyDelete
  7. Payah2 pindah saja ke Kedah dan letakkan disebelah Memorial terbesar Asia di Sg. Kob, Mat Jan dan suku sakatnya tentu suka...Keh keh keh.

    ReplyDelete
  8. Bro, kena bangkang. Kena maintain kawasan hijau kat KL.

    ReplyDelete
  9. Exhibit beruk dan monyet harus dikekalkan di zoo negara sekarang. Cuma beruk,kera dan monyet harus dipindahkan dari putrajaya ke dalam sangkar tersebut pilihanraya ini

    ReplyDelete
  10. Pindah di Kemaman...kawasan dah ada, lebih luas dari Zoo Negara, masih hutan belantara.

    ReplyDelete
  11. Yang beruk & kera hanya lah keturunan2 engkau aje. Kat Putrajaya ada ketua2 kerajaan yang mentadbir negara, termasuklah mentadbir keturunan2 kera engkau itu.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!