AKHIRNYA LIOW TIONG LAI TOLAK WWW 15! DAP MATI KUTU TERUS!


Kan elok macam tu Liow! Dari kau dok taichi pasal plat no tu, baik kau serah balik sama JPJ, biar mereka jual kat orang lain. Very Good indeed. Well done Menteri Kesihatan, just pakai plat no. biasa saja sudah la.

Apa agakanya DAP nak spin lepas ni ya? Hik hik hik

6 Responses to "AKHIRNYA LIOW TIONG LAI TOLAK WWW 15! DAP MATI KUTU TERUS!"

  1. Memang patut DAP merasa malu kerana Liow tidak perlu bayar satu sen pun walhal DYMM Sultan Johor terpaksa bayar lebeh setengah juta ringgit. Malulah DAPig!

    ReplyDelete
  2. bukan malu lagi tp pengsan tak sempat nak komen 'saya tak nak komen'

    ReplyDelete
  3. Hahahaha....! Pakai plat Kenderaan berbayar pun susah, beli cara tender pun susah, kalau dapat FREE lagilah susah..Pembangkang Macam perangai Baboon. Pakai Ambulan lah saja Datuk menteri Kesihatan lagi cepat sampai pejabat boleh guna siren dalam jem jalanraya..Tabiik spring Datuk Menteri. Oleh Mat Bond

    ReplyDelete
  4. ha ha ha . Dah terbuka pekung baru nak tolak. Nampak sangat la desperate.Lagi baik ambil saja nombor tu sebagai souvenir. Nanti bila BN mampus boleh la sama2 renungi nombor keramat tu.

    ReplyDelete
  5. aah mcm nizar kan skrg renung no aje...hehehe

    ReplyDelete
  6. senario ini sama seperti kantoi rompak bank, spin lagi kata bank tak rugi sebab dapat insuran, bila polis tak terima hujah tersebut terus kata okie duit sudah pulang kepada bank, takde kes okie. Nasihat kepada Liow kalau dipressure lagi. pakai hujah ini. Keadaan ini sama dengan cincin Rosma okie, kalau dia tarak kes gua pun tarak kes okie. hahahaha

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!