VIDEO MAK MINAH DIBUNUH! KENAPA PENCETUS 13 MEI, LIM KIT SIANG MASIH TERLEPAS BEBAS?



Kalau mahkamah Jenayah Perang mendapati George Bush bersalah diatas jenayah Perang, kenapa kita kat Malaysia ni biarkan Lim Kit Siang, seorang pencetus tragedi 13 Mei ni bergerak bebas dan cakap apa dia suka je? Kenapa tiada langsung apa pun tindakan diambil terhadap Lim Kit Siang?

Orang yang sama  kini sudah mula membenih lagi satu 13 Mei melalui Rusuhan Bershit 3.0! Kenapa tiada apa pun tindakan diambil terhadap dia? Korang dengar la apa yang dikatakan oleh oleh YB Zul Nirdin tentang kekejaman DAP semasa 13 Mei dahulu!

Sedarlah wahai bangsa Melayu, jangan sampai terlambat.....

13 Responses to "VIDEO MAK MINAH DIBUNUH! KENAPA PENCETUS 13 MEI, LIM KIT SIANG MASIH TERLEPAS BEBAS?"

  1. Aku tengok DAP tak main pun isu perkauman. Hanya UMNo desperado saja yang dok bangkit 13mei dan menghasut melayu. Orang undi pakatan bukan kerana suka DAP atau anwar tapi kerana dah meluat UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. lu cakap bek2 sikit... wa melayu... lu apa??? lu jangan dok kecoh2 si ni

      Delete
    2. Memanglah DAP tak main isu perkauman sebab dia yang mencetuskan isu perkauman 13th mei tu

      Delete
    3. Orang bingai tak tau sejarah jgn dilayan

      Delete
  2. Terjemah bahasa inggeris bodoh untuk melayu begap PAS."Kemenangan"Penyapu untuk sapu keluar MELAYU"melayu pas yang buta mata hati.moron

    ReplyDelete
  3. Pencetus rusohan BERSHIT 3.0 pun masih BEBAS bergerak keserata tempat dan melemparkan tuduhan.What can you expect?

    Yang jadi buruan anak2 bilis...siapa yang nak dengar...KEBAL ke diorang nie... sebab tu kita akan lihat lagi banyak kerusakan moral dan harta benda.Belum apa2 dah bercadang pulak bershit 4.0..

    Apa macam?

    ReplyDelete
  4. rasa2 mak minah.bukan mak limah

    ReplyDelete
  5. kat atas tu kata dap tak main isu perkauman..apa la lembab sgt..dap kalau tak main isu perkauman dah lama bungkus..dgn isu perkauman la dia hidup smpi skrg..isu kuota melayu keistemewaan bumiputa biasiwa agama. bahasa semua main sentimen..buta mata n hati je yg tk npk..

    ReplyDelete
  6. bukan Mak Limah, Mak Minah le....

    ReplyDelete
  7. Kenapa puak2 DAP melampau sekarang?

    Mungkin mereka rasa mereka sudah kuat!

    O.K. kali ini kita orang2 Melayu yang akan bawa penyapu...!

    Melayu boleh!

    ReplyDelete
  8. melayu yang kata DAP tak main isu perkauman tu memang melayu sial. Pencacai pencuci jubur DAP. Memang sial la melayu yang sokong DAP. Dia saja yang meluat kat UMNO tapi sekarang majoriti Melayu dah sokong UMNO. Hidup UMNO untuk kesejahteraan dan kebangkitan Islam di Malaysia

    ReplyDelete
  9. bodoh punya melayu. dah DAP tu yg buat onar, taknak dia nak bangkitkan pulak soal 13 mei ni? kepala hotak ada, pakai la pikir. jgn bodoh sgt

    ReplyDelete
  10. Jgn nk slhkn sape..allah je yg thu perkara sebenar

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!