UMNO TERUS MARA......PAKATAN RAKYAT APA CERITA?


Hmmmm, apa pakatan nak cakap lagi dengan kehadiran ini? Any komen wahai penjilat al Juburi dan pemuja si Bapak Kafir?

9 Responses to "UMNO TERUS MARA......PAKATAN RAKYAT APA CERITA?"

  1. Alhamdulillah...ramainya sampai 40 juta org yg memenuhi stadium, hebat sungguh tu!! Rakyat Malaysia cuma 28 juta, yg hadir sampai 40 juta..ish, ish, ish mesti terkejut beruk Pakatan Rosak dibuatnya!

    Apapun, terima kasih kpd pihak sponsor yg sediakan pengangkutan percuma, makanan percuma, penginapan percuma dan tambahan wang poket utk 40 juta yg hadir. Tanpa semuanya percuma pasti yg hadir bukan 40 juta tapi 40 org. Sungguh bernasib baik kita kerana dpt meramaikan perhimpunan sebuah parti kaya, tak spt perhimpunan Bersih yg cuma 300,000 org yg hadir secara sukarela menggunakan wang sendiri.

    Hidup Umno Baru, selamat ulang tahun ke 24 Umno Baru (13 Februari 1988-2012)!!!

    ReplyDelete
  2. AKU SAYANG UMNO...

    ReplyDelete
  3. ERmmmmm..Merah..Tandanya..BERANI

    KUNING...Kilang kunyit anwar


    Hhahahhahaa

    ReplyDelete
  4. Kita tunjuk bukti camnie pun depa akan kata PHOTOSHOP!!!! Dorang akal dah sempit dan TERSEPIT!!!!! Kesian jerlah....

    ReplyDelete
  5. umno terus maju...hanya umno merpertahankan ketuanan melayu...hidup umno..umno selamanya...

    ReplyDelete
  6. saya rasa ucapan PM malam tadi hampas dan membuat rayaat menyampah mendengarnya ,PM berucap dari mula mengutuk parti lawan secara berlebihan .......rayaat tak mau dengar itu semua .Jika dibandingkan cara Tun berucap amat jauh bezanya .PM tidak dapat memasuki ruang hati setiap yang hadir termasuk saya malam tadi.
    Menusuk kedalam hati adalah penting untuk menang didalam pRU nanti.Najib dah mula terikut ikut cara orang pas berucap dengan mengunakan kata kata kesat dan menyumpah seranah ,ini tidak baik untuk diamalkan .kupaslah dan tanamkan keyakinan yang BN lebih baik dengan tidak memburukanparti lain secara berlebihan ......Adakah BN terbaik dari yang terburuk ? BN mesti jadi yang terbaik dari yang terbaik !Gitu
    Entahlah kau ni najib !!!!!najib najib .......Kau nak BN menang ke tidak ni ......Kalau nakmenang buat cara nak menang .......

    ReplyDelete
  7. saya rasa ucapan PM malam tadi hampas dan membuat rayaat menyampah mendengarnya ,PM berucap dari mula mengutuk parti lawan secara berlebihan .......rayaat tak mau dengar itu semua .Jika dibandingkan cara Tun berucap amat jauh bezanya .PM tidak dapat memasuki ruang hati setiap yang hadir termasuk saya malam tadi.
    Menusuk kedalam hati adalah penting untuk menang didalam pRU nanti.Najib dah mula terikut ikut cara orang pas berucap dengan mengunakan kata kata kesat dan menyumpah seranah ,ini tidak baik untuk diamalkan .kupaslah dan tanamkan keyakinan yang BN lebih baik dengan tidak memburukanparti lain secara berlebihan ......Adakah BN terbaik dari yang terburuk ? BN mesti jadi yang terbaik dari yang terbaik !Gitu
    Entahlah kau ni najib !!!!!najib najib .......Kau nak BN menang ke tidak ni ......Kalau nakmenang buat cara nak menang .......

    ReplyDelete
  8. Hampas sebab ko dah mental block dan sokong al Juburi. Anwar cakap dia tazkirah dan ceramah agama ke. Bebal nak mampus. UMNO tu parti politik dan lawannya adlh PR maka Presiden mesti bercakap sbg Presiden parti sama jugak mcm Nik Aziz. Sbb tu aku keluar PKR sbb mmg menyampah habis dgn politiking bodoh yg hanya buang masa shj. Sivarasa Rasiah babi tu kalah dlm pemilihan cabang PKR Subang tp buat pemilihan semula dan menang sbb tipu undi dgn sokongan Anwar. BErSIHkan lah kekotoran dalaman PKR sebelum nak bersihkan org lain. Pas pis pus sbb ikut Anwar dan DAP taik kucing babi sial celaka

    Husni XPKR

    ReplyDelete
  9. Habih lagi duit rakyat depa kedarah

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!