TAHNIAH LA PIHAK BERKUASA, KERANA SUDAH 'BERANI' AMBIL TINDAKAN SEKARANG!

Walaupun aku kecewa Dao Yusof pertahan Anwar, kali ini aku nak puji pihak berkuasa kerana setelah didedahkan video sebagai bukti bahwa Anwar, Azmin, Bard dan beberapa orang lain lagi yang mencetuskan rusuhan 28 April yang lalu.

Selama ini berbuih mulut dan ada yang muntah darah mintak mereka dihukum, tapi apa pun tak jalan. Sekarang sudah nampak akan keberkesannya mungkin kerana sudah ada akta perhimpunan aman gamaknya. Elok la tu.

Anwar dan anjing-anjing dia dah mula meyalak sambil berkata bahawa dia dah suci la kononnya sebab tukang dakwa sekarang ni dok bela dia, tapi jauh di sudut hati Anwar takut jugak dengan Dato Yusof ni sebenarnya sebab dia tau Dato Yusof cuma bela dia untuk kes Bershit je bukan kes liwat.

Aku nak tunggu dan lihat apa lepas ni, adakah mereka akan turunkan Dato Yusof ke pentas ceramah? Adakah Dato Yusof akan support Anwar? Makin menarik sebenarnya kisah Anwar ni...he he he

10 Responses to "TAHNIAH LA PIHAK BERKUASA, KERANA SUDAH 'BERANI' AMBIL TINDAKAN SEKARANG!"

  1. Rakyat turun kebersih bukan kerana anwar atau mana mana parti tapi kerana nak pilihanraya yang BERSIH DAN ADIL. A FAIR FIGHT. nampaksangantlah ameno makin bodoh

    ReplyDelete
  2. Ini mesti konspirasi UMNO/BN. Sebagai peguambela Dato Yusof perlu semua maklumat sahih dari Anwar; tak boleh kelentong punya. Kalau tak macam mana nak bela. Bila semua maklumat dan rahsia dia orang sudah dapat Dato Yusof bolehlah pass pada UMNO/BN. Dato Yusof pun happy, makan depan belakang. Pintar, macam Karpal Singh juga Melayu ni.

    ReplyDelete
  3. confirm pendakwa kalah sebab budak-budak pendakwa tu pun tak khatam undang-undang macam dato yusof... He`s walking law dictionary la parpu... no way to win...sorry to say la...hehehe

    ReplyDelete
  4. Tangkap dan ISA kan je..
    oops ISA dah x de !
    Gunakan akta Patriotik untuk mereka semua ni.

    Hidup UMNO-BN !

    ReplyDelete
  5. Mungkinkah keputusan perbicaraan kes liwat 2 dulu ada kaitan dgn konspirasi pendakwaraya untuk membebaskan Anwar .... ada teori mengatakan Anwar telah lama menempatkan agennya dlm jabatan peguam negara ...

    ReplyDelete
  6. Banyak la cekadak teori korang...naik menyampah aku...asal org tak berpihak kat korang, mula la keluar teori2 lucu korang tu...

    ReplyDelete
  7. Kita nati pakat2 tengok sapa yang cerdik.

    Biasalah orang2 yang sedang lemas akan berpaut walaupun pada dahan yang berduri.

    inilah yang dikatakan memerangkap semut dengan gula tanpa payah2 pakai racun...

    Yang jelas Anuar and the gang sedang kena main.

    ReplyDelete
  8. Kalau kalah boleh salahkan peguam. Kepala abah kau laa anuar... Harapan besar nak kalah...

    ReplyDelete
  9. Hishammudin baru dapat telor!!!

    ReplyDelete
  10. mana ANJING2 BERSIH ni..taknak myalak ker??

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!