SKANDAL AISKRIM 69! AZMIN MENDAPAT BALASAN ATAS APA YANG TELAH DIBUATNYA MASA LALU!?

Betul la kata orang dunia ni ibarat roda, sekejap bawah, sekejap atas, aku lebih suka ayat omputeh ni, 'what goes around comes around'

Ini aku nak cerita pasal si Azmin yang dah kantoi berAISKRIM ni, korang ingat lagi tak tahun 2000 dulu bilamana si Azmin ni mendedahkan kononnya Abu Hassan Omar MB Selangor tu ada hubungan ngan adik ipar dia? Ingat lagi?

Padahal takde bukti pun masa tu, cuma khabaran angin saja tapi Azmin gunakan kesempatan tu untuk memalukan Abu Hassan, sampai berhentilah orang tua dari jadi MB! Hari ini Azmin dapat balik apa yang dia jaja dulu!

Kesian Abu Hassan, tak pasal-pasal menjadi mangsa Azmin, manakala Azmin pulak sangka bila bersama si Kote Bengkok yang dicintai Shamsidar tu, kirnya dia ni UNTOUCHABLES la, tapi dia tak sedar dah ramai musuh dalam PKR tu, mari baca petikan dari Blog Pakatan Rakyat pasal musuh Azmin:

PENULIS tidaklah membeli, tapi penulis ternampak deretan akhbar arus perdana di kedai yang hampir kesemuanya memilih gambar-gambar yang diekstrak dari video yang dikatakan mempunyai kaitan dengan Timbalan Presiden PKR, YB Azmin Ali.

Soal penyiaran gambar-gambar ini sebenarnya penulis telah sedari sejak dari Ahad lagi. Siasatan lanjut penulis, menemui satu laman web Sex Scandal Azmin Ali yang penulis rasa diwujudkan semata-mata untuk tujuan penyiaran gambar-gambar (tidak mustahil video juga) tersebut.

Begitu juga penulis sedar dengan penafian penuh Azmin yang disiarkan semalam disini.

Maaf cakaplah, bukan penulis tidak percayakan Azmin, tapi setakat yang penulis lihat pada gambar-gambar tersebut, memang sah itu Azmin. Kalau mukanya pelanduk dua serupa, bentuk kepala dan beberapa kriteria lain pada imej tersebut memang menunjukkan itu adalah Azmin.



Penulis rasa amat bodoh kalau kita masih mahu menafikan hakikat tersebut kerana penulis sudah memerhatikan Azmin lebih dari 12 tahun. Ia seumpama memerhatikan anak sendiri membesar di depan mata.

Kes Azmin ini berbeza dengan video seks fitnah yang pernah dikaitkan dengan Datuk Seri Anwar pada satu ketika dahulu. Paling ketara, video tersebut dalam keadaan hitam putih, sedangkan gambar dari video yang dikaitkan dengan Azmin ini dalam keadaan warna, terang dan cukup jelas untuk dinafikan begitu sahaja.

Malah pelbagai ‘angle’ juga.



Seseorang yang rapat dengan Timbalan Presiden PKR tersebut juga memaklumkan kepada penulis bahawa keadaan dalam rumah itu hampir menyerupai salah sebuah ‘kondo hinggap’ (dikunjungi sekali sekala) yang dimiliki oleh Azmin. Setakat mana benarnya penulis kurang pasti kerana penulis tidak pernah datang ke kondo tersebut.

Justeru, semua maklumat tersebut menjadikan’penafian air liur’ semata-mata tidak cukup. Azmin perlu membuat laporan polis agar satu siasatan penuh dapat dijalankan ke atas gambar dari rakaman video tersebut dan siapa yang terlibat di belakangnya.

Dari satu sudut yang lain pula, kelihatannya Azmin diperangkap oleh seseorang yang rapat dengannya, rapat sehingga boleh keluar masuk dalam kondo milik beliau dan memasang semua CCTV tersebut.

Persoalannya siapa?

Penulis tahu, Azmin punya musuh dalaman PKR yang ramai. Statusnya sebagai penyokong setia Anwar sejak sekian lama, sanggup bersama waktu senang dan susah, menjadikannya sebagai individu yang paling rapat dengan pemimpin agung Pakatan Rakyat tersebut, seterusnya dicemburui rakan dan lawan.

Mungkin ramai yang tidak tahu bahawa Azmin pernah dikaitkan dengan satu gerakan rahsia dalam PKR untuk menumbangkan pemimpin PKR yang lebih tinggi.

Dengan semua keadaan di atas, kalau Azmin mendakwa diperangkap pun penulis tidak terkejut.

Soal Azmin nak membuat hubungan dengan siapa pun, itu penulis tidak kisah kerana sebagai lelaki, beliau mempunyai hak untuk mempunyai pasangan lebih dari satu. Lagipun penulis berpegang kepada kenyataan Anwar, tidak ada siapa (waima kerajaan) pun yang boleh masuk campur dalam hal yang berlaku dalam bilik orang lain, asal saja mendapat persetujuan bersama.

Yang penulis kisahkan ialah, perkara ini akan mengeruhkan lagi sokongan rakyat terhadap PKR dan Pakatan Rakyat kerana bukan semua yang boleh menerima perlakuan seumpama ini, walaupun dilakukan dalam ruang tertutup. Malah di negara negara barat pun, skandal suami orang dengan perempuan lain adalah suatu perkara taboo untuk dilakukan oleh orang biasa apatah lagi ahli politik.

Ringkasnya, Azmin perlu melakukan 2 perkara ini dengan segera, buat laporan polis dan siasat siapa orang dalam PKR yang cuba menjatuhkannya.

So Azmin, bila kau nak report polis ni? Ke nak tunggu sampai video penuh keluar ni? He he he

12 Responses to "SKANDAL AISKRIM 69! AZMIN MENDAPAT BALASAN ATAS APA YANG TELAH DIBUATNYA MASA LALU!?"

  1. Haji Hadi kata WAJIB dedahkan aib pemimpin.
    -DetikDaily bertarikh 27 Ogos 2009
    Haji Hadi berkata:
    “Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.
    Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.

    Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.
    Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).
    Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.”

    ReplyDelete
  2. lancau la lu..kaki fitnah je...mati nanti jadi bangkai busut le ko...

    ReplyDelete
  3. hehe...adik kau umi dah suruh sumpah laknat kat tv3 tadi...ada berani?

    tak berani..umi suruh kau report polis je la...

    ada berani ke azmin woi?

    ReplyDelete
  4. hehe...adik kau umi dah suruh sumpah laknat kat tv3 tadi...ada berani?

    tak berani..umi suruh kau report polis je la...

    ada berani ke azmin woi?

    ReplyDelete
  5. Ummi Hafilda Yakin 99.9 Peratus Imej Lelaki Skandal Seks Adalah Azmin Ali
    GEORGE TOWN, 2 Mei (Bernama) -- Adik kepada Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Azmin Ali, Ummi Hafilda hari ini berkata beliau yakin sehingga tahap 99.9 peratus bahawa gambar lelaki terbabit dalam skandal seks yang tersiar dalam akhbar dan laman blog adalah imej abang kandungnya itu.

    Sehubungan itu, beliau mencabar Azmin membuat laporan polis untuk menafikan gambar yang tersiar di akhbar dan beberapa laman blog tempatan adalah bukan dirinya.

    "Sebagai adik, saya kenal benar dengan abang saya. Dari aspek potongan rambut, susuk badan dan cara berpakaian itu memang dia," katanya kepada pemberita di sini.

    Beliau turut mendesak Azmin mengambil tindakan undang-undang terhadap akhbar dan blog terbabit bagi membersihkan nama baik keluarga mereka dalam tempoh tujuh hari.

    Katanya, jika Azmin tidak berusaha untuk membersihkan namanya, beliau sendiri akan membuat laporan polis bagi mengetahui perkara sebenarnya dan jika Azmin didapati memang terbabit dalam skandal seks itu, abangnya haruslah meletak jawatan sebagai wakil rakyat.

    Katanya, jika benar Azmin berkelakuan seperti itu, dia telah mencemarkan nama keluarga dan tidak layak untuk menjadi pemimpin masyarakat sebaliknya harus meletak jawatan dan memberi tumpuan kepada keluarga.

    -- BERNAMA

    ReplyDelete
  6. Semua ni kerja UMNO. Sebenarnya Umno laa yg upah Azmin untuk melayan perempuan tu. Dan umno juga mengupah Anuar, Badrul, & Eli untuk melakukan aktiviti ais cream mereka.

    ReplyDelete
  7. Oii! anom 11.13. Apa lancau2 kalau fitnah buat repot polislah atau saman saja.

    Apa takut2. Berani kerana benar tak payah nak pusing2 cerita.

    Sama saja Anwar Azmin sex bebas. Bini boleh tukar2. Kak Wan tak mau rasa Azmin punya ka?.

    Izzah Tian Cuak kote kulup pun boleg try .

    Pakatan Haram kan penyokong kuat LGBT. Apa nak hairan sangat kulum mengulum ni.

    Pantat memantat, jubur menjubur kan ulaman harian.

    Bebas buat apa saja Pok Nik ada PAS masuk syurga.

    Apa nak kisah, habis sangat berkhemah di Dataran Merdeka. Jantan betina seluar pendek kepala botak nenen bergayut itulah lancau dan pelancap negara.

    Orang dah tunjuk bukti fitnah kepala bapak hampa.

    Suruh saman takut pula. Haram jadah punya Pakatan.

    ReplyDelete
  8. Wakakaaa.... 1Malaysia dpt tgk konek kontot azmin ali!!! Patut la shamsidar carik konek anwar yg sebesar botol air mineral tu!!! Adoyaiii... Konek sebesar ibu jari tu pun ada hati nak main gan byk2 betina!!! HAHAHAAAAA ketawakan azmin berkonekkan konek monyet yg terlalu ciput tu..!!!!

    ReplyDelete
  9. Wakakaaa.... 1Malaysia dpt tgk konek kontot azmin ali!!! Patut la shamsidar carik konek anwar yg sebesar botol air mineral tu!!! Adoyaiii... Konek sebesar ibu jari tu pun ada hati nak main gan byk2 betina!!! HAHAHAAAAA ketawakan azmin berkonekkan konek monyet yg terlalu ciput tu..!!!!

    ReplyDelete
  10. Wakakaaa.... 1Malaysia dpt tgk konek kontot azmin ali!!! Patut la shamsidar carik konek anwar yg sebesar botol air mineral tu!!! Adoyaiii... Konek sebesar ibu jari tu pun ada hati nak main gan byk2 betina!!! HAHAHAAAAA ketawakan azmin berkonekkan konek monyet yg terlalu ciput tu..!!!!

    ReplyDelete
  11. aiskim buatan malaysia tu..kasi aiskim asam boi satu...

    ReplyDelete
  12. aiskim buatan malaysia tu..kasi aiskim asam boi satu...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!