REFORMKAN AISKRIM ITU! VIDEO NALLA TARUK SAMA ANWAR - WAJIB DITONTON!



Lepas ni korang tengok golongan anak haram yang nak reform tu akan kata jangan layan ini video ni semua nanti Bapak tiri laki mak dia si al juburi tu akan malu. So dia akan takut-takutkan UMNO lagi..jangan jadi bodoh ya ahli UMNO

Yang nak dedah ni kawan baik Anwar sendiri, seorang supplier keseronokan kepada Anwar satu masa dulu! He he he...reformasi ke belakang kasi? Ptuiiihh!

Untuk PAS dan Nik Aziz, kat bawah ni ada pesanan dari Prof Nasoha baik punya untuk kau! Jangan la kau ni dengar cerita Husam je wahai Nik Aziz, meh dengar video kat bawah ni:

0 Response to "REFORMKAN AISKRIM ITU! VIDEO NALLA TARUK SAMA ANWAR - WAJIB DITONTON!"

Post a Comment

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!