RAKYAT HAKIM NEGARA! DAKYAH AL JUBURI YANG DIDOKONG OLEH HANJENG GILA!

Inilah masalah dalam negara kita sekarang ni, Anwar melalui hanjeng-hanjeng dia telah menDOKTRIN segelintir rakyat Malaysia yang pendek akalnya tentang apa saja kesalahan dibuat UMNO adalah jenayah Besar! Manakala apa saja jenayah yang dibuat Pakatan hatta berzina, meliwat, merompak harta rakyat dilihat maksum akan mereka ni!

Contohnya terbaru aku bagi korang la, SPRM dah mengeluarkan kenyataan bahawa Dato Seri Shahrizat tidak terlibat langsung dalam pemberian pinjaman atau kontrak sebanyak RM250 juta kepada NFC.

Namun aku percaya pihak Pakatan akan mempergunakan isu ini dan kata SPRM tak adil la, SPRM bias la, SPRM takut nak buat keputusan la, padahal seperti mana kita semua tahu SPRM memang tak pernah bagi muka kat sapa pun, salah kena tak salah lepas.

Yang paling menyakitkan dan aku tak leh terima apabila ada segelintir blogger yang kononnya nak REFORMkan UMNO ni lebih sudu dari kuah, mereka menjerit dan mengutuk-ngutuk pemimpin tak bersalah macam SHahrizat ni.

Golongan ini jugak mengatakan Anwar tak bersalah, manusia keparat yang kuat sapau bini orang dan makan duit UMNO sampai bukak restoran ni jugak akan menghentam pemimpin UMNO walau didapati mereka tidak bersalah.

Pelik kan? Ada pulak tu yang bingai pi sokong mamat kimak kurap ni, yang membodek sesetengah menteri dengan mengatakan dia hebat dan terbaik dalam psywar, tapi dalam masa sama dia juga mengituk negarawan Tun M dan semua pemimpin UMNO yang lain.

Anak haram ni tak percaya Anwar meliwat dan melakukan seks haram dengan China Doll walau dah ada video! Wei pemimpin UMNO, jangan jadi bodoh dengan membiarkan anjing kurap macam ni merosakkan UMNO dari dalam!

Aku bukan ahli UMNO, aku tak dibayar UMNO pun. Aku adalah blogger bebas yang sayangkan UMNO, salah ke? Aku tak mewakili UMNO dalam bersuara, aku mewakili rakyat yang dah bosan dengan mainan Pakatan Haram ni!

Berbalik pada cerita apa yang UMNO buat semua salah dan apa yang Pakatan buat semua Halal ni, aku nak nasihatkan korang supaya jangan terpengaruh dengan dakyah pembangkana dan dakyah TROJAN HORSE yang nak meREFORM UMNO ni, yang perlu direform adalah Pakatan sendiri bukan UMNO.

At least blog ni berani tegur pemimpin UMNO yang buat tak betul la, takde la kutuk dalam blog tapi bila jumpa menteri nak mintak projek macam si KIMAK KURAP tu la, hebat tak hebat dia dah bukak restoran la beb. Macam-macam projek dia dapat wooo.

Kesian Kak Jat, walau dia tak bersalah tapi disebabkan oleh manusia durjana penjilat juburi ni maka dia dilemparkan dengan pelbagai macam tuduhan. Rakyat jangan jadi bodoh lagi. Allah bagi akal kita guna.

Jangan terlampau percaya dengan dakyah Pakatan ni. Banyak lagi kes tak setel ni, aku nak tengok apa yang bakal terjadi dengan kes Azmin Ali ni pasal isu rasuah dia dan bini dia, aku nak tengok Shafee dikenakan hukuman! Aku nak tengok Anwar dan Azmin yang memulakan rusuhan dikenakan hukuman.

Sekiranya mereka lepas bebas then kita memang ada masalah dengan SISTEM pihak berkuasa negara kita ni. yang bersalah boleh lepas bebas sebab takut nak diambil tindakan gara-gara ugutan BODOH dari manusia yang nak mereformkan UMNO kononnya, manakala yang tidak bersalah dah bebas pun rakyat masih anggap mereka bersalah sebab nak seronokkan Pakatan Haram.

Bagi aku simple je, tak kira la siapa dari parti mana, kalau salah, maka salahlah, kalau tak salah, maka tak salah lah! Susah sangat ke?

Kepada Kak Ijat, tabahkan hati, aku dan kengkawan bloggers akan tetap menyokongmu Kak Ijat, kami tahu Kak Ijat tak bersalah dari mula lagi. Bakinya kita serahkan pada Allah!

8 Responses to "RAKYAT HAKIM NEGARA! DAKYAH AL JUBURI YANG DIDOKONG OLEH HANJENG GILA!"

  1. KUALA LUMPUR 31 Mei - Mahkamah Tinggi di sini hari ini membenarkan bekas Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil meminda pernyataan tuntutan samannya terhadap Ketua Wanita Parti Keadilan Rakyat (PKR), Zuraida Kamaruddin dan Pengarah Strategi PKR, Mohd Rafizi Ramli.Hakim Vazeer Alam Mydin Meera membuat keputusan itu berikutan tiada bantahan daripada Zuraida dan Mohd Rafizi.Shahrizat diwakili peguam Datuk Ahmad Redza Abdullah manakala Zuraida diwakili peguam Razlan Hadri dan peguam Ranjit Singh bagi pihak Mohd Rafizi.Pada 19 Jan lalu, Shahrizat memfailkan saman terhadap Zuraida dan Mohd Rafizi berhubung kenyataan yang didakwa memfitnah beliau berhubung isu projek Pusat Fidlot Nasional (NFC).Shahrizat menuntut ganti rugi am sebanyak RM50 juta dan RM50 juta lagi bagi ganti rugi teladan dan teruk daripada kedua-dua defendan.

    ....Lepas ni kita tengok cam ner mak lampir meloncat..entah2 kain terlondeh pun tak sedar kut..nak harap abang nuar dan azmin naik brahi.tak mungkin sebab 2 penyangak ni tak berselera tengok body mak lampir...

    Sijantan gebu Rafizi pulak sekarang kita tengok camner terer nya dia sebab bukan kes ni sahaja dia terperangkap tapi bank negara pun tengah siasat kes dia dedahkan maklumat akaun suami shahrizat..sekarang ni puak yang suka menabur fitnah ni baru tau langit tu tinggi ke rendah..

    Cuma aku nak nasihatkan mak lampir tu baik ko pergi berendam bogel dibkt belacan..mungkin leh sejuk sikit kut..

    ReplyDelete
  2. Rakyat akan menghakimi BN dipilihanraya ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Rakyat akan beri kemenangan besar pd BN kali ni. Rakyat menunggu masa PRU 13 untuk melondehkan PAKATAN sampai bogel. Baru nampak yg bengkok tu. HA HA

      Delete
  3. Dari mula lagi dah agak pun. Memang Ijat tak da kes pun. Elok sesangat saman je si mak lampir dan si Rafizi lembu tu. Mereka ni di bayar untuk buat fitnah. Saman jangan tak saman. Mereka2 ini tergolong dalam pemimpin-pemimpin yang :
    Kaki penipu, kaki pembohong, kaki kencing, kaki putar belit, kaki putar alam, kaki porno, kaki cina doll, kaki siam doll, kaki liwat, kaki betina, kaki urut, kaki pelacur, kaki rembat bini orang, kaki muka tebal, kaki muka tak malu, kaki muka selamba, kaki muka kering, kaki bermuka-muka, kaki tiada muka, kaki menyamar, kaki rasuah, kaki songlap, kaki himpun, kaki merusuh, kaki provoksasi, kaki sara hidup dari dana Yahudi, kaki sokong keselamatan Israel, kaki wahhabi, kaki pluralisme, kaki LGBT, kaki gila kuasa, kaki fitnah, kaki kafir mengkafir, kaki nyanyok, kaki kauseling kul 3 pagi, kaki jamban blowjob, kaki aiskrim, kaki durhaka pada ibu, kaki munafik, kaki ampu, kaki bangga diri, kaki ujub, kaki khawarij, kaki maki, kaki hamun, dan entah ape-ape lagi kaki yang akan muncul selepas ini. Hang pikir lah sendiri.

    ReplyDelete
  4. Jokiden nak tunggu komen dari Tuan Syed Ali Al Habsheeeeeeeeeeee.. dan Datuk Kamaliah..

    ReplyDelete
  5. ha.. ha.. ha... kes assmin pun SPRM bley cover.. kes sharizat lagi lah bhai!!!!

    suma sama jak, gila wang rakyat!!!

    ReplyDelete
  6. wah la wey...

    main moderator pulak si parpuki nih!

    bley blah penakut!!!

    ReplyDelete
  7. Mana Bung Muktar, dulu dia yang kecoh. Rafidah pun mana pergi senyap je. Inilah perasaan hasad dengki dalam UMNO.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!