PHEWITTT! AMY SEARCH DAN MUS MAY MASUK UMNO!

Kuala Lumpur 29 Mei - Sebentar tadi satu sidang media yang bertempat di Ibu Pejabat UMNO Malaysia mengesahkan kemasukkan beberapa artis tanahair menyertai parti UMNO. Amy dari kumpulan Search, Ibnu Reza, Mus dari kumpulan May serta Jamal Abdillah kini merupakan ahli UMNO bahagian Bukit Bintang Wilayah Persekutuan.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

17 Responses to "PHEWITTT! AMY SEARCH DAN MUS MAY MASUK UMNO!"

  1. Syukur. Umno dan BN tetap pilihan ku juga. Ayuh!

    ReplyDelete
  2. Melepas laa orang PAS...dulu mereka kecuh yang amy search masuk PAS sebab nike ajis yang merasmikan restoran amy seach di wangsa maju dulu..kah kah kah..ni baru dinamakan orang yang membuat pilihan menggunakan otak..bukan cam bob lockman dan aisyah tu..masa tengah muda tak sedar diri pastu bila dah tua dan tak laku dan mempunyai masalah..mula laa berjinak dengan PAS..supaya pulus terus dapat masyukk

    ReplyDelete
  3. tak masok sorga lah koma..dok pilih umno

    ReplyDelete
  4. ka ka ka . UMNO bukit bintang. Bilakah kali terakhir UMNO menang kat bukit bintang? Kesian aku tengok mamat rockers ni dulu kena tindas dengan tokmat. Sekarang kena tipu ngan UMNO. Nampak lah UMNO terdesak nak kan undi orang muda Ye? Naper dulu hangpa sisihkan search lefhanded wings dalam TV? siap kena blur gambar. kakaka.UMNo memang kartun la.

    ReplyDelete
  5. Tahniah kpd ahli2 baru UMNO..Parti Keramat Melayu..(tapi jgn lah nanti berebut jawatan pulak ye!!!)

    ReplyDelete
  6. dah ramai artis masuk umno nih. lepas ni leh la umno buat konsert yg diperform oleh artis2 umno sahaja...

    ReplyDelete
  7. ape kehalnya sume ambik artis jadi ahli ni?okler kesian pembangkang dpt artis tak glamer ataupun reject.hehehe

    ReplyDelete
  8. Pembangkang dpt artis yg dh kena kunyit anwar aljuburi..mcm bob lokman

    ReplyDelete
  9. puak2 ni tadak pekdah merosakan rakyat lg ada ler..tak perlu macok umnongok sebenarnyer,, masuk GAUNG lg elokkk daaaaa.....waaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  10. puak2 ni tadak pekdah merosakan rakyat lg ada ler..tak perlu macok umnongok sebenarnyer,, masuk GAUNG lg elokkk daaaaa.....waaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  11. Kami sikit tak heran mereka masok UMNO, bukan dapat pahala pun....berdosa lagi ada...Hanya orang bodoh dan tak beriman saja yang masok UMNO...rugi lah mereka sekarang, apa lagi di akhirat kelak

    ReplyDelete
    Replies
    1. pahala dosa milik ko ke??ske menghukum org tanpa sedari nasib diri sendiri belom tentu lgi....

      Delete
  12. Kami sikit tak heran mereka masok UMNO, bukan dapat pahala pun....berdosa lagi ada...Hanya orang bodoh dan tak beriman saja yang masok UMNO...rugi lah mereka sekarang, apa lagi di akhirat kelak

    ReplyDelete
  13. Trend yang merugikan bangsa Melayu. Setiap artis ada pengikut mereka. Apabila artis bermain politik , yang rugi orang Melayu. Ada kita parti MCA, Gerakan atau DAP heboh heboh artis bangsa Cina masuk parti mereka. Tidak kan? Sebab pada orang Cina, walau apa parti politik mereka, matlamat mereka TETAP SAMA iaitu menerajui politik Malaysia dengan mengambil kesempatan dari perbalahan di antara parti parti politik Melayu saperti UMNO dan PAS.Sebab itu DAP tidak menyerang MCA dan Gerakan. Begitu juga MCA dan Gerakan. Mereka tidak akan memburuk burukkan DAP. Tapi mereka akan memburukkan PAS.

    ReplyDelete
  14. Kenapa le artis ni masuk umno. Masuk PAS dah jadi ahli boleh nik najis dan hadi wang cuci dosa anda. he....he..he...

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah. rokers pujaan aku dah join parti keramat ini. semoga UMNO/BN bertambah mantap. sebab aku yakin artis yang join UMNO ni berfikiran positif bukan macam segelintir artis yang join parti ajaran sesat semalya sebab bukan bertambah terang lorong yang dilalui tapi akan bertambah jauh sesat dan terpesongnya.nasib badan lah kan sendiri mau hingat la.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!