CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sunday, May 20, 2012

PESANAN IKHLAS KEPADA YANG INGIN MENDEKATKAN DIRI DENGAN ALLAH! JAUHI PAS, KERANA IANYA MENYESATKAN



Sekali pandang gambar diatas maka korang dah tahu dah, ini adalah muka-muka munafik yang banyak menyesatkan umat Islam di negara tercinta ini. Mereka menjual Islam untuk kepentingan Politik mereka.

Yang palig aku sedih sekali bilamana ada orang yang suka ke masjid mendekatkan diri dengan Maha Pencipta akan mudah terpengaruh dengan pujuk rayu tahap Syaitan yang dibuat oleh golongan PAS ini.

Hinggakan ada yang pernah berkhidmat dengan POLIS lepas pencen mendekatkan diri dengan masjid, toba-tiba mereka terpengaruh dengan dakyah jahat PAS hingga mereka lupa semasa khidmat dalam polis dulu, parti ini jugak lah yang memanggil polis dengan pelabagai gelaran hina.

Hari ini ada juga bekas POLIS yang mudah terpengaruh dengan parti ajaran SESAT ini hanya keranan parti ini nampak Islam! Sedih sangat aku, bila ada orang yang baik tapi terpengaruh dengan pujuk rayu syaitan PAS hingga orang baik ni dah mula memasuki jalan yang sesat.

Aku akui, ahli UMNO ni bukanlah jenis yang suka menyesatkan orang baik di masjid, mungkin tidak ramai ahli UMNO yang ke masjid dan libatkan diri dalam politik di masjid atau munkgin jugak ada yang kurang ke masjid. namun itu bukanlah ukuran UMNO kurang islam dari PAS.

Apala gunanya PAS ke masjid tetapi kemudian menyesatkan umat Islam yang baik dan tidak berdosa. PAS akan mempolitikkan apa sahaja. Hidupa mati mereka adalah politik, sebab itu dakyah mereka kata P:AS itu Islam, Islam itu PAS! Maknanya sesiapa yang dekatkan diri dia dengan Allah, kalau tak join PAS maka dia masuk neraka.

Aku cuba explain dengan cara yang mudah, aku tak perlu guna ayat power semacam PAS, aku menulis dari hati ikhlas aku. Aku kenal puak PAS ni dari aku kecil dulu. PAS memepergunakan Islam untuk tarik orang alim menyertai mereka. Dari azali lagi modus operandi adalah sebegitu.

Sebab itulah orang alim seperti Harun Din, Taib Azamuddin, Nasharuddin, Hassan Ali dan ramai lagi golongan ulamak menyertai mereka. Hari ini mereka semua tertipu dengan mainan politik PAS, mereka sudah kenal PAS dari dalam. Dan mereka tahu kini PAS bukanlah Islam seperti yang mereka sangka.

Lihat saja drama pasal Hudud dan Negara Islam, sekajap nak buat, sekejap tak nak buat, bila Hadi kata nak teruskan Hudud, diherdik Karpal maka terbukalah mulut Nik Aziz nak buat Muzakarah dengan UMNO, ada baiknya korang tonton video Zahid Hamidi kat bawah ni pasal pelawaan Nik Aziz tu:



Bila mereka nampak dah tak boleh nak pergi maka keluar la cerita Muzakarah, baru je beberapa hari Nik Aziz kata pasal Muzakarah, tiba-tiba dia dah mula pusing kata ada syaratnya. Itulah mainan mereka. Dari dulu sampai sekarang. Kita semua tau kan, tapi kita buat-buat tak tau je.

Kalau nak dicerita pasal PAS ni, mau berbatu-batu aku kena tulis kat sini, tapi aku pendekkan sahaja dengan memberi nasihat percuma sebagai seorang Hamba Allah yang hina. Apabila kamu dekatkan diri dengan Allah tidak bermakna kamu kena join PAS. Ada banyak lagi yang benar-benar persatuan Islam contohnya Tabligh!

Kalau nak medalami Islam dan mahu kenal Allah, join la Tabligh. Itu lebih baik dari kamu join PAS dan terus disesatkan oleh syaitan-syaitan yang tak bertanggungjawab bertopengkan PAS ni, lagi sekali aku ingatkan mereka ni bukan Islam pun, juga kini PAS sudah mula dipengaruhi Syiah!

Maka nasihat aku yang jahil ini kepada yang cerdik pandai dan alim serta yang mahu mendekatkan diri dengan Allah! jauhilah PAS, banyak lagi cari kita boleh dekatkan diri dengan Allah, PAS bukanlah tiket untuk ke Syurga wahai tuan-tuan yang ku kasihi sekalian!

Mesti ada yang akan kata kenapa aku yang dituduh sebagai kai arak cakap pasal Islamkan? Sebab sehina-hina aku pun, demi Allah aku tak pernah minum setitik arak pun dalam hidup aku. Kat bawah ni aku bersumpah.

Wallahi…Wabillahi….Wata’alahi aku tak pernah minum arak seumur hidup aku. Bakinya terserah la pada anda semua nak percaya atau tidak. AKu serahkan pada Allah untuk mengadili aku. Inilah luahan hati aku sebagai pengendali blog ini

Bakinya terserah pada anda sendiri. Allah beri akal gunalah sebaik-baiknya dan jauhi dari PARTI yang sudah banyak memecah-belahkan Umat Islam di negara kita ni!

23 comments:

  1. Bekas Polis yang bersara dan masuk PAS kecewa sebab tak dapat pangkat yang diinginya sebelum bersara. Kerana kecewa, dia marah UMNO dan masuk PAS.

    ReplyDelete
  2. Org umno jarang p masjid tapi nak mguasai masjid supaya dpt control masjid supaya program imarah x dapat dijalnkan. Myekat org bbuat ibadt

    ReplyDelete
  3. parpu dah bersumpah! anwar bila lagi? azmin bila lagi?

    ReplyDelete
  4. Anonymous May 20, 2012 5:27 PM,

    Bagi bukti kt sini...aku pun nak tau jugak.
    Jangan hanya pandai menuduh je.

    Aku nak bukti.

    ReplyDelete
  5. amboi, sedapnya tangan anon 5:27 pm menulis. tolong bagitau kt masjid mana org umno tersebut sekat org buat ibadah, sekat program imarah, sekat itu sekat ini. tolong bgtau secara lengkap. mari kita sama2 pelangkong kepala org umno tersebut. kalau setakat buat fitnah, tak pasal2 pulak kepala kau kena pelangkong!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setahu aku orang pas lah selalu merampas microphone dalam masjid...kalau kat kedai kopi suka cakap kuat-kuat nak ambil perhatian orang..

      Delete
  6. Ke masjid kalau ada sekelumit perasaan riak,nak menunjuk-nunjuk jawabnya masuk angin keluar asap. ke masjid hanya kerana Allah.

    Jokiden setuju dengan nasihat Parpukari ni. Di Pakistan tak ada PAS, apakah tak ada yg akan masuk syurga di sana,. Di Indon ramai ulamak, tak jadi ahli PAS dan tak undi PAS pun..

    Syurga dan Neraka adalah urusan Allah. Kita ke sana sebab rahmatNYA bukan sebab undi PAS. Pahala kita menolak PAS lebih besar daripada jika kita menyokong PAS. Itu pendapat Jokidenlah.. Cabut!!!! tinggalkan PAS.

    ReplyDelete
  7. Anon 5.27,org yg xpernah g masjid yg suka ckp mcm tu..

    ReplyDelete
  8. mohon pautkan blog saya bro...http://antirepublik.blogspot.com..dan saya juga akan buat perkara sama...tqvm

    ReplyDelete
  9. Nak jadi cerita adalah kawan yg jadi ejen kawin kat Siam, angkat komisen..tapi la ni dah berenti pasal selama ni kerja dia Pejabat agama tak iktiraf. Korang agak-agak berapa ramai pompuan yg lari dari suami dan kawin dgn orang lain di Siam ni,kalu yg jantan tu takpa sebab diorang boleh kawin sampai 4,tapi kalu betina tak ke haru. Silap-silap da beranak cucu dalam keadaan zina.Kat Siam PAS tak laku, seberang tu je.Kat Malaysia kawin Siam tak laku.Semua ni berkaitan hukum belaka.Cuba korang kempen kat Golok bagitau PAS jalan ke syurga..Kat Siam PAS pun sama tak laku.

    ReplyDelete
  10. Satu artikel yang baik bro’, amat menyentuh kalbu. At this point I can really see thru urself and undersand the feelings inside. Ini adalah satu nasihat yang benar benar ikhlas dari kamu. Alhamdulillah and this is the best side of parpukari I bet. Jangan terlalu sentiment bro’ kerana dalam hidup tetap ada naik dan turunya. Kamu telah melihat apa yang berlaku disekeliling kamu dan dapat merasakan apa yang kami tidak merasai. Syukurlah kamu sudi berkongsi pengalaman kamu itu.

    Kamu telah melihat parti Pas dengan lebih dekat dan semestinya telah jelas pada pandangan kamu yang pekikan dan laungan yang mengatakan “undi Pas masuk syurga” adalah semata mata kerana undi’ sesat. Do not worry cause we are the judges of ur sincerity and honesty. We believe u and we will continuously wish u strength.

    Teruskan berjuang dan semoga Allah berikan kamu kekuatan dan kesihatan didalam menghadapi segala fitnah - InsyaAllah

    ReplyDelete
  11. Sentiasalah belajar ilmu fardhu ain. Belajar dari ustaz-ustaz bebas, nescaya akan nampak kesesatan PAS. Ramai orang jahil ikut PAS kerana menyangka PAS perjuangkan Islam. Dulu saya pun terpengaruh dengan dakyah PAS, syukur kepada Allah kerana mengurniakan petunjuk setelah saya hadir majlis-majlis kuliah fardhu ain.

    ReplyDelete
  12. salam..

    ...Abu duduk dalam 1 rumah yg isinya 5 org termasuk dirinya..(boleh jadi je 3org darinya adalah penyamun).

    Abu ingin tegakkan agama dlm rumah tu..kawan2 dia kata "jom kita mengundi,kalau majoriti setuju,ko boleh tegakkan agama"

    abu jawab..aku "takut" jatuh SYIRIK sebab SERAHKAN agama pada "ketentuan" manusia"...

    lalu abu pilih dakwah..jalan nabi..(sandarkan@serahkan agama terus pada Allah)..(tapi dia tak dakwah pakai gitar lah..)
    (..PADANKAN LAH CERITA NI KAT MANA YG BOLEH PADAN..)

    SYIRIK NI BAHAYA..kalau dekati..samada diri sendiri,atau dorong org lain..ini bukan tegak agama..ini robohkan agama.

    ...mustahil org yg ngaji tggi2 silap dlm hal ni??

    kalau Allah berkuasa buat umar dan kalid alwalid jadi "benar"..

    kenapa pula allah tak berkuasa buat org ngaji tggi2 tersilap??..

    moga2 Allah "selesaikan" kecelaruan kita BERSAMA(tak kira siapa).
    salam n walahuaklam..
    (JGN KITA SERAH PENGHIDUPAN DAN AGAMA KITA PADA MANUSIA@MAKHLUK,SERAHLAH PADA ALLAH..KHUATIR KALAU2 TAUHID TERBATAL LANTAS AGAMA TAK DIKIRA..CARILAH JLN YG LURUS DGN CARA@SUNNAH NABI..BUKAN DGN POLITIK)

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah....aku sokong artikel ni 100%.Terbaik.....

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah....aku sokong artikel ni 100%.Terbaik.....

    ReplyDelete
  15. ADMIN BLOG NI LA YG MUNAFIK.....

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah....aku sokong artikel ni 100%.Terbaik.....

    ReplyDelete
  17. Fuhhhhhhhh....

    Luahan hati PK House yang menyentuh kalbu.

    Bab arak tu jangan risau bro. Kau tak minum , tak perlu takut dan tak perlu malu.

    Aku sebagai seorang sahabat yang sentiasa bermusafir dengan kau, aku tahu setiap inci sikap atau tabiat kau.

    Kepada pembaca pula, saya sahkan PK bukannya seorang peminum arak !

    Terpulang kepada anda untuk percaya atau tidak. Selagi ada org nak kata atau tuduh dia kaki botol, itu orang punya pasal. Dia tak rugi mana2 sekali pun. Dia bukan nak bertanding p/raya dan bukan pemimpin besar.

    ReplyDelete
  18. Mamat ni bukan dikehendaki bermuzakarah dengah mahkamah perancis?pintu UMNO sentiasa terbuka apa? mamak kadiaq pun cabut lari tak tahan tak bley nak runding. ha ha ha ha. ingat rakyat bodoh lagi..

    ReplyDelete
  19. kenapa perlu disuperimposekan gambar nik aziz dan ambigia tu? Berdosa besar jika membuat sesuatu yang mengaibkan orang.

    ReplyDelete
  20. beza percakapan UMNO dgn PAS?
    belah UMNO ckp besar pasal business, hal2 dunia.. dia lah kaya, dia lah byk duit..
    belah PAS.. dia lah alim, dia lah ulama, dia lah confirm masuk syurga, org lain semua kafir, munafik, haram jadah..
    kalau org cerdik la.. nk pilih mana? riak harta dunia atau riak agama?

    ReplyDelete
  21. Kenapa disibukkan gambar superimpose. Gambar superimpose mmg tak leh caya. Tapi gambar betul pun org tak caya. Mcm mana tu...

    ReplyDelete
  22. Setiap kezaliman ada expiry datenya. lihat saja kat negara2 arab. Tarikh lupus UMNO ialah 2012. Lepas ni lempaq tong sampah la. Dah tak relevan lagi untuk rakyat Malaysia yang benci penindasan..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!