PESANAN BUAT AHLI DAN PEMIMPIN UMNO! JAUHI PARASIT YANG MEROSAKKAN UMNO DARI DALAM!

Tadi aku dah tulis pasal Hakim Rakyat Negara, sebuah doktrin ciptaan juburi dan diedarkan oleh hanjeng upahan dia yang berlegara dalam umno atas nama reform. KLIK SINI

SEDAR ATAU TIDAK, kita telah termakan dengan dakyah doktrin yang dibawa oleh golongan munafik al kafirun yang tak tau mana halal atau mana haram ni. Golongan ini menular dalam UMNO tanpa disedari oleh ahlul UMNO mahupun pemimpin UMNO, game atau mainan yang dimainkan oleh manusia durjana ini sangat halus. BE CAREFUL!

Sebenarnya kalau aku nak cerita pasal golongan anak haram ni memang panjang tak habis punya. Aku cuba pendekkan je, kalau korang tak percaya, korang tengok game hanjeng-hanjeng ni mudah je, mereka selelau akan hasut suruh UMNO jangan buat itu, jangan buat ini kerana akan merosakkan parti.

Pastu golongan PEROMPAK ni akan mengutuk Tun Mahathir dengan mengatakan bahawa Tun M seorang negarawan, telah menghancurkan UMNO, ini doktrin halus beb yang dibawa oleh golongan REFORM, golongan ini masih yakin Anwar suci padahal mereka tahu siapa anwar sebenarnya.

Golongan bangsat ni juga menganggap diri mereka adapalh SUPERIOR dalam psywar dan mereka ni boleh membabi-babaikan usaha orang lain, cakap atau buat apa pun, dia tetap akan mengatakan dia yang terpandai. Padahal kalau dilihat dari zahir pun kita tahu muka golongan ini tak ubah MUKA PECAH RUMAH!

Golongan ini juga cukup pandai dalam membodek pemimpin UMNO, mereka boleh meyakinkan untuk sesetengah pemimpin keluarkan duit untuk projek mereka, lepas tu mereka akan gunakan platfrom sama untuk meghentam UMNO secara halus dengan menakut-nakutkan ahli UMNO semua.

Bangkitlah ahli UMNO semua! Jauhkanlah diri korang dari manusia durjana upahan juburi ni! Lihat balik tulisan mereka ni, secara halus mereka cuba membunuh UMNO. Golongan ini cuba tunjuk pandai dengan mengatakan dia mewakili rakyat marhaen! Pigidah asyik dok tenggek bini orang sampai bercerai, bila masa nak campur rakyat?

Belum lagi aku cerita pasal golongan yang sama membedal DBKL bagai nak gila semata-mata untuk mencari keuntungan. Yalah kalau mereka berjuang untuk orang lain dapat tempat ok jugak la, ini asyik-asyik gang sama je dapat, takkan la orang lain tak boleh nak merasa kot? Tak kasi dimaki hamunnya DBKL..

Ini contoh la, ada banyak kisah lagi, cukuplah sekadar ini dahulu. Jangan ingat diri sendiri je pandai, kita pun bukan tak sekolah, kita nampak game golongan hanjeng ni. Nampaknya golongan ini mesti dihapuskan dari mendekati UMNO!

Jangan dengar cakap golongan ini semua wahai pemimpin dan ahli UMNO, korang kena ada keyakinan diri. Aku nak ajak korang mulai hari ini, pakailah baju UMNO dengan bangga, buatlah bendera banyak-banyak, sekiranya kamu ihlas maka Allah akan berkati perjuangan kamu.

Golongan ini kalau noleh mereka tak mahu melihat langsung bendera UMNO dikibarkan. Merek atak mahu kamu semua memakai dan berbangga dengan baju UMNO. Mereka mendoktrin kamu supaya kamu malu pakai atau kibar bendera UMNO! Ayuh kita nyahkan perasaan ini.

UMNO adalah parti KERAMAT! Aku walau bukan ahli UMNO aku mahu melihat parti keramat orang melayu ini berdiri gah. Jangan merendahkan diri anda dengan dakyah kononya UMNO kena Reform, aku lihat bawah PM Najib banyak sudah UMNO berubah, jangan malu mengakui kamu ahli UMNO!

Persetankan sesiapa yang cuba nak merendah-rendahkan UMNO, ingat bukan kita yang suruh pemimpin Pakat untuk BERZINA, MELIWAT mahupun mendokong ISRAEL! Kenapa perlu kita malu diatas perbuatan mereka? Rakyat wajib tahu siapa yang benar dan siapa yang salah.

Esok kalau ada orang datang bisik kat kamu dengan mengatakan benda ini tak jalan, maka itu adalah tanda-tanda orang Anwar sedang mendakyah kamu, percayalah apa yang dibongkarkan oleh aku dan rakan-rakan bloggers aku telah banyak membawa kesannya kepada Pakatan!

Bukan nak puji kami bagus tapi rakyat lebih bijak menilai. rakyat tahu mana yang baik dan mana yang buruk. Jangan lah kamu ditakutkan dengan dakyah golongan bangsat ini. harus diingat siapa yang MAKAN CILI DIA LA KENA TARUK!

HIDUP UMNO! HIDUP MELAYU! JAUHI DARI PEROMPAK YANG KUAT MENDAKYAH UMNO KENA REFORM! YANG KENA REFORM ADALAH PAKATAN! YANG BUAT SEKS BEBAS ADALAH PAKATAN DAN RAKYAT BERHAK TAHU SIAPA PEMIMPIN YANG MEREKA PILIH!

HIDUP TUN MAHATHIR!

13 Responses to "PESANAN BUAT AHLI DAN PEMIMPIN UMNO! JAUHI PARASIT YANG MEROSAKKAN UMNO DARI DALAM!"

  1. Setuju 100% Abg PK.. Hidup UMNO, Hidup Tun (X 1000 sorak !!!!) Malam ni juga saya pasang bendera UMNO kat depan rumah saya...

    ReplyDelete
  2. TaKuT PuBliSh KOmEn KaRi ?

    ReplyDelete
  3. terbaik bro... berkata benar walaupun pahit.

    ReplyDelete
  4. Ada lagi satu golongan. Ini selalunya pak menteri dan pegawai kanan kerajaan yang suka buat statement dan announcement dasar2 yang menimbulkan, yang membebankan dan menggusarkan rakyat sehingga rakyat naik marah dan benci kepada kerajaan dan PM. Mereka ini nampak macam nak sabotaj kredibiliti kerajaan dan PM. Harus waspada dengan golongan ini juga.

    ReplyDelete
  5. Support PR
    Hate KM s'wak,taib mahmud

    ReplyDelete
  6. 6803man sarawak, ko mesti ada kepentingan dalam PR sbb tu sokong PR..biar pun PR hampeh..

    ReplyDelete
  7. LOL! Must puji the KY Jelly advert... my goodness its funny! Now on the article ... well said bro. Berani kerana benar!

    ReplyDelete
  8. Apa bestnya baca blog si Anuar bodoh tu? Dei parpu kalau mu nak tahu, Anuar reform ni la yang buat blog anti khairy dulu, bila khairy beli dia terus dia delete dan kata blog dia kena hack. Senang ke nak hack blogger ni? Anuar ni duit punya pasal mak pak dia pun dia boleh jual wooo parpu..wa tarak tipu punya, dia ni mana ada agama punya olang. Halal harams emua dia mana ada kira punya..pelik kenapa pemimpin umno boleh terpedaya dengan dia ni. Tanya sama Sanusi la dia tau siapa ni Anuar reform

    ReplyDelete
  9. ini benar benar satu kebenaran yang sepatutnya diluahkan terawal lagi sebelum akar yang tumbuh itu menular lebih panjang lagi untuk menguatkan terdirinya pokok ITU. tapi tak per dan aku harap kamu teruskan xposure sebegini agar topeng yang dipakainya jatuh hingga menampakkan wajahnya yang sebenar. aku harap kamu akan dibantu juga oleh rakan rakan blogger yang lain untuk mengeluarkan duri yang semakin lama semakin menyakitkan ini. semoga Allah berikan petunjuk dan keredhaan kepada usaha kamu serta rakan blogger yang lain didalam menentukan kemenangan kepada UMNO/BN - insya allah. bakti yang disemai pastinya bukti pula akan dituai.

    ReplyDelete
  10. Aku org melayu brunei juga mendoakan kemenangan umno agar bangsa melayu Islam tetap gah dimata dunia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Brunai...

      Delete
  11. Muhasabah diri..apa yg berlaku ada benarnya..di tempat sy di Sabah, pemimpin UMNO bangga diri, pentingkan diri..sentiasa sibuk dgn majlis bersama Datuk, Tan Sri, YB..bila kita sbgai rakyat mohon pertolongan, seringkali mengecewakan..Iklas Anak Kg. Sungai Damit, Tuaran, Sabah

    ReplyDelete
  12. maaf ya TUAN MALAY!! 6803man INDON BODOHHH!! ngak usah nyamar jd MALAY.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!