PANAS! MARI TENGOK SIAPA YANG LEBIH ISLAM SEBENARNYA?



SEMENTARA NIZAR SEDANG MEROYAN GILA, ZAMBRY PULA SIBUK MENGISLAMKAN SAUDARA BARU!

PAS yang ngaku islam asyik dok mnegkafirkan UMNO dan memdewakan semua yang bukan Islam, manakala UMNO pulak dok sibuk mempertahankan dan memperkembangkan Islam.

Siapa yang lebih Islam ni?

8 Responses to "PANAS! MARI TENGOK SIAPA YANG LEBIH ISLAM SEBENARNYA?"

  1. PAS sebenarnya kekal sebagai sebuah parti politik. PAS hanya wujud dalam pentas ceramah yang selalunya penuh dengan kritikan terhadap sebarang usaha kerajaan.

    Pemimpin parti PAS mengisi masa dengan berceramah, mengkritik usaha murni kerajaan dan akhirnya terlupa melaksanakan tanggungjawab lain yang lebih mulia.

    ReplyDelete
  2. Aku dah meluat tengok Nizar Lilin.
    Hidup Melayu Perak
    Hidup UMNO-BN !

    Pelabur Bijak

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.

    Pihak2 yg bertanggung jawap jgn lah biarkan mereka begitu saja. Bimbingi lah mereka, beri mereka ilmu yg cukup.

    ReplyDelete
  4. tapi.......nik ajis kafirkan orang ISLAM..ISLE... ISLE..

    ReplyDelete
  5. tapi.......nik ajis kafirkan orang ISLAM..ISLE... ISLE..

    ReplyDelete
  6. UMNO parti yang memertabatkan Islam sedangkan PAS parti yang mencelar orang yang membuat kebajikan kejalan Allah.

    ReplyDelete
  7. tringin nk tahu cnth umno memartabatkan islam..siyesly, ak nk kawin nnti pon mmg nk cari anak org pas sbb mostly dorg pkai tudung labuh n agama ok..pakcik ak org umno n dlu jahat gak tp lps kawin ngan makcik ak org pas n pkai tudung labuh skg pakcik ak da jd baik gila..rjin p masjid n xtnggal smayang...ak org umno, mak org kuat umno bwh geng2 datuk mashitah n ak tau cmner modus operasi umno...dkt u bila bkawan ngan anak org umno, mjoritiny xsmayang..cam ak gak la, tp bla jmpak geng kelantan, sume smayang cukup..xtinggal..best jer follow geng2 dorg...ini pendapat jer...jgn bantai ak lbih2...ahaha

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!