PANAS BERCILI! LAGI GAMBAR BABI UPAHAN DAP YANG MENGGILA DI LONDON! MESTI TENGOK!





Inilah muka-muka babi yang buat kecoh kat London! babi upahan DAP ni memang dengan sengaja nak cari pasal. DAP memang nak berlakunya satu lagi 13 Mei, mereka memang dah nekad! DAP patut diharamkan!

Sementara itu baca apa yang ditulis oleh Perak Today ni:

Inilah bukti Ambiga berjaya menghancurkan pemikiran golongan bijak pandai. Apa tidaknya golongan init telah dididik dengan baiknya sehingga boleh mempamerkan sikap biadap di negara luar.

Kedatangan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak ke London, England adalah bagi menghadiri program Sepetang PM bersama pelajar dan rakyat Malaysia di negara tersebut dimana ia sudah tentu memberi kepentingan kepada pembangunan negara.

Namun, apa yang memalukan, rakyat London pula yang lebih menghormati pemimpin tertinggi negara sebaliknya rakyat Malaysia labih berminat untuk melakukan perkara-perkara yang memalukan negara.

Program yang pada mulanya berjalan dengan lancar dan aman kemudiannya menjadi seperti medan kepada manusia tidak beradap apabila penyokong Bersih 3.0 membuat kacau.

Read more...

38 Responses to "PANAS BERCILI! LAGI GAMBAR BABI UPAHAN DAP YANG MENGGILA DI LONDON! MESTI TENGOK!"

  1. Siapakah mvgoodway nie?
    dengar pandangan dia tentang bersih..
    http://www.youtube.com/watch?v=Sb4fYkDWSmY

    ReplyDelete
  2. Siapakah mvgoodway nie?
    dengar pandangan dia tentang bersih..
    http://www.youtube.com/watch?v=Sb4fYkDWSmY

    ReplyDelete
  3. Kerajaan mesti buat dia orang susah bila dia pulang ke Malaysia.

    ReplyDelete
  4. aku dgn tangan terbuka andainya peristiwa 13may berulang kembali,tak menjadi hal bg aku dan org melayu untuk menghadapinya sekali lagi,DAP mmg racist kepada bangsa melayu dan islam..........allahuakhbar

    ReplyDelete
  5. Baliklah sini. Buat kat sini kita nak tengok boleh tak? Kenapa nak tunjuk berani dekat negara orang lain?

    ReplyDelete
  6. Babi2 bodoh tu memang anjing suruhan DAP..tgk muka pun mcm sial...tu pun ada org melayu bangang support...

    ReplyDelete
  7. Bdoh la cina dua ni..mcm monyet..ltak br1m dlm poket trus syppo..monyet skrg tau nk duit jer,xnk pisang

    ReplyDelete
  8. tangan penuh tatoo... ni sampah jer ni

    ReplyDelete
  9. Kepada saudara yang beragama Islam (Melayu/Cina/India atau Etenik Bumiputra di Sabah dan Sarawak) yang mungkin menyokong DAP. Mari kita jenguk barisan kepimpinan DAP. Pengerusinya Karpal Singh, dan 99.9% kepimpinan DAP adalah kalangan bukan Islam. Pengerusi DAP dari dulu hingga sekarang menentang Islam. Sekarang dia senyap sikit (menyuarakan penentangannya terhadap Islam) kerana nak sokongan orang Islam. TETAPI HAKIKATNYA ATAU REALITYNYA PARTI DAP DARI DULU HINGGA SELAMA-LAMANYA MENENTANG ISLAM. OLEH ITU MANA-MANA ORANG ISLAM BERIMAM (MENJADIKAN KAFIR SEBAGAI PEMIMPIN)KEHANCORAN AKIBAT KEMURKAAN ALLAH S.W.T INSFLAH SEGERA SEBELUM TERLAMBAT.

    ReplyDelete
  10. Papu..tumpang nasik lemak sini, esok bakul aku amek la, duit tak pe ko pakai dulu PERUTUSAN HARI GURU di http://rezabtanahmelayu.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. BERANI BT BERANI TANGGUNG....CILI KASI TARUK..... 13 MEI MMG AKU KEMARUK....

    ReplyDelete
  12. Kena siasat cina pukimak tu, kalau student dgn biasiswa kerajaan tarik balik jer. Sialan kurang ajar betul puak2 ni. Inilah kesan bila ISA di mansuhkan, mulalah puak2 kominis ni nak tunjuk samseng.

    ReplyDelete
  13. Babi upahan DAP ni takdak beza dengan Monyet upahan Umno la.

    ReplyDelete
  14. ni memang puak BABI yang kurang ajar. Klu nak menyondolpun jadilah professional jumpa najib elok2. Bangsat betul!!

    ReplyDelete
  15. PAS bodoh bangang yg sokong DAP yg monyet2 tu jd mcm tu. jgn sokong PAS. SOKONG PAS SAME SOKONG DAP.

    ReplyDelete
  16. amat memalukan!!! inilah agenda PR..inike warganegara malaysia? kalau warga negara China buat macam ni esok belakang kapla terima peluru Ak47 dah tu!!!...inilah jadinya bila melayu sendiri berpecah belah kat negara malaysia terindah ini....!! We will protect the nation from domestic and foreign threat!!..kesimpulannya diorg lupa yg menjaga diaorg sampai idup sejahtera leh pi luar negara tu kerajaan mana???? untuk melayu islam gunakanlah pancaindera pemberian Allah bukan menggunakan
    perasaan yg ditiup api kemusnahan oleh syaitan yg durjana.....Ya Allah lindungilah MALAYSIA dari mereka yang munafik dan sesat..kau hancurkanlah musuh2 ISLAM...berikanlah keamanan dan kesejahteraan semoga anak cucu dan generasi baru dpt menikmati nikmatnya keamanan....amin

    ReplyDelete
  17. babi makan taik lor..monyet makan pisang anwar jer..huhuhu

    ReplyDelete
  18. hangpa kt depa racist,tp aku tgk ayat2 hangpa tu la bernada racist,akai dok mana hangpa ni..

    ReplyDelete
  19. Anonymous said...
    Baliklah sini. Buat kat sini kita nak tengok boleh tak? Kenapa nak tunjuk berani dekat negara orang lain?

    May 15, 2012 10:54 PM

    Suruh Babi ni balik cina & buat bersih kat sana..
    Pi berambusla..balik cina makan babi puas2..tak de siapa larang..

    Bodohnya Babi Cian Dapigs..

    ReplyDelete
  20. Apa yg sedang berlaku berpunca drp perpecahan di kalangan org islam sendiri....sy menyerulah spy orng melayu bersatu.

    ReplyDelete
  21. Orang CINa memang pandai berpolitik orang PAS hanya paidai BerPOLITAIK.jual agama kerana undi Dapig.Bodoh ping PAS Dapig anti MELAYU ISLAM NGOK!buta perut parti ajaran sesat lagi menyesatkan

    ReplyDelete
  22. haram jadah....jgn ingat tak ada org berani mcm dia...

    ReplyDelete
  23. haram jadah ....punya org

    ReplyDelete
  24. Ini la cina kominis 2......tembak saja.Merosakan keadaan ketenteraman awam.Biadap la lu.

    ReplyDelete
  25. hanya pengikut bapa kafir sahaja yang sokong bersih.lama kelamaan mereka tu semua akan jadi kafir macam bapa kafir.ada kaa patut si bapa kafir cakap pergi bersih tu wajib.Ini bukan arahan manusia tapi arahan syaitan laknatullah.orang cina tak kisah laa,mereka tu dah kafir harbi proxy syaitan.seronok lah mereka kalau nik aziz bapa syaitan ajak mereka joint pergi bersih!!!!

    ReplyDelete
  26. hanya pengikut bapa kafir sahaja yang sokong bersih.lama kelamaan mereka tu semua akan jadi kafir macam bapa kafir.ada kaa patut si bapa kafir cakap pergi bersih tu wajib.Ini bukan arahan manusia tapi arahan syaitan laknatullah.orang cina tak kisah laa,mereka tu dah kafir harbi proxy syaitan.seronok lah mereka kalau nik aziz bapa syaitan ajak mereka joint pergi bersih!!!!

    ReplyDelete
  27. Assalamualaikum wrt.wbkt..

    Apa yang dilakukan oleh 3 org tu memang tindakan yang kurang ajar & tidak boleh diterima langsung oleh Malaysia. Mesti disiasat dan diambil tindakan yang sepatutnya oleh pihak yang berkaitan.

    Namun tingkah laku biadap 3 org tu tak mgambarkan sikap sebenar masyarakat Tonghua yg turut berada di sana ketika itu dan juga berada di Malaysia.

    Ini semua adalah perancangan licik oleh pembangkang dan 'perangkap' kepada rakyat Malaysia yg cintakan negara agar terlibat kepada perasaan tidak puas hati antara kaum dll yang seterusnya akan menjurus kepada negara yang bermasalah dan huru-raya.

    Oleh itu, kita sebagai orang Melayu dan beragama Islam harus bijak untuk menangkis 'permainan' ini dan tidak mudah melatah sehingga memberikan 'kesan' kepada kerajaan.

    Berhujah dengan sopan, tertib dan bijaksana. InsyaAllah..kebenaran dan kemenangan di pihak kita dengan izin-Nya...

    Jazakallah khairan...

    -rembiaperkasa

    ReplyDelete
  28. Assalamualaikum wrt.wbkt..

    Apa yang dilakukan oleh 3 org tu memang tindakan yang kurang ajar & tidak boleh diterima langsung oleh Malaysia. Mesti disiasat dan diambil tindakan yang sepatutnya oleh pihak yang berkaitan.

    Namun tingkah laku biadap 3 org tu tak mgambarkan sikap sebenar masyarakat Tonghua yg turut berada di sana ketika itu dan juga berada di Malaysia.

    Ini semua adalah perancangan licik oleh pembangkang dan 'perangkap' kepada rakyat Malaysia yg cintakan negara agar terlibat kepada perasaan tidak puas hati antara kaum dll yang seterusnya akan menjurus kepada negara yang bermasalah dan huru-raya.

    Oleh itu, kita sebagai orang Melayu dan beragama Islam harus bijak untuk menangkis 'permainan' ini dan tidak mudah melatah sehingga memberikan 'kesan' kepada kerajaan.

    Berhujah dengan sopan, tertib dan bijaksana. InsyaAllah..kebenaran dan kemenangan di pihak kita dengan izin-Nya...

    Jazakallah khairan...

    -rembiaperkasa

    ReplyDelete
  29. Assalamualaikum wrt.wbkt..

    Apa yang dilakukan oleh 3 org tu memang tindakan yang kurang ajar & tidak boleh diterima langsung oleh Malaysia. Mesti disiasat dan diambil tindakan yang sepatutnya oleh pihak yang berkaitan.

    Namun tingkah laku biadap 3 org tu tak mgambarkan sikap sebenar masyarakat Tonghua yg turut berada di sana ketika itu dan juga berada di Malaysia.

    Ini semua adalah perancangan licik oleh pembangkang dan 'perangkap' kepada rakyat Malaysia yg cintakan negara agar terlibat kepada perasaan tidak puas hati antara kaum dll yang seterusnya akan menjurus kepada negara yang bermasalah dan huru-raya.

    Oleh itu, kita sebagai orang Melayu dan beragama Islam harus bijak untuk menangkis 'permainan' ini dan tidak mudah melatah sehingga memberikan 'kesan' kepada kerajaan.

    Berhujah dengan sopan, tertib dan bijaksana. InsyaAllah..kebenaran dan kemenangan di pihak kita dengan izin-Nya...

    Jazakallah khairan...

    -rembiaperkasa

    ReplyDelete
  30. Ini semua motif politik utk jadikan Cina berkuasa, kenapalah org Melayu tak sedar lagi. DAP skg struggling nak berkuasa, selagi boleh, apa carapun boleh pakai. Sgt memalukan negara & seluruh rakyat Malaysia. Buat blogger2 pro kerajaan, perbanyakkan lagi benda2 bodoh yg diaorg buat, biar rakyat sedar & fikir sendiri.

    ReplyDelete
  31. 13 May berulang that a good news ... tengok lah nanti .... kasi halau ni cina jauh jauh nak duk Malaysia jadi PR aje...diorang nak sangat berperang...28/4 tengok melayu mengamuk..pun tak sedar diri..tu baru sikit...belum masuk wa pun rempit gang ... amacam ada berani...demi negara terCINTA wa sanggup mati maa.... demi ISLAM wa SANGGUP semuanya..

    ReplyDelete
  32. Macam tu nak jadi pemimpin..tiada tokoh..orang kata image itu penting...ni dah sampai macam perempuan mengandung 7 bulan apa cerita..steady lah sikit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Image tu penting. tapi moral lagi penting bai....

      Delete
  33. Apa masalah dengan org2 UMNO nie? Dia jerit bersih saja.. jgn nak motifkan kaum2 kat sini. .respect kaum la.. ini bukan masalah kaum... Ini masalah politik.. Sebab ini la kaum2 Melayu kena hina... Sebab tak ada otak

    ReplyDelete
  34. Apa2 pun mereka yang menjerit itu adalah Kurang Ajar...!

    ReplyDelete
  35. Kurang ajar!!!!!! Kurang ajar...biadap......ini lah sikap pembangkang. Ini bukan budaya malaysia. Jerit ke tak...ini kurang ajar. Jgn nak defend mereka ini...

    ReplyDelete
  36. memang dasar cina makan babi, kat mana2 pun dia akan buat perangai gila babi! sebabnya ada babi2 kat dalam negara ini yg arahkan babi2 tu buat perangai spt babi kat pemimpin dari malaysia. hapuskan babi2 yg ada kat malaysia dalam pru13 nanti. insya allah.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!