CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Monday, May 7, 2012

PANAS BERAPI! WAN AZIZAH DAH SAHKAN AZMIN MEMANG ANAK DERHAKA!

Klik imej untuk lebih jelas

Korang tengok la wayang Wan Azizah betina sundal ni! Drama dia memang dasyat la, kononnya dia nak tunjuk baik menasihatkan Azmin pi jumpa mak dia padahal betina sundal yang menghalalkan segala kegiatan haram Anwar ni dengan sengaja mahu mengesahkan bahawa Azmin anak derhaka! Can you see the game?

Wan Azizah adalah wanita paling keparat dalam sejarah negara kita ni. Betina gampang ni la puncanya ramai tertipu dulu padahal Jijah tau siapa Anwar sebenarnya. Cemburu dia pada Azmin semua tahu, malah orang PKR sendiri pun tahu yang dia bersama-sama Khalid memang nak bunuh karier Azmin.

Sekarang sudah nampak jelas, Wan Azizah pun adalah salah seorang dalang disebalik video aiskrim Azmin ni. Elok le tu, korang gaduh sesama sendiri dan buka pekung masing-masing. Pastu tuduh ini semua KERJA UMNO! Apa korang fikir rakyat Malaysia ni bodoh? Tak berakal?

Lagi satu aku nak cerita kat hangpa pasal video AISKRIM ni. Ingat tak, tak berapa lama dulu, si Azmin dedahkan skandal seks Ummi Hafilda dengan satu dayak yang Ummi sendiri pun tak kenal? Ish, takkan la korang mudah lupa kot?

Ini yang aku pelik ni, setiap pembongkaran pakatan haram pasal isu seks ke, rasuah ke, penyokong pakatan dan parti paling pokemak yang kuat jual agama tu tak pulak marah ya? Tapi bila terkeluar video Azmin, Anwar tengah sedap mengenjut korang kata UMNO takde modal dan guna isu peribadi?

Eh! Eh! Macam tu pulak ya? Ada pulak siap bagi nasihat jangan buka aib orang. Wah! Bila kena tang batang hidung sendiri, jangan buka aib, kalau ab korang aib kena tutup! Apa punya haramjadah punya teori la korang pakai ni?

Wei, Azmin siap pasang saksi palsu la nak kenakan adik dia. Padahal takde bukti dan fakta pun. Ini Azmin ada video wei. Sama macam Anwar pun ada video tapi pengikut dia tetap kata itu fitnah. Jangan la taksub macam ni, kelak musnah negara kita kerana korang nak berketuakan manusia durjana seperti mereka ni!

Ada akal fikir, ada otak guna, jangan jadi BABI BODOH yang sentiasa diperguna manusia durjana ok!

10 comments:

  1. teringat cerita si Tanggang. harap-harap ibunya jangan sumpah jadi batu,kalau nak sumpah sumpahlah kadi emas.

    ReplyDelete
  2. Madu sama madu pun nak berbalah. Elok lah tu kak jijah nak singkir madunya. Adakah anwar sanggup berpisah dengan azmin?

    ReplyDelete
  3. aku sokong apa kau kata ni admin , mmg penyokong fuckatan bongok ... bila kena kat pemimpin depa , kata jgn buka aib org ... lol , kalo pkara y kena kat Bn trutama UMNO mreka punya la menyalak mcm anjing ! mereka ni bacul ... nak megena tp xnak dkenakan ... kata demokrasi ... democrazy adala , y buta mata tlgla lihat guna hati , peace

    ReplyDelete
  4. Sandiwara je semua ni...

    NURUL IZZAH: PENGUNDI LUAR NEGARA LEBIH PENTING DARI PENGUNDI DLM NEGARA? Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. lagu PUTUS TERPAKSA dari ZIANA ZAIN sesuai dgn kisah hidup kak jijah yg mempunyai suami yg mempunyai tabiat terlarang..

    ReplyDelete
  6. Gunalah bahasa sopan bila berblogging. Bahasa mencerminkan bangsa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau x suka,kau boleh berambus,kalau msuk rumah orang,ikut adat orang,jangan perasan macam bagus,dalam blog kau x dijemput,kalau dah nama nya pun singgah,x suka berambus,kalau suka stay

      Ada paham ka bahalol

      Delete
  7. sebagai anak, apa pun kesilapan ibu kita, kenalah beralah, sedarlah syurga itu dibawah tapak kaki ibu!

    ReplyDelete
  8. Heran ya??

    Bila belanga kata kuali yang hitam, sedangkan dia juga hitam..!

    Ntah le sepat kering oiiiii...!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!