PANAS BERAPI! UMMI BELASAH ANWAR SAMPAI TERCIRIT SIALLLLL!



TU DIA UMMI BELASAH ANWAR! Samapi terkeluar perkataan Sial la, wei penyokong pakatan pokemak yang hati sudah hitam, Ummi cabar depan-depan pun si juburi ni tak berani nak saman dia.

Mana otak korang ni?

Kepada Ummi, aku salute kau Ummi, kau memang berani gila! Kalau kau tak yakin aku gerenti kau tak akan berani macam ni punya! Hidup Ummi!


Anak bapak dah muka macam SYAITAN!



Ingat ya semua, Hal Ummi dan Anwar adalah peribadi, tak ada kena mengena dengan UMNO tapi menjadi tanggungjawab kita sebagai rakyat untuk bongkarkan siapa sebenarnya dajjal bernama Anwar ni!

Kenapa Anwar tak saman Ummi? Ummi dah belasah dia tahap babi dah ni, sampai terkeluar perkataan Sial dari mulut anwar. Aku tahu Anwar cukup marah dengan Ummi, kalau ikut hati dia mau saja dia kenakan Ummi semacam mana dia kenakan musuh dia yang lain.

Tapi dia takut sebab kita semua tahu, apa saja jadi kat Ummi sekarang ni, Anwar lah dalangnya.

BARANGSIAPA YANG MASIH MENYOKONG ANWAR IBRAHIM LAGI, MAKA DIA MEMANG ANAK HARAM!

36 Responses to "PANAS BERAPI! UMMI BELASAH ANWAR SAMPAI TERCIRIT SIALLLLL!"

  1. ANWAR IBRAHIM memang SIAL..sial dia ni melekat sampai ke pencacai-pencacainya. Bila ko nak MAMPOS....

    ReplyDelete
  2. kalau aku sokong umb tapi tak sokong parpu,mcm mana ek?

    ReplyDelete
  3. STEADY UMMI HAFILDA!!
    BERANI KERANA BENAR, TAKUT KERANA SALAH.

    OI ANWAR IBRAHIM,
    Mcm ni punya ahlak nak jadik PM? Blah la woi...boooooo....!!! PM kat ISRAEL boleh la woi...

    Dengan UMMI pun TAKOT. Apa tunggu lagi..hobi ko kan saman..

    Saman Ummi!Saman Eskay!Saman Nalla!
    Anwar PENAKOT!!
    Aanwar BACUL!!
    Anwar DAYUS!!
    Anwar EJEN ISRAEL!

    ReplyDelete
  4. Puas aku pikir.. Apa laaa house PK.. Rupanya house p**ir dan k****t*t..., berhujjah la cara bijak bro...

    ReplyDelete
  5. mak dan abah x pernah ajar anaknya bercakap kesat/kotor...malang dpt anak mcm ini

    ReplyDelete
  6. Yop! Kongsi~Berbalahan dlm pandangan, biarlah kena pd tempatnya.. bak kata para bijakan UKM; Prof Madya Dr Sulaiman Noordin dlm ulasan berkaitan hadith Nabi SAW ~”Tinggalkan apa yg ada keraguan didalamnya… dan ambillah jalan yg tidak ada keraguan didalam nya…. Ta’atlah kpd pemerintah, jangan keluar drpd jemaah yg besar dibawah ketua yg dilantik melalui proses pilihan raya.” Rujukan: http://www.anwaraidc.com/?p=13719

    ReplyDelete
  7. Oiiii parpunnnn..hahaha itu mcm punya level lu kata ummi bagus kah? Oiii kasik tayang video masa anwar cakap jugak kalau Lu bran! Oiii parpunnnn Lu tak nampak ka tangan ummi terketar ketar nak pegang mineral water tu? Oiiii parpunnnn ummi kesat peluh pakai tisu pun mcm gelabah jer !!! Hahahahaha pas tuh tang anwar Lu cuma amik tang dia sebut SIAL jer! kah kah kah oiiiii parpunnnn tolong la matang sikit brooooo...Lu, ummi tolonggggglah matang sikit...sikit jer bro tak byk pun wa mintak...oiiiii ummi loya tekak aw tengok muka Lu pompuan...kesian wa tengok Lu...hahahaha oiiii video pakai mak nangis tak jalan ka pompuan???? Kua kua kua

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro parpu ckp tu betul
      kenapa sampai sekarang anwar tak saman umi
      cammna dia saman nalla dan utusan seratus juta
      logiknya
      bila dia pohon pada mahkamah untuk halang umi buat tuduhan yang sama
      anytime mahkamah akan granted larang umi dari buat tuduhan yang sama
      sehingga perbicaraan bermula
      Anwar tak pun samandato eskay juga
      Sedangkan dibelakang dia ramai peguam2 tersohor termasuk Dato Yusof
      Aku hanya bolih buat satu kesimpulan sahaja
      Sebab umi dan doto eskay ada simpan senjata maut yang bolih bawak maut
      pada Anwar dan PKR
      Ini bukan soal gabra atau mengigil..
      Orang kalau dah terdangat marah bolih sampai mengigil badan
      Tambah pulak umi..hanya seorang perempuan
      Tolong yer..ini bukan soal UMNO.ini pertelingkahan peribadi 2 keluarga
      Umi hanya guna pentas UMNO jer
      Sepertimana yang dilakukan olih puak sebelah sana
      Minta tolong Anwar atau Nurul saman jer umi..kalau kerandut tu masih ada ISInya

      Delete
  8. apa nak jadi dalam negara kita ni...makin berusia,makin hilang lah pula nilai2 murni yang ada dalam diri..:)INGAT LAH, DUNIA HANYA SEMENTARA..TIBA MASANYA,MASUK DALAM TANAH JUGA..

    ReplyDelete
  9. ni sorang lagi pencacai UMNgok. Maafla bro, umur dah lanjut tapi kepala kat lutut. Sendiri mau inga

    ReplyDelete
  10. kesian nyah, pandai tulis tapi ta pandai nak tanggung, na comment pun kena approve dulu.


    Ta brader langsung. HAHA, taubatlah weh.

    ReplyDelete
  11. PR adalah pakatan paling BODO dalam sejarah POLITIK DUNIA . MENANG di SEMENANJUNG 5 NEGERI . HANYA PERLU 20 KERUSI untuk PERINTAH tapi SABAH dan SERAWAK tak JAGA . IKHLAS cakap PENGARAH PKR hang pa AZMIN ALI buat TAIK dengan ORANG SABAH dan SERAWAK . SIAP BALING KERUSI dalam PEMILIHAN PKR untuk JAWATAN TIMBALAN PRESIDEN . HANG pa sendiri ingat MACAM TU PUNYA PENGARAH hang pa pasti JAHANAM . KALO PR MENANG aku yakin sampai KIAMAT UMNO tak akan MENANG dah .RAKYAT AKAN BANGUN macam MESIR untuk kembali semula DEMOKRASI yang di amalkan UMNO . PIKIAQ la balik GANG PR wei . 5 NEGERI . SPR tak bersih LAGI . PUNDEK punya PARTI hang pa ni. yang best SEMUA TOP leader ada SKANDAL .

    ReplyDelete
  12. buat apa nak saman orang bengong macam ni..buat habis duit ja

    ReplyDelete
  13. kalau tak rela kena sialan, duduk aje kat rumah jaga cucu macam presiden Pkr. itu sudut positif.

    pada sudut yang negatif:

    sebagau ketua parti, kak wan haruslah ringankan tangan keluarkan surat tunjuk sebab kepada ketua bawahan.

    *kalau di oversea pasti ketua akan buka mulut kalau orang di bawah belanja ais krim batang pada orang luar.

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum,

    " Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8)

    ReplyDelete
  15. opah ko anak haram

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum,

    Daripada posting tuan hamba,maaf jika saya katakan hati anda terlalu kotor dan gelap.Ianya juga bukan cerminan hati seorang yang benar beriman dengan Allah SWT.Pesan saya,sekiranya anda seorang muslim bersegeralah untuk bertaubat,hampirkanlah diri anda dengan ajaran Islam yang sebenar.Saya bimbang jika dihujung usia anda yang terpacul keluar hanyalah caci-nista yang penuh kekejian.

    ReplyDelete
  17. kesian BN dah nak mampus. tiaphari main isu seks saja. Isu rakyat tak layak nak tangani.

    ReplyDelete
  18. Apalah yg istimewa dgn perempuan ni sehingga UMno/BN dok usung kesana kemari! Perempuan yg sanggup dok fitnah darah dagingnya sendiri tanpa bukti yg sahih, sanggup fitnah ibu kpd ank2 sedaranya tanpa bukti yg nyata. Adakah beliau nampak kakak iparnya dok **** dgn DSAI. Fitnah zina bkn benda kecik, x ckp bukti dgn sekadar bersumpah krn manusia zaman ni dh x takut lg dimkn sumpah. Mengapa UMno sanggup bersekongkol dgn perempuan ni? Adakah rating UMno naik sbb perempuan ni? Pakat2lah jwb sendiri.....

    ReplyDelete
  19. aku menyampah dengan orang2 umno yg berlagak dan tak sedar diri TAPI aku tak sebodoh orang PKR yg buta dan tuli menyokong Anwar al juburi yang terang2 penipu terbesar dizaman ni...

    yg salah tetap salah tak kira umno atau pakatan tetapi kalau masih percaya sipenipu Anwar ni, memang la otak letak kat punggung!

    ReplyDelete
  20. ummi gler.. perosak umno je
    abih suma org lari masuk pembangkang

    ReplyDelete
  21. Aku Ada dengar yang Nurul Izzah pun suka yang luar tabii. Cuba kasik bongkar!!

    ReplyDelete
  22. terketar tu sebab terlalau geram bangang,ko dgn ketua ko pun sama kaki liwat,sedih mak bapa ko dapat anak kaki liwat sbb ketua dia yg ajar,ketua borek penyokong rintik hohohoho

    ReplyDelete
  23. kikikikik..cai2 pr kat atas ni dh panas bontot ke semua? belum dpt hadiah spender dr anuwar? hihihihiih

    ReplyDelete
  24. hihihiihi cai2 pr kat atas ni semua dh pns bontot ke? belum dpt hadiah spender dr anuwar lg? kikikikikkk

    ReplyDelete
  25. Yang Brig Gen Bersara tu...Saya Kenal tu...Dato Abdul Hadi. Mantan Panglima MLU di Kem Sungei Besi. Saya pernah berurusan dengan beliau dulu...Malangnya....Ish....Orang macam ni saya tak terperanjat masuk PR...Sekarang sudah sah dan teranglah kepada saya...Orang yang bagaiaman yang ada dalam PKR ni....Nauzubila hi minzaliq.

    ReplyDelete
  26. Ckp bnyk btul la lembu pr.saman je la umi tu apa lu nak takut.nalla...eskay..n the list go on...

    ReplyDelete
  27. aku dah cakap dulu, kalau nak tengok bagaimana rupa syaitan, tengoklah muka anwar ibrahim tu, sebijik macam syaitan! tambah sekor lagi rupa syaitan, nurul izzah!

    ReplyDelete
  28. Bro, lu ckp saper yg sokong anwar anak haram sgt kesat la bro. Ini mcm ke budaya melayu. Lu mcm mau cari gaduh la. Bikin panas. Ayat mau kutuk sesaper pun kasi cantik la..

    ReplyDelete
  29. Betul bro, muka dia mcm tak sudah je!

    ReplyDelete
  30. Muka DSAI dah hilang seri, sebiji macam Hindraf je.

    ReplyDelete
  31. ni seorang lagi mamat sial suka jilat jubo anwar.. mati2 pertahan anwar sundal ni..
    http://www.youtube.com/user/WarriorIslamic

    ReplyDelete
  32. kenapa plak ANJING ANWAR ngan BABI2 PR menyalak kat sini..woi lahanat..pergi la website yahudi korang!!!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!