PANAS BERAPI! TIADA MAAF BAGIMU WAHAI NIZAR LAHANAT!

Kau dah memang macam tu Nizar, kau akan cakap dulu pastu kau berlakon mintak maaf, kalau macam ni semua amalkan alamatnya hancurlah negara kita. Kau kena ingat wahai Nizar Laknatullah, kau tu anjing DAP, aku percaya mesti Ngeh dan Nga suruh kau cakap macam tu, lepas orang dedah pasal no yang korang beli masa korang jadi kerajaan di Perak dulu tetiba je kau mintak maaf.

Nape Nizar gampang? Kau dah takut ke? Kalau ikut pada apa yang ditulis oleh RBF kat sini, lu lagi kantoi Nizar sebab bukan takat korang je, Nik Aziz harami pun beli plat no mahal kat Kelantan tapi kita tak pernah nak ambik kisah pun.

Tapi perbuatan kau wahai anjing DAP menghina Sultan Johor tu adalah terlampau dan kau mesti dihukum sewajaranya. Dulu kau menderhaka pada Tuanku Sultan Perak sekarang kau menderhaka Pada Sultan Johor, lepas ni Agung pulak kan?

Aku tau kau ni jenis pengikut Syiah yang tak hormat pada Raja dan Sultan. Kalau ikut hati aku, elok kau punya kerakyatan dilucutkan aje, baru padan dengan muka kau. Sekarang ni tiada maaf bagimu wahai Nizar KKK. Kau kena terima pembalasan diatas keceleparan kau.

20 Responses to "PANAS BERAPI! TIADA MAAF BAGIMU WAHAI NIZAR LAHANAT!"

  1. dia nak test market..nak tengok dia laku lagi kat pasaran ke tak. tu aje hak hak hak

    ReplyDelete
  2. Dengar citer Nizar lilin akan dipanggil mengadap dalam masa terdekat. Ha...padan dengan muka kamu, jadi gasing kepala kau dek penampor orang2 johor bila kamu sampai bumi Johor nanti.

    ReplyDelete
  3. senang mcm nie,

    suruh dia komen sultan kedah beli no plat www bernilai ratusan ribu.

    bagi komen bagi pihak PAS tgk macam mana kerajaan kedah akan tumbang atau tak.

    ReplyDelete
  4. Jangan di biarkan.
    Nanti cacing naik ke mata.

    ReplyDelete
  5. Rakyat Johor patut tunggu Nizar Lanat ni ke tanah Johor!!

    ReplyDelete
  6. Gitu la kalau rukun negara pun tak di hormati. Tau baca je tapi tak di praktikkan. Rasanya org macam ni menghina rukun negara.

    ReplyDelete
  7. Ayuh rakyat JOHOR, marilah beramai-ramai kerumah YAB Dato Seri Nizar untuk lakukan 'Senaman Bontot' supaya beliau akan insaf bahawa RM 520,000 itu orang Johor macam 5 sen sahaja la Bro! Tak hairan la.

    ReplyDelete
  8. Nizar kurang ajar barua DAP ni patut disepak terajang oleh orang Johor. Nak jadi hero pun tak payah lah nak babitkan Sultan.

    Semua orang tahu keluarga diraja Johor dah cukup kaya tak perlu sentuh duit rakyat. Awak Nizar yang makan duit rakyat masa jadi MB Perak dulu. Sedarlah diri sikit.

    ReplyDelete
  9. Dah le tak hensem, muka mabuk toya. Mulut mcm longkang plak tuh.

    Sesedap rasa je mintak maaf mcm tsepak kaki. Tendang kepala dah ni woi nizar kambing biri-biri!

    ReplyDelete
  10. HE OUGHT TO BE TAUGHTA LESSON. MESTI DIKENAKAN TINDAKAN KERANA MENGHINA SULTAN KAMI. AWAK BUKAN ORANG JOHOR JADI JANGAN CUBA NAK JADI HERO. DULU DIA DAH SEDAP MENDERHAKA PADA SULTAN PERAK DAN TIADA TINDAKAN DIAMBIL. JGN LUPA AMBIL TINDAKAN DGN ADA BEBERAPA BALACINYA YG TURUT MEMAKI BAGINDA DIDALAM BLOG INI DULU DAN SEMALAM.

    ReplyDelete
  11. Jangan bagi can kat nizar & ahlul2nya kasi dia hukuman yg setimpal ngan kelongkangan otak dia

    ReplyDelete
  12. Beruk pas si sial nih...jaga kau lahanat

    ReplyDelete
  13. Macama mana nak jadi PM kalau cakap tak guna otak. Akal cetek. Dah banyak kali keluarkan statement tapi faktanya salah. Kalau macam inilah PM negara kita alamat jadi bahan ketawa orang luar. Sekarang PM kita antara yg dikagumi dan dihormati. Jadi hentikanlah angan2 tu.

    ReplyDelete
  14. Nizar ni orang PAS ke atau orang DAP??? Becakap mcm DAP je. Orang PAS tak buat kerja mcm ni..boleh ambil tindakan disiplin ni, mcm Assan Ali itu hari jugak.

    ReplyDelete
  15. Kalo die kte bkn tu maksod die asal die x cite pe yg die maksodkn sbnrnye? Da pening pale la tu....

    ReplyDelete
  16. Kalo die kte bkn tu maksod die asal die x cite pe yg die maksodkn sbnrnye? Da pening pale la tu....

    ReplyDelete
  17. bertuah betul si manusia "pemakan bangkai" ni hidup kat malaysia,kalau kat thailand "mampos" lama dah si lahanat ni.

    ReplyDelete
  18. Lu Nizar jgn hina Sultan Johor gua!!!.
    Lu turun Johor mmg lu mati ....!!!!

    ReplyDelete
  19. Yg bersalah mesti dihukum,xkan dgn
    memohon maaf akan trlepas begitu saje.
    Dahlah derhaka kpd sultan sendiri
    nk juga derhaka dgn sultan negeri laen..Apalah gaknya komen TGNA?

    ReplyDelete
  20. kita beri muka sangat pada Nizar ni kenapa.

    Buat macam di Thailand, hina Raja, masuk penjara lama-lama, padan muka. Beres.

    Nizar ni, la ni, cakap dulu, menyesal kemudian. Begini ke mengajar generasi Melayu?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!