PANAS BERAPI! NIZAR KATA DIA SERANG CERAMAH UMNO SEMALAM! INI KISAH SEBENARNYA...



MEMANG DASYAT GILE LE NIZAR NI!

30 Responses to "PANAS BERAPI! NIZAR KATA DIA SERANG CERAMAH UMNO SEMALAM! INI KISAH SEBENARNYA..."

  1. SEB BAEK SI NIZO LAMBEI TAK RAMPAS MEKOPON TU...KALO TIDAK SUDAH TENTU SI NIZO MEROYAN SAMBEL TAREK SAWAN...JUGA...SAMBEL MELAMBEI-LAMBEI MACAM ORANG TERENCAT AKAL...MUKA TAK TAU MALU...TERGESA-BESA BLAH SAMBEL TERSIPU-SIPU...TAPI...MUKA SENYUM TERPUSING...SUNGGUHLAH BESOR KEMALUANNYA SI NIZO LAMBEI NI...KEH KEH KEH

    ReplyDelete
  2. ha..ha.. mantap aaa parpukari... pinjam video bro... kasi telanjang ini nizar..

    ReplyDelete
  3. This is soooo funny!
    Now I know why he is known as "Nizar Lambai"!
    The legend is true!

    ReplyDelete
  4. kahkahkah...5x aku repeat tgk video ni. telor nizar tggl sebiji..adoi

    ReplyDelete
  5. Kah...kah..kah..kih..kih..kih.. dalam tweet selamba je dia berbohong mengatakan bila dia serang ceramah UMNO, pucat lesi orang UMNO.. kah..kah.. rupanya dia yang pucat lesi dan cabut angkat kaki. Tak sampai 5 minit pun..

    ReplyDelete
  6. Aku malu sebagai pengundi DUN pasir panjang (Manjung) Perak...YB kami memang kuat membohong...dia ni pi mana pun nak nunjuk dia semua buleh ! rakyat Perak semakin meluaaattt !!

    ReplyDelete
  7. Menggelabah gak yg dok maki Nizar tu ... Sampai laptop terlanggar mic ... Hahahaha bodossss

    ReplyDelete
  8. KALO DAH DASAR PEMBOHONG & PENIPU...BEGITULAH GAYEI DAN ROPEI NYEI...TAK SAH KALO IDOK NIPU YEI...NIZO NIZO...BILEI AGOK NYEI AWOK TU NAK INSAP DAN SEDO...UDOH UDOH LER BUAT KEROJER NIPU TU...DALAM BIDIYO TU MOLER2NYER BERIYER2 BEBENO AWOK TU...NTAH TAK SEMENER-MENER...KELAM KABOT JER BLAH...KEBENARAN YG DIDEDAHKAN IBARAT BUOH DEROYAN 'KELEPUP' TERTIMPA KAT BATANG IDONG KO NIZO...MOH MOH MOH KITER LAMBEI KAT NIZO...KEH KEH KEH

    ReplyDelete
  9. org dah biasa cakap bohong ni, x syok ceramah kalau tak auta org.....dosa kemudian kira, janji bohong tu sedap kan, mcm mane nak jadi pemimpin kalau cakap tak ikut fakta? tapi teramat lah sedihnya ade juga yang masih sanjung bekas MB pembohong niiiii

    ReplyDelete
  10. Cehh ! buat malu penduduk fasa 1A Surau Madah jeerrr....bapakkkk pembohongggg

    ReplyDelete
  11. elok sebarkan video ni ke laman2 web pencacai pr terutama orang2 pas yg memuja nizar ni!! betapa buruknya perangai dia membuat fitnah hingga ke dlm dewan negeri yg mulia pun dia nak tabur fitnah & menyanggah fatwa majlis ulamak dlm twiter & blognya!! perlukah dia tonjolkan dirinya dipentas UMNO/BN sedangkan dia tidak punya credibility langsung utk menafikan perbuatannya? apa faedah dia tunjuk muka di situ kalau ianya menjatuhkan maruahnya sendiri? apa yg dia cuba nak buktikan? dia berani tampil semata2 nak tunjuk samseng dia? nizar bakal menyembah dap juga nnt!

    ReplyDelete
  12. aaaauuwwwww..tersipu-sipu malu.. mna nk sorok muka...OMG !

    ReplyDelete
  13. Kelakarnya tgk muka selamba dia. Orang apa dia ni ya. Bangsa melayu betul ke. Sebab cara dia dari dulu tak mengambarkan seorang melayu islam yg jujur. Dia nampak jahil tentang islam sbb suka berbohong. Siapa keluarga dia. Tak malu ke keliarga dia dgn perangai mcm tu. Siapa yg pilih dia tentu menyesal.

    ReplyDelete
  14. Dengar dengar nizar ada darah kacukan cina. Mungkin sebab itu kut dia tak segan menipu.

    ReplyDelete
  15. berani bebenor nizar pergi ceramoh umnoo, agak2 berani tak penceramah umno enterframe ceramah pas? nak tengok sape yang yang ada telorr??

    ReplyDelete
  16. ceh..buat apa pegi ceramah pas. Kalau nak tambah dosa dengar maki hamun, dgr mencarut, fitnah, boley la..

    Orang umno takde masa nak layan benda remeh camtu.

    Nak tgk ada telor takde telor. Tu, si adam adli, chegu bard dan lain lain segerombolan beruk pkr, terdiam, takut lari celah polis lepas kena sergah solo je dgn abg lan.

    Hehehe... Sekor sekor ilang telor. Bravo la abang lan!!

    ReplyDelete
  17. Anon 11.19, apa yang anon 11.49 kata itu ada kebenarannya, kita dah tgk Adam Adli kencing dalam seluar, chegubard masuk ke dalam telurnya bila berhadapan dengan beberapa pencinta keamanan. Ko nak kita buat trend pi serang ceramah korang ke?

    Kalau kau nak kita boleh mulakan, tapi aku fikir nanti apa bezanya anatara korang dan kita. AT least rakyat dah nampak korang memang dah desperate, terutama sekali lepas perhimpunan umno kat bukit Jalil tu...

    Kita ni orang melayu masih ada adab, Nizar bangsa apa ek?

    ReplyDelete
  18. kepada pecacai pas inilah bezanya umno dengan PR, pemimpin pas boleh hadir keceramah umno sebab dia tahu orang umno ni beradap, pasti selamat, cuba pemimpin umno yang hadir dalam ceramah pas seperti yang berlaku ini, boleh anda bayangkan apa yang akan berlaku?

    ReplyDelete
  19. Macam2 politik ni. Lantak la apa nak jadi pun. Tahun ni teman nak pangkah pas. Dah 2 kali tak mengundi Hahaha.. Tengok apa pulak jadi kalau kerajaan berubah.

    ReplyDelete
  20. sila lihat paparan diminit ke 3.30...ada suara tapi mulut tak bercakap....hahaha kantoi beb!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni sbb ak sk ckp pyokong PR ne bebal.y suara bnyi tu,vdeo sdang dun y yb tgah tyg dpn nizar.bodoh sesangat.pham n perati elok2..ksian nizar x sng duduk kn ktuk dpn2.buat2 nk myembang la plak.part last plg bez.trus blah.haha.sian ko trus trusan bdoh n bebal..tp plik gak kprg ne.kalu pemimpin korg ckp wlau tnpa blti pcya jer.scorpone,altantuya,cincin rosmah,nfc la.x da vdeo pon leh pcya.memg buta hati tol.

      Delete
  21. Anon 12.22, aku teringat milo suam pertiaki video anwar ada tisu terbang la, takde janggut la, koneknya tak cukup panjang la, perut buncit la, sian kan korang ni, nak halalkan jugak semua benda pasal pemimpin korang kan?

    Anon 1.40 dah bagi jawapn, anon 12.22 kau patut bunuh diri dengan nik aziz sekali. Ada korang takde pekdah, kalau mampos lagi bagos

    ReplyDelete
  22. elok Zamri Kadiaq ada kat skali. ajak debat terus, tu pun kalau dia dia ada teloq cam boss no 1 dia lah. Kalau tgk video nih dia cuma nak gempaq je. takkan lah dia nak tunggu sampai ceramah abih kut. mmg kuat spin la pencacai ni

    ReplyDelete
  23. 4.16 .penceramah dok gelabah sampai tak kenai mana dua ngan tiga. hiihhi.

    ReplyDelete
  24. Hidup umno. Berani mamat lembam tu buat hal dlm kmpg teman. Nak kena tu. Kuor kn smua smua nyer, bior org pas kmpg teman tahu saper yg dorg sanjung, penipu.

    ReplyDelete
  25. sebenornya nizar tue mula mengidam nak masuk umno.. tapi apa leh buat dia dah makan buah halkum yg dibagi oleh anwar aljubri.. dah tercekik ler tue...

    ReplyDelete
  26. Xmalu beno la nizo tu,klako lak bile penceramah tu ckp xpyh nk berdebat dgn dato zambri kalau dgn die pn xboleh nak lwn..nampak sgt nizo tu kelulusan tadika..adoyaiiiii,ater camaner nak merintah negeri?

    ReplyDelete
  27. tu bukan nizar laaa!! aku tau .. tu SB sebenarnya.. sebab aku baru realize SB ramai kat malaysia ni,, hahahaha

    ReplyDelete
  28. ape2 hal,kite kena cool.dia nk dtg,bior dia dtg.kite jgn bertumbuk lak.kang dia charge keganasan.kite tibai dia dgn kata2 je

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!