PANAS BERAPI! BUKTI TAN SRI RAHIM NOR TAK KATA NIK AZIZ BAPAK KAFIR!



Apa komen korang?

TAPI AKU SUKA PANGGIL NIK AZIZ BAPAK KAFIR! Sebab dia memang sudah menyesatkan ramai umat Islam di Malaysia!

5 Responses to "PANAS BERAPI! BUKTI TAN SRI RAHIM NOR TAK KATA NIK AZIZ BAPAK KAFIR!"

  1. aku tak setuju sgt dgn statement rahim nor ni sbb bagi aku si n.ajis ni lebih sesuai diberi gelaran wali syaitan @ wakil dajal di m'sia..tengok muka dia pun dah ada rupa dah..

    ReplyDelete
  2. yang perlu berTANGGUNGJAWAB ialah N.aziz & hadi awang ....

    ReplyDelete
  3. Bodohnye statment korang ni.. Mmg pendek akal.

    ReplyDelete
  4. aku tak setuju langsung mursidul am pas dipanggil bapak kapir maupun wali syaitan@wakil dajal atau apa2 gelaran yang tak baik pun. kan lebih mulia kalau kita panggil dia "kaninamacibaiangangcaklancau!"

    ReplyDelete
  5. Pendirian anon 11:32 tu ape?..

    TOLOL AL BAHALUL?.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!