PANAS BERAPI! BUKTI AZMIN SEMAKIN DITOLAK DALAM PKR

Anwar memang terkenal tegas dengan keputusan. Memandangkan banyak serangan peribadi yang dikenakan kepada Azmin, banyak undangan ceramah Pasca Bersih 3.0 diserahkan kepada individu lain. Malahan, satu program ceramah besar-besaran bersama PAS dan DAP di Kelantan juga, nama Azmin digugurkan daripada senarai penceramah.

Anwar mahu Azmin diam, dan berfikir tentang strategi menangani fitnah. Untuk Azmin Ali, kira-kiranya ini FITNAH 3.0 jugalah. Fitnah pertama kononnya, Shamsidar dijadikan modal Azmin untuk dekat dengan Anwar. Fitnah 2.0 – kedudukan DNA anak sulung Azmin. Dan kali ini, kena pula dengan rakaman peribadi. Aduhai.

Nampaknya, hayat politik Azmin di dalam PKR semakin mendatangkan cemburu di kalangan rakan-rakan pimpinan. Stail Azmin memang keras. Tegas. Macho. Tetapi apabila terkena tempias dengan pelbagai isu, nampaknya Azmin juga 'crack' dan mula menyendiri. Malahan, ada kalangan rakan rapat yang mengatakan Azmin sudah mula menjadi penagih tegar 'anti depression'. Sudah mula.

Rakan-rakan PKR harap Azmin pandailah jaga diri. Jangan terlalu tertekan. Ini perkara biasa dalam politik. Azmin pun tahu game ini.
Menyerang Azmin adalah juga menyerang 'nerve centre' kepada PKR. Azmin memang mempunyai clout dalam banyak perkara di dalam PKR. Hutang piutang HQ, pengurusan parti, rayuan derma Cabang dan ranting, peruntukan kewangan peribadi Anwar –semuanya memang di dalam pengetahuan Azmin.

Semua ini hanya melahirkan rasa cemburu yang bukan sedikit oleh rakan-rakan dalam PKR. Mereka anggap Azmin sebagai penasihat Anwar nombor wahid – sekaligus musuh utama kepada ramai Ketua Cabang.

Sejak kes peribadi Azmin tersebar; ramai Ketua Cabang yang dahulunya bersama Azmin – sudah meratap hiba, memujuk hati MB Selangor. Dengan dana Selangorku yang masih banyak, Ketua Cabang melihat MB adalah punca kuasa baru di dalam PKR. Secara perlahan, Azmin sendiri maklum dan faham bahawa dia semakin keseorangan dalam berhadapan dengan 'gambar intim'nya dengan wanita muda.

Azmin bernasib baik jika Pak Sheikh mahu mempertahankannya. Kalau tudak. Gandingan Khalid-Zaid Ibrahim akan melanyak Azmin sepuasnya.

Good luck bro! Lu senang…lupa kawan-kawan. Sekarang, lu tengok siapa kawan lu.

Sumber : GELAGAT ANWAR

5 Responses to "PANAS BERAPI! BUKTI AZMIN SEMAKIN DITOLAK DALAM PKR"

  1. adakah aksi seterusnya akan dilakuakan olih nwar berahi akan memancung azmin sama seperti dia memancung ghafar baba dan pak lah. kita tengoklah lah. kerana sekarang azmin kelihatannya tidak berguna lagi.

    ReplyDelete
  2. Aq memang bersimpati pada si Azmin ni...apalah malang kau Min...lepas satu, satu yang datang,banyakan bersabar dan muhasabahkan diri tu,kau kena terjah dari segala sudut ragam masyarakat, baik dari pihak kawan mahupun pihak lawan termasuk ahli keluarga terdekat.Apa yang boleh aq nasihatkan berehatlah Min..Esok Masih Ada dan jangan kau fikirkan pangkat,jawatan, kekayaan itu datang seperti Menanti Hari Esok, kerana aq takut kalau-kalau kemungkinan karier politik engkau akan jadi Tiada Esok Bagi Mu pulak. Itu aje yg boleh aq nasihat kepada mu Min,banyakan amalan dan bertakwa kepada Allah anggaplah sesuatu bencana yg datang adalah ujian dari Allah...dan mintalah keampunan pada Ibu mu,siapalah kita kalu bukan ibu yang melahirkan.itu saja yg aq mampu nasihatkan sebagai seorang yg seagama dengan mu....

    ReplyDelete
  3. Mohon dipautkan blog saya di blog hebat ini.

    http://assassincyber.blogspot.com

    TQ

    ReplyDelete
  4. elok jugak pesanan tu. kalau jd anak derhaka, kt dunia lg dh kena azab. pandai2 kau lah azmin, kalau reti bahasa, taulah apa yg patut kau buat. selagi kau hidup, dunia belum kiamat, sebesar gunung dosapun, masih ada harapan mintak keampunan Allah SWT.

    ReplyDelete
  5. I love House Pk so much house pk is the best blog of the world where can I talk about everything like live tv , on line games too

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!