PANAS BERAPI! BENARKAH JANICE LIM NI ANTI ISLAM?

Difahamkan ada satu laporan polis dibuat terhadap Janice Lim, ADUN DAP Teratai.

Seorang hamba Allah telah membuat laporan kepada JAIS tentang kegiatan dakwah Kristian memurtadkan orang Islam di Selangor.

Entah macam mana Janice Lim dapat tahu dan dikatakan telah menghantar SMS ugutan yang menghina nama Allah.

Message SMS itu berbunyi:

"Hello MR Meeran. How come your allah or muhamad did not help you today. Are you praying now? today we killed your job. next we will kill you, your wife and your unborn bastard. i am lenard the hand of chirst. your good friend thev helped too. you stupid muslim son of a bitch."

Message kedua berbunyi pula:

"Ho Ho Ho Its Me rachel my dear jo. sorry you were fired today. is your god helping you now? alah and muhamad, where are they? burning hell. we will soon see you and your pregnant bitch begging. who is going to hire you old man. dont bother looking a job. chirst was kind to you,but now we will make sure you and your wife will die"

Samada Janice Lim yang lakukan wallauhu alam. Kalau benar, amat menyedihkan kerana Janice Lim ini bekas penuntut UIAM dan sepatutnya lebih sensitif dan peka kepada orang Islam.

Mungkinkah pelapor ini ada mendedahkan kegiatan Murtad yang didalang oleh Janice Lim?

Laporan polis terhadap Janice Lim hanya memungkinkan bahawa Janice Lim tahu pelapor tersebut tahu dia terlibat dalam kegiatan dakwah. Mungkin sekali apabila ada penyiasatan dibuat, Janice sudah boleh meneka.

Satu lagi kemungkinan adalah ada kebocoran dalam JAIS.

Mungkin ada puak PAS dalam JAIS yang lebih sayanag politik PAS dari akidah orang Islam telah sampaikan kepada exco Ugama Khalid atau exco bahagian murtadkan orang ISlam, Khalid Samad dan Dr Rani. Lalu bebal-bebal ini pergi bertanya pada Janice. Janice Lim.

Sumebr: The Unspinners 

HOUSE PK: kalau benar bagai dikata Unspinners, maka satu siasatan wajib dilakukan terhadap Janice, betina sundal dari DAP ni! Perkara ni serius. Kurang ajar betul si Janice ni!

14 Responses to "PANAS BERAPI! BENARKAH JANICE LIM NI ANTI ISLAM?"

  1. tak guna betul. minta tolong kaji dan dedahkan satu lagi gerakan murtad yg cuba dibawa oleh perempuan ini boleh tgk kat sini - http://www.ibnjuferi.biz/nora-madasamy-revealed/

    ReplyDelete
  2. mana ada cina (pendatang haram jadah ni) yang tak anti Melayu/Islam? Walau belajar di arab sekalipun tetap anti Melayu/Islam. Cina tetap cina.

    ReplyDelete
  3. Kalau ikut Hukm Hudud ape dah jadi dengan betina ini???..

    ReplyDelete
  4. Kalau ikut Hukm Hudud ape dah jadi dengan betina ini???..

    ReplyDelete
  5. Sudah terang lagi 'nak ' pakai lampu picit ke bro.Mereka2 yang bukan ISLAM tu jelas2 Anti Islam..samada secara terang2an ataupun senyap2..faham2kan lah.

    Yang jelas Anti Islam ialah orang2 MELAYU yang bersikap menghina dan melacurkan agama Islam itu sendiri.

    Bukankah sudah diperingatankan kepada kita siapa musuh2 orang Islam YANG TERANG oleh ALLAH dalam Al Quran.Siapa yang cenderong dengan puak2 yang di maksud ALLAH,sama je dengan puak tu.

    Yang memecah belahkan umat hari ini adalah golongan yang bermuka2..kafir sudah jelas.

    ReplyDelete
  6. orang macam ni hukumnya dibunuh sahaja. apa tindakan orang islam sekarang. kalau nordin mat top masih ada, aku rasa dah lama setan ni dihantar ke neraka

    ReplyDelete
  7. BODOH PUNYA PRAPU SETAKAT TULIS CAMNI SIAPA2 PUN BOLEH.. AMIK PIC SMS BARU LAH ORG PERCAYA

    ReplyDelete
  8. xpa.biarkan hasaaan kayu jati bertindak.HAssan beras jati kan pakar akidah.hahahah

    ReplyDelete
  9. ishhh....ada jugak puak2 yg dok bawak lawak dlm kes ni...takkan la dek krana parti politik...benda2 mcm ni dok komen mcm anon 116 kot..mungkin anon 116 ni ahli dap kot..

    ReplyDelete
  10. Jenice ni ka itu hari masuk mesjid pakai skirt bahagi2 daging lembu korban?? patutle..banyak sangat yang bangang kat luar sana termasuk AJK Mesjid sekali.. I LOVE Malay politics..one day we will be served Bah Ku Teh ( ada sijil Halal) utk buka puasa, amacam?

    ReplyDelete
  11. Kalau dah betul, tak payah heboh2..

    Heboh sekampong tapi habok pun tarak, Islam dan Melayu tetap juga dihina oleh puak2 cha ya nun alif keparat yang tak pernah sedar diuntung.

    Semasa begini mungkin orang saperti Nordin Mat Top diperlukan?.

    ReplyDelete
  12. nyonya anorexic tu kepala dah tak betul

    ReplyDelete
  13. anon 116 tu baru selesai kursus orientasi salat jubo pakai kertas tandas dan makan babi panggang...

    jgn korang x tau


    aku,
    bekas ahli DAP melayu yg dah insap

    kpd anon 116, teruskan menghina hassan ali, moga bertambah pahala dia.

    ReplyDelete
  14. Kalau setakat nak tuduh tuduh orang, tak payah la...sediakan bukti, cari orang yang buat laporan polis,ambil gambar dan bawa ke muka pengadilan. BN masih memerintahkan lagi kan? Kalau tak boleh, baik tutup mulut je...Takut la sikit balasan akhirat...perangai sama macam pemimpin BN dan Perkasa...NATO...No Action...Talk Only...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!