PANAS API NURAKA! VIDEO NIK AZIZ KATA SANGGUP BERKERJASAMA DENGAN SYAITAN DIDEDAHKAN



Terima kasih aku ucapkan kepada Media Terengganu kerana mengeluarkan video ini, Dah lama aku cari, akhirnya terjumpa juga video Nicky Ajis si tua kutuk yang kata dia sanggup kerjasama dengan Syaitan untuk menjatuhkan UMNO!

Oh ya fatwa terbaru Nik Aziz tentang Azmin:

“Saya mengutuk sekeras-kerasnya budaya pemberitaan seperti yang tersiar di muka hadapan Utusan Malaysia pada hari ini. Apa yang mereka lakukan ini menjerumuskan generasi muda kepada keruntuhan akhlak dan budaya seks songsang..Kenapa isu-isu seperti ini yang diangkat untuk mendapat keuntungan politik? Saya lihat UMNO sudah sangat terdesak sehingga tindakan menyiarkan gambar-gambar seperti ini pun sudah menjadi 'halal'..” – FB Pok Nick.


Ahlul PAS tolong komen sikit!

17 Responses to "PANAS API NURAKA! VIDEO NIK AZIZ KATA SANGGUP BERKERJASAMA DENGAN SYAITAN DIDEDAHKAN"

  1. terok sangat dah ni....nik aziz byk sesatkan umat islam..

    ReplyDelete
  2. Ha Ha Ha oolamak nyanyuk

    ReplyDelete
  3. Bila kena atas kepala sendiri atau geng-geng dia (sekutu syaitan) mulalah auta sana sini. Tapi, cuba kaji ceramah-ceramah PAS yg berlambak fitnah bukan shj dalam isu seks tapi pelbagai perkara lagi. Ingat fitnah oleh Pok Jak berkenaan Mahathir tgk filem lucah bersama cucunya? Bukankah Nik (N)ajis ada disebelahnya ketika itu. Selepas fitnah siap takbir ramai-ramai? Inilah ajaran sesat PAS. Sesuai dgn nama PAS - Parti Ajaran Sesat!

    ReplyDelete
  4. perghh...menghina ulamak. hebat betul korang ni yer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macamana Kau boleh jadi sebingai ini iktiraf Nik ajis sebagai ulamak....dia bukan ulamak , dia perasan ulamak....dressing Je macam ulamak, hati sangat kotor maaa.... & tak boleh jadi pemimpin sebab bodoh, jadi tunggangan DAP....

      Delete
  5. Bukan shj hina aku sanggup kencing atas krpala nik aziz....

    ReplyDelete
  6. MASIH ISLAMKAH NIK AZIZ ULAMA DAJJAL NII?

    ReplyDelete
  7. Ulamak apa ni? siapa yang letakkan dia sebagai ulamak atau orang yang melihatnya sebagai ulamak memang bebal segala hati, akal, mata dan pendengaran. Orang ini bukan ulamaklah, inilah manusia yang paling sial dalam menghuru harakan akidah islam dengan berbagai fatwa paling bodoh yang dikeluarkan daripada lubang jubo terlebih dahulu sebelum diungkapkan melalui mulut dia yang penuh hasad. maka buta lah hati mereka, buta lah fikiran mereka melihat perkara yang benar benar belaka apa yang telah dikerjakan oleh manusia-manusia seperti hadi,nik aziz,husam,mustaffa ali dan anwar ibrahim yang pasti haram diatas muka bumi ini dalam setiap perlakuan nya. rata rata rakyat amnya boleh berfikir secara waras melihat betapa sial dan rosaknya akhlak mereka dan lebih buruk lagi dengan pengetahuan ugama sepanjang bulu puki mengeluarkan ajaran dan fatwa sesat dengan niat yang amat jijik dan lagi mengaibkan. sesat lah mereka sesesaat lagi hendaknya...ya allah amin.

    ReplyDelete
  8. Ulamak apa ni? siapa yang letakkan dia sebagai ulamak atau orang yang melihatnya sebagai ulamak memang bebal segala hati, akal, mata dan pendengaran. Orang ini bukan ulamaklah, inilah manusia yang paling sial dalam menghuru harakan akidah islam dengan berbagai fatwa paling bodoh yang dikeluarkan daripada lubang jubo terlebih dahulu sebelum diungkapkan melalui mulut dia yang penuh hasad. maka buta lah hati mereka, buta lah fikiran mereka melihat perkara yang benar benar belaka apa yang telah dikerjakan oleh manusia-manusia seperti hadi,nik aziz,husam,mustaffa ali dan anwar ibrahim yang pasti haram diatas muka bumi ini dalam setiap perlakuan nya. rata rata rakyat amnya boleh berfikir secara waras melihat betapa sial dan rosaknya akhlak mereka dan lebih buruk lagi dengan pengetahuan ugama sepanjang bulu puki mengeluarkan ajaran dan fatwa sesat dengan niat yang amat jijik dan lagi mengaibkan. sesat lah mereka sesesaat lagi hendaknya...ya allah amin.

    ReplyDelete
  9. Ulamak apa ni? siapa yang letakkan dia sebagai ulamak atau orang yang melihatnya sebagai ulamak memang bebal segala hati, akal, mata dan pendengaran. Orang ini bukan ulamaklah, inilah manusia yang paling sial dalam menghuru harakan akidah islam dengan berbagai fatwa paling bodoh yang dikeluarkan daripada lubang jubo terlebih dahulu sebelum diungkapkan melalui mulut dia yang penuh hasad. maka buta lah hati mereka, buta lah fikiran mereka melihat perkara yang benar benar belaka apa yang telah dikerjakan oleh manusia-manusia seperti hadi,nik aziz,husam,mustaffa ali dan anwar ibrahim yang pasti haram diatas muka bumi ini dalam setiap perlakuan nya. rata rata rakyat amnya boleh berfikir secara waras melihat betapa sial dan rosaknya akhlak mereka dan lebih buruk lagi dengan pengetahuan ugama sepanjang bulu puki mengeluarkan ajaran dan fatwa sesat dengan niat yang amat jijik dan lagi mengaibkan. sesat lah mereka sesesaat lagi hendaknya...ya allah amin.

    ReplyDelete
  10. Moral of the story " JADI PEMIMPIN MESTI NAMPAK BERSIH WALAU BERSELUT KAT DALAM"...PEMIMPIN LAIN PANDAI MAKAN PANDAI SIMPAN ... PEMIMPIN PEMBANGKANG MAKAN BERSEPAH SEPAH.. nama pun nafsu...

    ReplyDelete
  11. Nik ajis ni manusia biasa je bukan ulamak pun... Perasaan ulamak adalah.... Tak sedar diri orang tua ni...

    ReplyDelete
  12. Woi tengok budaya pemberitaan Harakah dulu, baru nak betulkan org lain, org melayu sekarang memang kena tunjuk terang2 yang mangkuk azmin ni tak layak di pilih, contohnya mudah je yang dah terang2 hina Islam dalam kes nama Allah, LGBT dan murtad pun masih jadi ikutan....Hipokrit betul Nik ajis ni.....

    ReplyDelete
  13. aku rasa dari setan baik niky najis berkerjasama gan babi sebab babi tu taraf bawah sikit dari syaitan tulah orang tua nyayuk yang gilakan kuasa sanggup jatuhkan bangsa sendiri sebabkan dendam lama pada org umno

    ReplyDelete
  14. ini bukan ulamak tapi pukimak yang suka memecah belahkan orang islam

    ReplyDelete
  15. aku sokong nik aziz.. dia kata kalau syaitan nak bantu pun kta terima.. bantu apa??? bantu untuk jatuhkan puak pemimpin jahanam.. bagus lah kalu syaitan nak bantu..kita tak tau hujung pangkal video ni .. TOLONG yang nik aziz cakap tu kita tak tau tolong apa..baik ke jahat.. so jgn cepat melatah... walaupun anda kata dia bukan ulama tapi die orang berilmu.. menghormati orang yang lebih berilmu itu wajib bg kita yg tak berilmu ni..jgn jadi jahil dan menunjukkan kejahilan anda dengan komen2 anda yg negatif tuu.. be profesional..

    ReplyDelete
  16. Haha bodo korg pecaye je dgn video yg terlampau pendek dan diulang2 ni..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!