NASIHAT HOUSE PK KEPADA ANGGOTA POLIS DAN @PDRMsia - mesti baca



Wahai sahabat-sahabat aku didalam pasukan Polsi yang ku sayangi dan kasihi, tengoklah video yang telah disediakan oleh sahabat aku ni. Tengoklah bagaimana penyokong Pembangkang dari zaman dulu lagi panggil korang dengan pelbagai gelaran yang amat hina.

Polis Anjing, Polis Pukimak, Polis Babi adalah perkataan atau zikir harian mereka, yang paling kuat hina polis adalah PARTI PAS! Parti yang selama ini kata mereka perjuangkan islam adalah sebenarnya hanyalah sekadar berkosmetikkan Islam sahaja.

Bukan Islam pun PAS ni, kebencian PAS terhadap polis melebihi segalanya, mereka pandang polis seperti binatang. Sebab itula ada dikalangan Pemuda PAS kata nak tembak mati polis!

Jadi sebelum korang nak pangkah atau nak sokong PAS ni, duduk sejenak. Lihat video diatas dan kenang kembali segala penghinaan dan penganiayaan yang dibuat parti AJARAN SYAitan ini.

Setelah apa yang secara ringkas dan padat aku cakap disini, namun kamu wahai saudara dan sahabatku POLIS yang u sayangi masih nak sokong PAS jugak, maka aku takde apa lagi nak cakap melainkan aku istighfar dan teramat sedih!

JAUHI LA PARTI PAS dan Pembangkang! Mereka tidak pernah hormat pada POLIS!

17 Responses to "NASIHAT HOUSE PK KEPADA ANGGOTA POLIS DAN @PDRMsia - mesti baca"

  1. Setuju.. Selama ni mrk gelar polis sbg ANJING! Skrg nak rayu undi polis?

    HOT!! RAJA NONG CHIK & KELUARGA JADI MANGSA FITNAH POLITIK! Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Kesian polis terpaksa menjaga bangkai busuk yang berselerak dalam negara. Bangkai-bangkai nie patut dilempar keluar dari negara. Menyusahkan rakyat tak sudah....

    ReplyDelete
  3. jangan harap la Pas dpt undi Polis kali ni..aku sejak masuk Polis dah lama undi BN..dlu sebelum msuk polis,undi Pas..

    ReplyDelete
  4. Apa nak di hairankan
    PAS : Parti Anak Samseng

    ReplyDelete
  5. Dari dulu lagi 99% polis dan tentera undi BN, kecuali 1999 dan 2008.

    Yang 1% tu ada sebab-sebab tertentulah kenapa mereka undi PAS, katalah dia adik ipar Mat Sabu ke, dia menyewa rumah Pahrolrazi ke..

    Sebab 99% undi BN lah PAS marah sangat dengan undi POS ni, macam2 hal dia nak halang undi POS ni.

    Dalam PRU13 rasanya 300,000 x3= ??? hah hampir sejuta BN dapat undi percuma sebab perangai PAS.

    ReplyDelete
  6. Ingat orang Polis tak berakal kena kelentong oleh Mamak ke?

    Nak pertahan Agama, Bangsa dan Negara mesti undi PAS.

    Nak kena liwat oleh Mamak, sila la undi UMNO.

    ReplyDelete
  7. Yeke..apa pulak nasihat kamu kepada bekas Naib pemuda UMNO kapar ni yee..dia kata ape..nak kena bagi amoi baru dpt projek?kuang2:
    http://www.youtube.com/watch?v=qTi9tEqUIPQ&feature=player_embedded

    ReplyDelete
  8. hina dan munafiknya aku apabila aku memberi undi dan menyokong kumpulan yang :

    1.menjual nama Allah kepada gereja

    "Dengan nama Allah yang amat Pemurah dan amat Mengasihani

    Katakanlah Allah itu Esa
    Allah yang bergantung kepadaNya segala sesuatu
    Dia tidak beranak dan Dia tidak diperanakkan
    Dan tidak ada sesuatu yang serupa denganNya"

    (alIkhlas)

    telah terang Allah itu esa tetapi kumpulan2 musibat ini setuju dan sokong Allah itu ada bapa...ada anak...ada isteri dan sebagainya

    betapa SIALnya korang

    2.menyokong kumpulan yang memperjuangkan orientasi kebebasan sex

    rujuk alQuran surah anNaml ayat 54-58

    lihat bagaimana kaum lut dikeji dan dimusnahkan Allah

    terang dan jelas lagi bersuluh tetapi masih ada sekelumit kumpulan yang mendakwa memperjuangkan Islam TETAPI mendokong musuh Islam (dan menyokong murtad) dan BERANI membelakangkan ayat2 alQuran

    fikirlah korang :

    1.nak mampos sebagai yahudi

    atau

    2.nak meninggalkan dunia sebagai seorang yang Allah meredhainya dan dia redha kepada Allah

    -abu aliff melaka-

    ReplyDelete
  9. Begitulah nasib polis yang menjaga keamanan.Sebelum menjadi barah yang lebih parah,mungkin bershit 4.0 spt kata Pak Hadi,mereka yang mengepalai mesti diberkas kerana banyak aduan telah dibuat.Bicarakan mereka yg jelas melanggar arahan mahkamah.

    ReplyDelete
  10. kesiannya pak pak polisi... janganlah hina mereka dgn gelaran2 anjing apa semua... tak elok hina manusia... merekakan ciptaan Allah.

    ReplyDelete
  11. PAS+ PARTI ANAK SIAL SeMALAYA....
    mana penyokong PR YAHUDI NI....korang bleh bla!!!

    ReplyDelete
  12. Paling ramai dalam pasukan polis adalah terdiri daripada orang-orang Melayu. Banyak polis Melayu terdiri dari anak-anak penyokong PR dan paling ramai anak-anak penyokong PAS. Penyokong-penyokong Pas dikampung pula bila anak-anak menganggur selepas tamat tingkatan 5 sebok tanya bila pengambilan Polis, sesetengah mintak rekomen anak nak masuk Polis. Bila sianak jadi Polis bapa masih menghentam kerajaan. Katanya kerajaan zalimlah, menekan rakyatlah, rasuahlah dan bermacam-macam lagi, tak bersyukur anak hantar duit bulan-bulan menyara sibapa dengan duit kerajaan. Kerja tak sampai setahun balik kampung dah pakai MyV dan beli itu dan ini... sangat mewah. Tak tanya pula anak gaji berapa, duit datang dari mana mewah sangat. Yang seronok bangga canang keliling anak kerja Polis. Yang pelik bila Parti dia maki hamun Polis dia tak rasa apa-apa pun.
    Harap-harap kali ini terbukalah hati dia untuk faham, kalau anak kena maki samalah mak pak pun kena maki.
    Eloklah kita yang mana ada keluarga Polis dan kawan-kawan Polis ingatkan mereka Polis tu anjing. Takkan nak marah pula. Kalau marah suruhlah mereka marahkan parti PAS. Kalau rasa ada maruah ramai bapa-bapa Polis kempen ahli keluarga dan sahabat handai jangan bagi undi kat PR lagi.

    ReplyDelete
  13. Anon May 19, 2012 10:09 PM,
    Mangkuk berayun Hotak engkau tengkorak buih macai parti ajaran sesat....

    ReplyDelete
  14. ni video kau kasi letak dlm blog bai..http://www.youtube.com/watch?v=GEgNP15vAhg&sns=fb

    ReplyDelete
  15. Aku kesian pada semua orang yang terlibat dalam perhimpunan ni.. kesian sebab semuanya kurang OTAK.. baik duduk rumah layan TV lagi best.. tak payah nak panas2 tgh jalan.. kena tear gas... Hahahhaha anyway aku tgk byk video pasal bersih ni.. pendapat peribadi aku... setiap pihak akan berat sebelah.. aku tgk video dari puak Pemerintah semua yg buruk datang dari pendemo... video dari Puak pembangkang pulak semua yg buruk dari pihak polis.. jadi pandai2 la judge sendiri.. contoh video keter polis kena serang tu.. dari pihak pembangkang ada tunjuk pendemo kena langgar.. dari pihak pemerintah plak.. takde pun..
    Rasanya kena ada satu pihak yg duduk tgh2 dan tak bias mana2 pihak baru dapat tgk full version kot..
    Walau apa2.. syabas kepada Pihak polis yang menjalankan tugas dengan penuh tanggungjawab.. aku faham bagaimana rasanya kalau kena panggil bertugas time cuti.. bersengkang mata, dkerja tgh panas terik matahari.. pastu kena maki plak.. mmg menguji kesabaran..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan sengaja langgar pun. dah kena kejar dgn kayu. Lari laa. sapa suruh kejar...

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!