CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Tuesday, May 8, 2012

MAZLAN ALIMAN TERCIRIT BILA PM UMUM DURIAN RUNTUH UNTUK PENEROKA!

JENGKA: Datuk Seri Najib Razak mengumumkan pemberian “durian runtuh” sebanyak RM1.689 bilion kepada peneroka FELDA berikutan penyenaraian FELDA Global Ventures Holdings (FGVH) di Bursa Malaysia bulan depan.

Perdana Menteri berkata, pengagihan fasa pertama membabitkan RM5,000 kepada peneroka diikuti fasa kedua RM5,000 untuk isteri dan fasa ketiga RM5,000 untuk generasi kedua.

Beliau mengumumkan berita gembira itu di depan lebih 30,000 peneroka di padang FELDA Jengka 8, Pahang, sebentar tadi.

Sumber: Klik sini

10 comments:

  1. Video Panas Pelancaran Bersih Di Bangkok
    http://sel-13.blogspot.com/2012/05/video-panas-pelancaran-bersih-di.html

    ReplyDelete
  2. Dengar khabar Mazlan Aliman nak pindah,tapi cari lori x dpt lagi,mungkin kt rancangan tanah di kelantan kot!

    ReplyDelete
  3. Kalau tengok video bersih semasa Anwar Ibrahim memeluk bahu Mazlan Aliman atas pick up.

    Kelihatannya Mazlan Aliman nampak manja dan di terbuai cinta Oleh belaian Anwar. Sampai tak sedar semasa tu Anuwar tengah sibuk beri isyarat jahanam membuka hadangan polis.
    Mazlan gay jamban ke? Nampak macam he he he

    ReplyDelete
  4. Peneroka Felda mendapat durian runtuh...!

    Rakyat dikampong mendapat durian busuk...!

    ReplyDelete
  5. Totok totok Hampas/Parti kongkek Kuat,buat lah analisa Bodoh berapa kebaikan dan kejahatan kerajaan dan pembangang.Jangan jadi tikus baiki labu atau si Luncai terjun dengan Labunya.

    ReplyDelete
  6. Ingatkan dpt rm50,000 sekurang2nya tapi cuma rm15,000 rupanya. Gegak gempitanya berbunyi macam hebat sungguh tp kalau cuma rm15k apalah hebatnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hek eleh. Dulu korang juga kata felda dah bankrup. Skang bila felda bagi 15k pada peneroka ko ckp sikit plak. Mmg dasr munafik.

      7242

      Delete
  7. Bersyukur dengan apa yg dapat....alhamdullillah

    ReplyDelete
  8. Mae,

    RM15k pun duit. Kau tu bangsa nak pecat kerja orang lain. Bila bagi RM15k kau kata ciput, apalah hebatnya. Kalau bagi RM50k, kau kata membazir, manjakan peneroka dan nak beli undi. Kesimpulannya: Mae kau ni jenis manusia yang busuk hati dan busuk perut.

    ReplyDelete
  9. Anwar memang pegang mazlan aliman untuk rosakkan agenda felda. Yang si mazlan ni dah syok Kena peluk n anwar dah janji dgn dia mcm2. Tu yang tak hbs2 nak mengkhianat aje.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!