CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sunday, May 13, 2012

LUAHAN PAPAGOMO YANG MESTI DIBACA OLEH SEMUA PEMIMPIN DAN AHLI UMNO! @najibrazak


Nak tau apa ditulis Papa Gomo? KLIK SINI

4 comments:

  1. Bukan ke hr tue Parpukari ngan Papa Gomo gado2x? Hr nie baik la plak! Ke gado2x manja! So Sweet!

    ReplyDelete
  2. Terima kasih bro’. aku sudah pun membaca luahan hati blogger Papa Gomo dan aku faham sekurang kurangnya apa yang terpendam dikalbu beliau. Sudah banyak kali pun aku berikan komen didalam blog blog pro kerajaan dengan harapan mereka diatas sedar dan sekurang kurangnya respon kat blogger blogger saperti kamu, Papa Gomo, Gerakan Anti PKR, dll. Aku kagum sebenarnya kepada blogger blogger saperti kamu and gang yang berani meluahkan ketidakpuasan hati kamu semua semata mata untuk mendaulatkan agama, bangsa dan Negara tercinta.

    Aku heran kenapa pehak pehak atasan langsung tidak ambil peduli dengan komen komen yang membena yang kamu semua telah berikan, sedangkan kamu semua tidak dapat apa pun sebagai pulangan.

    Aku juga terperanjat sebentar tadi blogger Pisau Kedah dengan bongkak dan sombong memberikan komen yang sangat sangat tidak menyenangkan. Apa kah Pisau Kedah juga tergolong dari mereka mereka yang hanya menyondol dan mengikut arah dari tuanya?


    Pisau Kedah
    Blogger no1 pro kerajaan macam ni ka? pilihanraya nak dekat tapi nak serang sesama blogger pro kerajaan..akai hang letak kat mana? kat lutut ka?

    KOMEN: Kalau dibaca luahan Papa Gomo dengan cermat dan betul tanpa punyai sebarang perasaan conflik, aku tak nampak Gomo menyerang blogger blogger Pro Kerajaan. Gomo hanya memberikan pandangan yang membena untuk mengatasi blogger blogger pembangkang. Kenapa Pisau Kedah tidak dapat melihat perkara tersebut dengan positif, sedangkan blogger Badut Rakyat dapat melihat artikel tersebut dengan cara positif.


    Badut Rakyat • Top Commenter • The University Of Facebook
    Marah ker pisau kedah.itu nasihat.macam anda terasa jer.nasihat untuk sebelum PRU tu.bak kata orang putih be prepared

    Aku tak heranlah kalau kalau komen dari pembaca, tapi ni dari blogger pro kerajaan. Nampaknya akai Pisau Kedah rupanya bukan saja letak kat lutut tapi kat bontot.

    Walau bagaimana pun bro’ teruskan menulis walau pun artikel tu sakit diterima kerana yang pentingnya check and balance mesti ada. Kita perlukan cermin untuk melihat sebenar diri kita dan mereka mereka diluar sana adalah cermin untuk memberitahu kita apa yang kita tak Nampak pada diri kita. Merekalah yang akan menjadi judge yang paling baik. Alhamdulillah hari ini dah pun kita kenal siapa kawan dan siapa lawan. Kawan yang sebenar ialah mereka mereka yang dapat menegur kita semasa kita buat kesalahan.

    I really feel proud of u bloggers and I do hope someday, soon, there will be someone “UP” would appreciate all the efforts that all of u have done in building Malaysia to be a very nice place to live.

    Maju terus maju dan lawan tetap lawan dan kebenaran akan tetap berdiri walaupun megambil masa yang lama. Jasa jasa kamu semua akan tetap dikenang dan kehadhiran kamu semua membuatkan politik tanah air menjadi begitu segar dan mekar.

    Daripada Abu Darda' RA, Rasulullah SAW bersabda:

    "Bukanlah (golongan ini) daripada orang-orang beriman yang sempurna imannya iaitu orang yang suka mengecam, suka melaknat, suka bercakap kufur dan suka mencarut".

    ReplyDelete
  3. memang pun patut merungut, kalau ramai nak naik teksi kemudian tak nak bayar.....

    Harap Papa Gomo terus berbakti.

    ReplyDelete
  4. perkara mcm ni yg patut di beri perhatian. dah lama berlarutan, tp kekadang orang UMNO ni bila di tegur, mulalah nak melenting. mcm deme jer yg pandai dan serba tahu..think positive la..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!