CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Thursday, May 24, 2012

LIVE DARI PERHIMPUNAN BELIA PUTRAJAYA! ESOK ANJING UPAHAN ANWAR NAK BUAT KECOH DI MASJID!

Aku sekarang ni ada kat Putrajaya, sambil meronda-ronda dan menikmati Himpunan Belia ni, tiba-tiba ada seorang rakan bagitau aku yang esok gang-gang Adam Adli nak bikin kecoh kat Masjid besi Putrajaya. Si bebudak haramjadh ni tak puas hati sebab himpunan mereka tak dapat sambutan dulu.

Bila tengok himpunan belia yang begitu ramai yang datang, maka mereka sudah mula panas hati dan nak buat kacau esok. Aku nak ingatkan anjing-anjing gang Adam Adli gay ni, korang jangan buat hal. Ramai orang yang benci korang kat Himpunan Belia ni.

Kang kalau korang bikin kecoh dan apa-apa terjadi pada korang, jangan pulak salahkan polis ya. Kenapa korang sibuk nak kacau orang punya majlis? Nak jadi macam Nizar Lahanat jugak ke? Jangan main-main beb. Baik korang ta payah datang. Kang sia-sia je masuk hospital.

Itu je la aku nak cakap! Peace

Kalau nak update terkini Hari Belia, KLIK SINI

14 comments:

  1. terbaek la bro..jom kita ramai² kasi sapu bersih ini geng..biar dia tau apa makna BERSIH..kalau bleh kt bersihkan diaorg ni dari dunia ni je terus...

    ReplyDelete
  2. terbaek..jom ramai2 kita kasi sapu bersih ini orang..biar dia tau apa makna BERSIH..

    ReplyDelete
  3. nak kena penumbuk skali lagi agaknya mamat tu

    ReplyDelete
  4. Minta dipijak budak2 lahanat tu pls...Cukup la dengan perangai kurang ajar tu, ni nak masuk tempat & majlis orang nak buat kuang ajar plak..

    Kot bertelor di dahi jangan menyosa...

    ReplyDelete
  5. ka ka ka, hari belia. Nak menang undi orang muda ke? orang belia semua tak sokong UMNO. Lagi baik tengok ahli2 UMNO yang dah meluat pimpinan UMNO tu sendiri.

    Brapa pulak duit rakyat habis kena kebas kroni nak anjur hari syok sendiri ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. BANYAK TUUUUU....KAU ADA?

      Delete
  6. kita nak tanya jugak... brapa banyak duit nik aziz,anwar dan nizar diperhabiskan untuk belanja bebudak bersih ....

    ReplyDelete
  7. Haaaaaaaaaaaaaaa

    Besok aku tunggu depan masjid besi Putrajaya. Pertama sekali aku nak cari muka anjing porno liwat Anuar tu dan nk bagi penumbuk sulung aku.


    Heh tak sabar aku nk tunggu ni.

    Geng aku pun ramai yg nk lesing dia

    ReplyDelete
  8. anon 3:49
    ko ni mmg pencacai dan lahanat LBGT la ... brambos la ..... kalau muka dah tak malu terhegeh-hegeh nak tumpang sekaki .. ko pegi join bersih3.0 amburger kat rumah dia ... dah risau bila bersih 4.0 nak melanda .

    ReplyDelete
  9. Janyan takut, hayat BN kurang dari setahun. Lepas tu BN boleh berambos, rakyat dah meluat dengan kezaliman, korupsi, pencurian, penipuan,perkauman,fitnah,Pukul rakyat,dsb. Setakat BN punya version bersih 4 kupang tu rakyat gelak saja la. ka ka ka ka

    ReplyDelete
    Replies
    1. EEEEEEEE......TAKUTNYEEEEEEE

      Delete
  10. Tak sedar diri lagi bahalol2 ni...majoriti rakyat masih nakkan BN..kau je yg perasan org suka PR tu...nnt kalau kau kalah lagi, kau cakap pilihanraya kotor...bukak mata la wei..terima kenyataan..hidup la korang dlm air kencing nuar brahim,nik ajis,lim kit sial dan yg sewaktu dgnnya...kena tipu je la kau orang..

    ReplyDelete
  11. Perasan hebat adapun lebih kurang 300,000 ahli, tu pun tidak tolak yang dah belah tinggalkan parti.

    Bila dah kecut teloq, mulalah mencorak persepsi mereka ini kononnya hebat.

    Oii.pi mampuslah Pakatan, pertama sekali menjunam PKR lepas tu PAS, DAP terlepas ke bulan tak boleh balik gas dah habis. Sussidi eelek.

    ReplyDelete
  12. huii betol ke puak2 jubur ni nk dtg esok? sungguh ni? alamak bestnya. dtg jgn x dtg. aku da taram lama si lahanat seko nih. bestnya dpt pijak2 muka dia dgn puak gay jmban yg slalu duk ikut punqkoq dia. x sbr da.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!