LIVE DARI BUKIT JALIL! HIDUP UMNO!

Dah 66 tahun tapi masih power! Aku bukan ahli UMNO tapi sebagai rakyat Malaysia aku sayangkan UMNO.

Hidup UMNO!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

20 Responses to "LIVE DARI BUKIT JALIL! HIDUP UMNO!"

  1. ingat TRW yg hadir... apalah nak bangga sangat datang di kerah dgn bas dan di bayar.

    ReplyDelete
  2. lah bawa dgn bas percuma nasi bungkus dan t shirt boleh lah,tak dpt mandi free dari pru

    ReplyDelete
  3. Hidup UMNO..ALLAHUAKBAR ..AMEEN

    ReplyDelete
  4. Anon 9:28 knapa jeles ke

    ReplyDelete
  5. bayar ke tak bayar ke...apa ada masalah...yang penting perhimpunan umno ini lebih ramai dari bersih 3.0...betul tak ..

    ReplyDelete
  6. Kat luar tak ambik gambar ke bro ramai lagi tak dapat masuk dua stadium pun belum tentu cukup caya la HIDUP UMNO teruskan.

    ReplyDelete
  7. anon 9.28 p.m.....
    anda diantara contoh manusia yg iri hati penuh dengan hasad dengki...memang ler tak boleh tanding dengan majlis yg pas buat...sebab apa??? sebab pas angkut budak2 sekolah agama yang bawah umur...wa ka ka ka ka...

    ReplyDelete
  8. Habis le PR....TELOKOP

    ReplyDelete
  9. bayar? RM20 dan sehelai baju...

    ReplyDelete
  10. MMm ye memang di bayar untuk hadir tapi di bayar oleh duit aku sendiri. Aku tak sampai hati nak minta duit kat Nik Aziz. Kesian dia sampai pi umrah ka atau haji (aku lupa dah ) pun kena sponsor. Banyak duit dia kena simpan untuk Bersih 3.0 hari tu kasik kat orang pi ramai-ramai. Bersih kan lagi penting..... Lagi pun kena banyak duit Nik Aziz kena sediakan untuk anakanda sebab buat pelancaran Bersih Kat Mekah tu. Mana la tau kena bayar duit jaminan.

    ReplyDelete
  11. UMNO nak sponsor ahli2nya pun marah?

    ishhh banyak bebenor zulmat dalam hati ni..

    Sekurang2nya bukannya dari Israel.

    ReplyDelete
  12. Hahaha..kalau di bayarpun sbagai tanda terima kasih xde la samoai 2 3 ratus..mereka pergi atas dasar perjuangan..yang dapat pergi pun ramai lg termasuk aku..hihi sbb ada urusan yg penting..tp aku bangga melihat kawan2 seperjuangan begitu bersemangat...

    ReplyDelete
  13. Hahaha..kalau di bayarpun sbagai tanda terima kasih xde la samoai 2 3 ratus..mereka pergi atas dasar perjuangan..yang dapat pergi pun ramai lg termasuk aku..hihi sbb ada urusan yg penting..tp aku bangga melihat kawan2 seperjuangan begitu bersemangat...

    ReplyDelete
  14. Ya Allah hebatnya aku bukan ahli pun seronok tak sangka Najib counter dgn attack dgn cara amat dahsyat satu dunia boleh tengok! Dia berjaya buat himpunan terbesar melayu dlm tempoh 5-6 dekad sejarah negara.

    ReplyDelete
  15. tak mungkin semua dibayar..hanya diberi kemudahan untuk ke stadium..tapi apa salahnya bagi duit poket..taklah macam sana tu hulur duit nak buat kerja haram..kat stadium tak boleh buat huru-hara..

    ReplyDelete
  16. Anonymous said...

    ingat TRW yg hadir... apalah nak bangga sangat datang di kerah dgn bas dan di bayar.
    May 11, 2012 9:28 PM

    yang bayar pun bukan ketok guru...yang meghalalkan yang haram....apa kata TS rahim father of kafir

    ReplyDelete
  17. Ucapan najib malam tadi banyak sangat mengutuk parti lawan ......nampaknya najib tiada idea .....jiwa najib kacau .......Saya diantara yang hadir malam Tadi kerana rumah saya hanya berhadapan dengan stadium .Najib tidak mengunakan peluang dengan sebaik mungkin disiaran langsung tersebut .......Najib shook dengan umno ......tapi jangan lupa yang mengundi untuk menang dalam PRU13 nanti bukan puak umno saja .....

    ReplyDelete
  18. mana paklah..??

    ReplyDelete
  19. Anjing & Babi PR mesti jelez punye.. tak caye korang tgk ler komen diorg ni..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!