LAGU KHAS UNTUK AZMIN SI TANGGANG MODEN BERSKANDAL JAMBAN!



WAHAI AZMIN, Tak yah la kau nak jual nama Tun M seperti mana kau sebut dalam Malaysiakini portal bebal nak mampos tu! Semua dah tahu kau memang ada SKANDAL JAMBAN beb!

Kau hayati la lagu ni wahai si tanggang Moden! Ingat, Syurga ditapak kaki ibu tau, bukan di kote bengkok al juburi!

2 Responses to "LAGU KHAS UNTUK AZMIN SI TANGGANG MODEN BERSKANDAL JAMBAN!"

  1. tanggang tonggeng

    ReplyDelete
  2. Waa.. ari ni khutbah pasal ibu / bapa.. Dosa terhadap ibu dll... ni mesti Azmin terasa nihh...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!