INILAH RUPA SEBENAR BANDARAYA KUALA LUMPUR SELEPAS DISERANG BABI KUNING!

KLIK IMEJ UNTUK LEBIH JELAS

7 Responses to "INILAH RUPA SEBENAR BANDARAYA KUALA LUMPUR SELEPAS DISERANG BABI KUNING!"

  1. Mau nya suruh yang kena tangkap tu cuci semua sampah baru ada akai...

    ReplyDelete
  2. bapak kotor... lepas ni adakan perhimpunan kotor 3.4 pulak.

    ReplyDelete
  3. KOTOR. Biasa la, Babi kuning memang PENGOTOR.

    ReplyDelete
  4. Buat lebih kerap lagi biar cina Dapig tutup kedai lagi bagus

    ReplyDelete
  5. macam lepas pasar malam sahaja

    ReplyDelete
  6. diorang nak politik bersih tapi negara yg diorang duduk dah jadi kotor...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!