CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Wednesday, May 9, 2012

GEMPAR! VIDEO PEREMPUAN ZALIM PUKUL BAYI DENGAN BEGITU KEJAM SEKALI!?



Apa punya pukimak punya perempuan la dia ni, aku harap pihak berkuasa tangkap betina sundal ni dan kenakan dia hukuman yang seberat-beratnya. Sampai hati jalang ni dera bayi yang tak berdosa tu! Dasar anak haram. Apa nak jadi ni?

Update terbaru: Pihak polis dalam facebook mereka telah menyatakan bahawa kes ini adalah kes 2011, perempuan lahanat ini dah kena tangkap tapi aku tak puashati sebab dia dipenjarakan selama 18 bulan je. KLIK SINI

39 comments:

  1. iblis punya betina..binatang pun ada sifat kasih

    ReplyDelete
  2. gile tul pompuan neyh..

    ReplyDelete
  3. mmg menitik le air mata tgk ni..
    masalahnye yg amik video ni pon bangang.. bleh relax je.. mmg sundal jalang la pompuan ni..masa buat anak sedap.. pastu belasah suka hati..harap sgt dpt sebarkan pastu pihak berkuasa amik tindakan!!

    ReplyDelete
  4. mmg gile sial.. menitik air mata aku tgk.. kalo sebarkan video ni aku mintak2 ler nanti polis tangkap baru dia ada akal..

    ReplyDelete
  5. Yang rakam video ni pun gila juga. Sanggup dia biarkan je.

    ReplyDelete
  6. report polis xleh ker? ni dh dera namanya..ntah arini apa nasib bayi ini..wahai budiman sekalian..pikir lah yg terbaik apa ptt kita lakukan..kerana kita sentiasa prihatin

    ReplyDelete
  7. Memang betina gila meroyan ni kot. Yang tukang rakam video tu pun satu mangkuk ayun. Ko sama-sama bersubahat dengan betina sundal 2. Kesian sungguh budak 2. Sakit budak 2 dikerjakan. Ini mesti kes bengangkan lakinya anak jadi mangsa. Memang kejam dan zalim. Kalo nak tangkap bukan stakat mak budak 2 aje, si perakam video pun kena gak. Elok mati kena panah petir aje pompuan dua ekor ni.

    ReplyDelete
  8. yg mrakam stu hal,npe diamkn.dn x amik bdk.2

    ReplyDelete
  9. Harap2 ada pihak2 tertentu ikhtiarkan agar si ibu dan perakam video di tangkap segera. Tolonglah wahai pembaca budiman.

    ReplyDelete
  10. Asthaghfirullah.

    PK, tak boleh ke cari siapa original uploader? Kes cam ni polis dah boleh masuk.

    Dia ni ibu bayi tu ke? Atau pengasuh?
    Kita dengar suara pmpuan suruh dia stop. Yg dia tu kenapa tak ambil bayi tu?

    Atau ada kah ini tempat menjaga anak2?

    Elok klu rtm, tv3 siarkan video ni.

    ReplyDelete
  11. mampu tengok sekerat jer... tak sampai hati nak tengak perabih... aduhai haramjadah mana pulak ni..

    ReplyDelete
  12. Yang merakam pun bodoh sundal nak mampus... Patutnya ambil lah budak tu...ni tak ira.... Ira... Mangkuk kau...

    ReplyDelete
  13. Hentam kuat-kuat demi Bangsa,

    Syok, syok demi Negara,

    Buatlah ramai Melayu demi Ugama.

    Siapa tanggung derita; bila anak susah jaga,

    Pasal ikut seruan UMNO anak didera.

    ReplyDelete
  14. Pukimak punya vinnan, sebab PAS anak haram amalkan agama sesat la , ramai melayu jadi macam ni. Ni pun nak salahkan UMNO gak ke kimak oi?

    Apa punya sial la ko ni? Mak kau main ngan pak kau sampai terkeluar kau pun salah UMNO ka?

    Akai ada ka? Ini semua salah PAS! Mengamalkan ajaran sesat

    ReplyDelete
  15. Ni macam pambantu rumah Indon. Masih kita nak bagi muka dgn Indon Indon macam ni?

    ReplyDelete
  16. siapa yg x dpt lihat video tu tgk kat link ni pulak,sial punya betina

    http://badutrakyat.blogspot.com/2012/05/hot-video-bayi-kecil-di-pukul-dengan.html

    ReplyDelete
  17. WOII!!!ADA SAPA KENAL PUKIMAK NI..TLG BG TAU AKU SAPA DAJJAL NI..AKU TAU MCMANA NK TUNJUK KAT DIA MUKA IZRAIL...HARAMJADAHHHHHHHHHHH....
    MENYIRAP DARAH AKU NI WEIIIII...

    ReplyDelete
  18. Saya merayu, kalau ada sesiapa tahu identiti perlaku tolong report kepada polis. Selamatkanlah bayi itu, deraan binatang itu bole memberikan kesan yg burok dan bayi itu bole mendapat kecederaan otak atau anggota badan atau dalaman. Deraan begitu bole membawa maut kepada bayi. Tolonglah sesiapa, selamatkanlah bayi itu, betian itu tak layak menjaga bayi itu, bayi itu dalam bahaya.

    ReplyDelete
  19. mcm babi yg pukul + yg ambik videooo....menyirap lak darah aku t.hari ni.......cilaka pulok tgk depa nih.....Hmmmm.......

    Aku doa dua2 tu dpt balasan yg setimpal dengan apa yg diorg buat...

    AMIN.

    ReplyDelete
  20. Kat sini pun ada pencacai salahkan umno. bodoh yang tak boleh diajarin lagi.

    ReplyDelete
  21. Jikalau Fuckaton haramjadah menang dalam PRU nanti, sudah tentulah ramai2 anak2 bngsa akan membesar menjadi sperti betina yg kejam, binatang macam Anwar Zionist dan penjilat2 bongok nak mampos. Lihat saja gelagat dan perangai ahlul2 PAS yg dahlah bahalul, berlagak samseng kampong dusun. Inilah jikalau Ajaran Syaitan bergambung dgn Anwar Yahudi zionist, jadilah spesis2 keparat, bngsat dan lahanat, perangai tak ubah macam vavi hutan.

    ReplyDelete
  22. ini bukan politik nye isu..bodoh la mana2 yg masuk politik dlm isu nih...politik, politik gak...tp budak tu kesian....sampai sepanjang hayat kesan dia tu.....

    ReplyDelete
  23. Memang ada baiknya anak2 orang UMNO jangan berkahwin dgn anak2 orang PAS PIS PUS atau PKR, ini kerana kita lihat gelagat dan perangai2 spesis2 Fuckaton haramjadah yg suka liwat isteri2, yg suka pukol bantai2 isteri depan anak2, lepas tu bila malam pukol isteri atas katil, telah membiak anak2 mereka menjadi perangai dan gelagat bacul Yau\hudi zionist, perangai tak ubah macam idola mereka sperti Hero Tamil pare pundek, BABI haramjadah, Anwar Zionist, Osetat2 Badigol Lendir dan Assmin Dayus yg sanggup mempersundalkan isteri demi hidup dalam kemewahan. Selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi lah spesis2 bongok nak mampos, tetapi berlagak bodoh sombong sperti ahlul2 bahalul Parti Ajaran Songsang dan Parti Kaki Rogol, PgayR.

    ReplyDelete
  24. Memang ada baiknya anak2 orang UMNO jangan berkahwin dgn anak2 orang PAS PIS PUS atau PKR, ini kerana kita lihat gelagat dan perangai2 spesis2 Fuckaton haramjadah yg suka liwat isteri2, yg suka pukol bantai2 isteri depan anak2, lepas tu bila malam pukol isteri atas katil, telah membiak anak2 mereka menjadi perangai dan gelagat bacul Yau\hudi zionist, perangai tak ubah macam idola mereka sperti Hero Tamil pare pundek, BABI haramjadah, Anwar Zionist, Osetat2 Badigol Lendir dan Assmin Dayus yg sanggup mempersundalkan isteri demi hidup dalam kemewahan. Selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi lah spesis2 bongok nak mampos, tetapi berlagak bodoh sombong sperti ahlul2 bahalul Parti Ajaran Songsang dan Parti Kaki Rogol, PgayR.

    ReplyDelete
  25. yg rakam bodo yg pukul x dak akai..binatang pon tahu syg anak...insyallah..tuhan maha adil...budak kecik x bersalah p0n ley dibuat mcm anak patung...mmg cilakak ini pompuan...area mana ni ha ?

    ReplyDelete
  26. Aku rasa aku nak bunuh wanita ni...

    ReplyDelete
  27. mmg haramjadah betina ni.. ak bleh tgk 10 saat ja video ni.. dgn bayi blehla bt cmni.. aih, menyirap darah ak..

    ReplyDelete
  28. Kpd vinan:aku x paham psl apa kes pukul ank ni kau poltik kan..kalau aku jumpa kau,aku bg kau mcm pompuan bodoh2 pukul anak dia..tp aku x pakai bantal,aku pkai parang trus..pada pompuan yg pukul ank 2 pulak kau tolong Ad FB aku,psl aku dh stnby kain kapan utk kau..aku masuk penjara pasal bunuh kau aku puas ati,psl ank aku pun org buat cam kau buat..aku malas nk maki kau psl malas dh..psl org lain dh byk maki kau..psl pompuan yg ambik gmbr 2 pulak,kau pun sama je..jd kesimpulannya hukum kt korang ni HARUS dibunuh tnpa dibicara..kirim salam ngan makbapak kau...tu je..

    ReplyDelete
  29. SEMOGA ALLAH LINDUNGI BAYI ITU.

    ReplyDelete
  30. PK tlg le buat sesuatu agar bayi ini dapat diselamatkan. Mungkin ibu dia pun perlu rawatan jiwa jugak kot.

    ReplyDelete
  31. Baca tajuk pun aku tak sanggup apa lagi nak tngok video ni...aku pun ada anak kecik sebaya tu.... Perangai binatang ni apa pelbagai !

    ReplyDelete
  32. dh nk keluar penjara dh perempuan nih...

    STATUS VIDEO PENDERAAN BAYI :

    Berhubung dengan penyebaran video penderaan bayi melalui media sosial, PDRM telah menerima hampir 300 aduan dan komen daripada orang ramai yang rata-rata bersimpati dan prihatin dengan nasib bayi tersebut.

    Untuk makluman, kes tersebut telah dilaporkan di IPD Petaling Jaya pada 29 Mei 2011 dan tangkapan telah dibuat pada hari yang sama. Pelaku merupakan ibu kandung kepada bayi perempuan yang didera.

    Wanita tersebut kini sedang menjalani hukuman penjara selama 18 bulan bermula pada tarikh tangkapan di bawah Seksyen 31(1) Akta Kanak-Kanak 2001.

    - INFO : FACEBOOK PDRM

    https://www.facebook.com/PolisDirajaMalaysia

    ReplyDelete
  33. Ni salah satu perangai binatang... Ni versi mendera bayi . Ada versi "aksi" binatang...

    ReplyDelete
  34. mcm kat taska je... sbb bdk ramai... eiii.. xleh byk kalau yg kena ni anak aku..

    ReplyDelete
  35. Ni baru satu video penderaan kanak2 yg dapat dirakam, tapi realitinya ada byk lagi kanak2 yg didera diluar sana yg tidak dirakam... mcm ni lah jadinya bila berkahwin, menjadi ibu bapa tidak mempunyai pegangan dan asas agama yg kukuh.

    ReplyDelete
  36. Azmin akan kata ini semua perbuatan dan ciptaan UMNO

    ReplyDelete
  37. bodoh sial anak haram punya pompuan dh la muka hodoh cam babi hutan..kalau gua jumpe pompuan 2 mampoih la betina tuh..pompuan dajal punkok pukimak,sial,pmpuan ank luar nikah,mohon yg rakam tuh baca apa yg aq coment

    ReplyDelete
  38. Penculik tu org Cina rupanya. Datang dari kawasan DAP. Malaysiakini sampai kesudah tak paparkan gambar cinabeng tu. Cuba kalau Melayu, dah tentu sebelum polis keluarkan maklumat, pukimak Malaysiakini tu dah keluarkan dulu!

    ReplyDelete
  39. Wah Heryboys8976 bukan main berani kau ini bila UMNO yang kena marah. Tak payah cakap banyak. Memang pendatang macam kami ini dalam pandangan 'Ketuanan' rasis macam kau ini tak ada hak kritik UMNO. Kalau Anon May 9, 2012 3:44 PM ada hak kritik PAS saya juga ada hak kritik UMNO. Hakaikatnya ialah Perdana Menteri Pukimamakthir lah yang suruh Melayu beranak ramai-ramai tanpa mengambil kesan buruknya seperti Pukimat Rempit dan puluhan ribu graduan Melayu yag tak ada kerja. Adakah membunuh saya akan selesaikan masalah-masalah sosial yang timbul dari polisi UMNO? Orang UMNO memang sudah jadi bodoh bawa pimpinan Pukimamkthir.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!