GEMPAR TAHAP VAVI! BETUL KE ANWAR NAK JOIN UMNO BALIK? @najibrazak

Macam biasa, Nik Aziz dah mula cerita pasal Muzakarah, aku pun tak tau kenapa dia tetiba cakap camtu, mungkin sebab dia baru lepas PINGPONG gamaknya! TPM kita pun sambut dengan berkata kalau demi perpaduan Melayu Islam apa salahnya.

Bagi aku Nik Aziz nak main drama je ni. Dari bermuzakarah dengan dia, baik kita suruh dia PEGANG ZAKAR ANWAR je. Sebab aku dengar salah satu syarat Nik Aziz ialah dia nak suruh Anwar masuk UMNO balik. Tak tau la ide ni datang dari mana, tapi dalam twitter dah mula kecoh Anwar nak masuk UMNO.

Kalu benar bagai dikata, kalau benar UMNO nak ambik balik si juburi ni, maknanya UMNO memag nak bunuh diri la nampaknya. Manusia durjana yang begitu hina dalam sejarah negara ni kalau nak diangkat UMNO semula memang nak nahas la namanya tu.

Tolong la wahai UMNO! Ada la keyakinan diri sikit! Takkan la UMNO desperate sampai macam tu sekali kot? Boleh tak pemberita tanya pemimpin UMNO akan kesahihan berita ni? Betul ke cerita ni, atau Anwar suruh anjing-anjing dia sebarkan cerita ni dengan sengaja?

Nik Aziz jangan lupa pegang ZAKAR ANWAR yang bengkok tu ya?

10 Responses to "GEMPAR TAHAP VAVI! BETUL KE ANWAR NAK JOIN UMNO BALIK? @najibrazak"

  1. Kalau anuar masok UMNO,sumpah sampai mati aku dan keluarga xkan undi UMNO/BN.
    Ta terpikul rasanya penghinaan yg dibuat oleh beliau dan kuncu2nya terhadap UMNO yang 3juta ahli adalah Melayu/Bumiputra.Fikir2kanlah.
    Lagipun kalau dia masok UMNO yang dibawa adalah taik bukannya Emas permata!

    ReplyDelete
  2. Kalau Anwar masuk Umno, ari tu gak aku declare kluar parti Umno!!!

    ReplyDelete
  3. Pemimpin UMNO tak bodoh untuk menerima Anwar semula. Saya jamin kalau kepimpinan sekarang masih berkuasa, Anwar tiada tempat dalam UMNO...tiada maaf bagimu Anwar

    ReplyDelete
  4. Memang haramjadah la kalau UMNO terima balik aljuburi.
    Sampai kiamat la UMNO akan disumpah,dimaki hamun oleh ahli yang selama ini membela UMNO setelah di cacihina oleh manusia bernama aljuburi.
    Tidak ada perkataan yang sesuai untuk UMNO melain Dajjal.
    UMNO tidak terlalu kemaruk dan ketandusan pemimpin.
    Jangan terpedaya mainan politik sampah2 dalamn terutama Tim.Menteri Pelajaran bermulut hanjing tu.

    ReplyDelete
  5. kalau lah betul anuar masuk UMNO haram bg aku dan keturunan aku undi UMNO sampai akhirat.......

    ReplyDelete
  6. kalo nuar dibenarkan masuk umno,
    sumpah dgn nama Allah, aku xkan undi umno lg selama2nya!

    ReplyDelete
  7. Apa salah kalo Anua masuk balik UMNO?? Dia winnable candidate apa? Orang lain UMNO boleh terima, siap bagi senatorship lagi.Kat luar sana diorang tengah queue (berbarisla) sebagai winnable candidate untuk PRU13, siap dengan aktifkan NGO atas nama NGO Islam ada,NGO Melayu Jaringan pun ada. semanya XPKR. Diorang lebih komited dengan politik dan pakar EXPOSE. Orang UMNO tak tau teknik Expose, cuma mau syuuuk dan masyuuuk je, disamping hobi asasi chah keting. PM pun tak berapa perasan sangat orang2 UMNO macam aku ni, walau pun professional, tapi takda pengaruh dan tak pandai mempengaruhi ( bodekla ).Yang aku ada hanya kuasa 1 undi je. That does not make me any better,different, recognisable or winnable than Elly from PKR ( at least she had an experience of having a Malayboy sexompanion ) Aku suka advert kat TV satu ketika dulu.. MACAM_MACAM ADA

    ReplyDelete
  8. ANNUAR NI DAH AKU ANGGAP MACAM TAHI DAH. AKU TAK AKAN AMBIL BALIK DAN ISI DALAM PINGGAN OI.... KALAU SUDAH DI FLUSHED DARI SINKI, MAKA TAMATLAH RIWAYATNYA.

    ReplyDelete
  9. Anwar boleh buat satu lubang tulis nama UMNO kemudian jolok batang dia dalam tu... Tu namanya masuk UMNO... Betul takkkk!!!

    -Rakyat Kelantan-

    ReplyDelete
  10. Apa yg kau merepek ni...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!