GEMPAR! NIZAR LAKNATULLAH ADALAH KETUA KEPADA AJARAN SESAT SUKAT DISA GUNA LILIN!?


Tu dia penangan Nizar Lilin sampai daha ada orang jual agama sesat mempergunakan Lilin wei. dasyat gak pengaruh Nizar lahanat ni ek? Kah kah kah!

Sebenarnya aku nak cerita pasal kebabian Nizar Lilin ni, aku dengar cerita anjing DAP ni nak bertanding di Changkat Jering. Dia dah tak berani nak bertanding di Pasir Panjang lagi. Dia takut orang kampung tak nak undi dia lagi setelah mereka tahu siapa dia sebenarnya.

Bukan itu saja, dia langsung tak peduli kat orang kampung di Pasir Panjang, ni belum aku cerita pasal Bukti Gantang yang dia balik sekali sekala hanya untuk jumpa dengan orang-orang parti AJARAN SYAITAN je. Dia ni memang langsung tak servis kawasan dia.

Korang tunggu je la, akan aku dedahkan satu persatu KEBABIAN NIZAR ni!

2 Responses to "GEMPAR! NIZAR LAKNATULLAH ADALAH KETUA KEPADA AJARAN SESAT SUKAT DISA GUNA LILIN!?"

  1. Nizar lilin lambai..suka menunjuk2 yg dia serba boleh...awal2 dapat kuasa gelabah tak tau nak buat apa..biadap dgn Sultan, gadoh dgn mufti, cari pasal dgn pengarah Jaip..boikot dgn utusan..semua tu org melayu tak boleh terima...bagi tanah kat bla bla ..blaa..blaa dan banyak lagi...tayar camri terbalik ke atas keatas 44 pun belum sedar...!!

    ReplyDelete
  2. Teman sokong bebenor kita serang Dajjal seorang ni macam kita serang dia dulu sampai tersungkur kerajaan pasir berdengungnye.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!