GEMPAR!!! EXCO NEGERI KEDAH BERFOYA-FOYA DENGAN DUA SUNDAL SIAM PULAK!!!

Biarpun tiada bukti-bukti sahih, rata-rata mereka yang rapat dengan kepimpinan PAS Kedah, sibuk dan asyik bercerita tentang Phahrolrazi Zawawi, Exco Tak Berportfolio yang sebelum ini bercita-cita besar hendak menjadi Menteri Besar Kedah menggantikan Azizan Abdul Razak. Cerita tentang Phahrolrazi peluk dua betina Siam amat mudah didengar di kedai-kedai kopi terutama di kawasan di mana Phahrolrazi menjadi Yang Dipertua PAS Kawasan.

Kata mereka, Phahrolrazi Zawawi adalah seorang munafik yang sangat kuat dan pandai berlakon. Di kalangan orang ramai dan penyokong, dialah tok alim. Tetapi apabila berada di seberang sempadan, dialah juara betina dan berfoya-foya.

Kononnya, ada gambar-gambar Phahrolrazi Zawawi mengepit dua ekor betina Siam yang disimpan oleh orang tertentu. Sama seperti dalam kes ADUN Tanjong Dawai, gambar-gambar tersebut juga diambil oleh orang PAS sendiri tanpa sebarang penglibatan orang UMNO.

Tidak sedikit sebenarnya yang menyampah dan meluat dengan perangai Phahrolrazi Zawawi yang perasan, dia adalah orang hebat di Kedah. Berbanding dari kalangan UMNO, yang paling menyampah dengannya adalah di kalangan orang PAS yang cukup tahu tentang perangai pemimpin mereka tetapi mujurlah mereka telah dilatih untuk menutup mulut.

Cuma ada satu sahaja helah dan alasan yang boleh digunakan iaitu menyalahkan UMNO seandainya gambar-gambar berkenaan tersebar di kalangan masyarakat awam sepertimana yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim, Azmin Ali dan dua orang ADUN di Kelantan... BACA SAMBUNGANNYA DI KEDAHAN69ERS.COM

5 Responses to "GEMPAR!!! EXCO NEGERI KEDAH BERFOYA-FOYA DENGAN DUA SUNDAL SIAM PULAK!!!"

  1. Apasal penyokon pas tak komen ni?

    ReplyDelete
  2. Penyokong PAS tak berani usik isu ni, sebab takut Parpu Kari keluarkan video dan gambar sebenar yang 100% tulin..

    ReplyDelete
  3. Berita dari gunung said...

    Penyokong PAS tak berani usik isu ni, sebab takut Parpu Kari keluarkan video dan gambar sebenar yang 100% tulin..

    May 14, 2012 1:58 AM
    ___________________________________
    patutnya diorang ni mesti berani menentang kita sebab hadi awang dah kasi tau yg video ni cuma besi dan kalau dicetak dalam akhbar cuma kertas...

    dah kalau sapa pun tak da nak bela manusia hipokrit ni meme dok nampak yg bangsat ni otai kongkek di negara jiran la...

    aku pi siam dgn bini sebab takut terjebak dgn syaitan yg berlambak2 disana...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  4. kan dah kata.. PAS tu Parti Amal Sex...korang tgk jer UNIT ANAL diorg.. syarat kemasukan.. aiskrim dulu..!!!

    ReplyDelete
  5. Semoga yang haq ditegakkanMay 16, 2012 at 11:46 AM

    ko tulis kat situ pun dengar org cerita. lepas 2 ko menyampaikan membuak buak kan. semata-mata nak menunjukkan ko tu baik dan beretika dalam kehidupan nie.

    Benda takda bukti ko nak cerita. padan la melayu ni jahanam. mulut celupar.

    prgi siam ngan bini bagitau org. pi ngan member member diam je la yer..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!