CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Wednesday, May 23, 2012

GEMPAR BERAPI! PAKATAN PERAK DAH DAPAT BAKAL MB BARU! HABIS LA KAU @mbnizar

Ingat lagi bekas polis yang kecewa sebab tak dapat projek Malakoff dan masuk sertai PARTI AJARAN SYAITAN beberapa hari yang lalu? Aku cerita pasal Fauzi Shaari, bekas polis yang sertai PAS di Bahagian Larut. KLIK SINI

Korang nak tau tak kenapa PAS nak bawak Fauzi ke Larut? Mereka nak sediakan si Fauzi ni sebagai bakal MB Perak beb, kalau la Pakatan berjaya menawan Perak semula (nau'zubillah) -Eh, Macamana dengan si Lilin bernama Nizar tu? Nak letak Nizar lahanat tu kat mana? Kan ke dia masih gunakan nama @MBNizar dalam twitternya?

Macam ni cerita dia, PAS Perak dah memang bengang gila dengan si Nizar ni sebab sebagaimana yang kita semua tahu, Nizar lebih setia kepada DAP dari PAS sendiri. Perkara ini semua orang PAS tahu, sebab tu masa brader lembut gila projek nak keluar UMNO Nizar cadangkan dia masuk DAP!

Cinta dan mahabbah Nizar Laknatullah ni pada DAP memang dah tak boleh nak pertikai lagi, PAS nampak dan secara senyap mereka memujuk si Fauzi ni balik ke Larut, dalam Larut ada 3 kerusi DUN, maka PAS boleh meletakkan dia kat mana mana saja untuk Fauzi bertanding.

Kalau menang PAS dah tahu dengan reputasi buruk Nizar di mata rakyat negeri Perak, maka mereka dengan mudah akan meletakkan si fauzi di kerusi MB. Percayalah, DAP pun tak nak Nizar jadi MB lagi, sebab mereka pun tahu dia ni sudah rosak namanya di Perak.

Berbalik pada Fauzi tadi, PAS memang dah study, kalau nak seseorang jadi MB di Perak ni mereka kena cari seseorang yang professional dan mempunyai pengalaman meluas seperti Fauzi ni, almaklumla dia kan bekas pegawai tinggi polis, maka dia mesti dah masak dengan sepak terajang politik ni.

Yang penting sekali, Fauzi bukanlah barua DAP semacam Nizar. Fauzi akan setia dengan PAS la, itu fikir merka. Tapi mereka sudah lupa Nizar pun dulu setia dan kuat dengan PAS, tapi bila duduk kerusi empuk MB dia terus lupa siapa dia sebenarnya.

Aku pasti Nizar bila tahu pasal perkara ini, maka dia akan meroyan dan melambai dengan lebih kuat lagi. Sekarang Nizar kena harapkan sokongan DAP, PAS dah tak percaya dia lagi, kemana hala tuju Nizar selepas ini?

Wahai Nizar! Kau lupakan jela untuk hasrat kau nak jadi MB! Kalau menang pun Pakatan, PAS dah sediakan calon bekas POLIS (yang sangat mereka benci tu) untuk gantikan kau. Hebat kan permainan politik Pakatan kat Perak ni?

Sekarang kita tunggu dan lihat apa reaksi Nizar bila benda ni dah terbocor?

Kalau korang sudi debarkanlah cerita ini ke merata tempat ok! Terima kasih

10 comments:

  1. aritu masa kena sembur dgn umno dia tunjuk pandai dok atas pentas...

    kalau dia tak dipilih sebagai MB confirm dia akan bertanding utk merebut jawatan ketua polis perak...

    barua ni gila bro...

    apa yg mustahil dia akan cuba bt...

    sekadar luahan menghina pakatan saja...

    yg penting aku pasti perak akan selesa berada dengan umno/bn...

    kepada pihak PDRM,
    kalau mangkuk ni bt kacau tolong simpan dalam lock park 2 minggu...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  2. si lilin nizar ni gila ke apa? meroyan sepanjang masa ni...lantak ko lah fauzi nak masuk apa pun?.. kita tunggulah apa keputusannya dlm PRUke13 nnti

    ReplyDelete
  3. kepala hotak hangpe..memandai..nizar akan jadi PM Malaysia ganti anwar..tu sbb dia tanding p.bukit gantang..

    ReplyDelete
  4. TAK KAN KELUAR PUNYA..KECUT

    ReplyDelete
  5. Nizar ni dah lama gila, bukan baru lagi. Masa dia baru hilang jwtn mb perak, setiap kali dia jumpa orang dia akan tepuk dada [sebagai tanda membahasakan dirinya] dan berkata "MB Perak "MB Perak".

    Tekanan jiwa dan perasaan la tu.

    ReplyDelete
  6. Bienvenue à Paris! M. Najib Bonjour

    ReplyDelete
  7. nizar si joker ni..cuma layak menjadi pelawak jer laaa... jadi menteri besar pun dulu bukan dia yang berkuasa..setakat jadi boneka puppet pada si Nga dan Si Ngeh.. jadi apa standard yang ada untuk dia jadi MB lagi???...Pas dah tendang dia..DAPig pun tak boleh nak harapkan apa2 lagi kat dia...lain kali Sembahkan lah DERHAKA lagi kat Sultan Perak K..mana tau boleh jadi MB Tanjong Rambutan Pulak..hahahahha

    ReplyDelete
  8. Nizar lilin dah tau dah, kok dio monang pun ateh tiket PAS dalam PRU13, dio tak akan dapek jadi MB, sobab DAP dah ado calon Molayu untuk jadi MB.

    Pilihan Nizar Lilin iolah.. botanding ateh tiket DAp atau koluar terus daghi PAS masuk DAP.. samo yo kan..??

    ReplyDelete
  9. Awat orang UMNo semua dok tinngai UMNO. Dah nak karam ka ?

    ReplyDelete
  10. ada gak pyokong lahanat nizar kat sini!!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!