GEMPAR BERAPI! MKINI TERUS-TERUSAN MENIPU RAKYAT MALAYSIA!


Perghhhh! Setelah beberapa banyak video yang kita smeua siarkan pasal insiden ini, MALAYSIAKINI HANJENG masih nak spin lagi dengan menggunakan mana punya BABI KUNING tah dengan mengatakan bahawa kereta polis tu laju dan nak langgar orang?

Agak-agak la kimak oi? Kau nak tipu siapa ni? Apa korang fikir rakyat Malaysia ni bodoh ke? Ok la, meh kita tengok gambar GAP kat bawah ni, katakanlah polis ni pun menunggang motor laju so BABI KUNING terajang dia untuk selamatkan diri?

Persoalannya sekarang ni sampai bila korang nak kena tipu dengan mereka ni?

19 Responses to "GEMPAR BERAPI! MKINI TERUS-TERUSAN MENIPU RAKYAT MALAYSIA!"

  1. Depa dpt duit tu bro...sbb tu kena tulis mcm tu. Duit Anwar bersepah2 mcm sampah sarap selepas demo..

    ReplyDelete
  2. Kalau pemandu kereta dan sedang memandu dah kene baling dengan batu sampai berdarah kepala dan terus pengsan. Adakah kereta itu akan berhenti sendiri....???

    Cuba la tengok keadaan kereta polis tu sebelum dihentak, di henyak oleh beruk-beruk jalanan tempoh hari, adakah dia memandu dengan laju??? Tidak bukan....

    Tapi bila beruk-beruk membaling objek seperti botol dan batu kena pada kereta dan pemandunya, KEMUNGKINAN untuk pemandunya cedera adalah tinggi. Bila dalam keadaan yang tak sedar diri atau pengsan, KEMUNGKINAN pemandu tu menekan minyak juga adalah TINGGI...(sudah diluar kawalan)!!!

    Jadi dalam hal ni, kita tak boleh salahkan pemandu kereta polis tu pun. Yang bersalah pastinya BERUK-BERUK yang merusuh macam ORANG GILA...!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. pergh buruknya perangai repoter Zulaikha Zulkifli ni...menipu...sah2 keta polis slow jer..puak2 kotor yg p serbu..mcm sial tulis..tak ada etika lansung...mkan duit haram la engkau..

    ReplyDelete
  4. diorg ingat rakyat malaysia bodoh macam pencacai anwar agaknya..makan ramai rakyat malaysia dah menyampah kat anwar tu

    ReplyDelete
  5. zulaikha zulkifli adalah wartawan babi kuning....

    ReplyDelete
  6. gambar polis trafik ngan mamat menyepak tu, mereka akan kata bahwa polis trafik tu cuba melanggar dia tapi dia dapat elak. Dia bukan menendang tapi melompat ke tepi.

    ReplyDelete
  7. mcm nak tendang muka wartawan malaysiakini...

    patut la berita korang dibaca oleh anjing kurap saja...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  8. kasi siasat...betina mkini nih la yang rakam video dan suruh terbalikkan kereta polis tu..

    ReplyDelete
  9. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6AZDG7zsh6g

    tengok video ini dgn hati terbuka......dan tanya dimana anda berada...

    ReplyDelete
  10. Zulaikha Zulkifli ..betina ni tak layak dok di malaysia...

    ReplyDelete
  11. Anon 11.05 aku setuju dengan ko... Korang ni buta ke hapa. Ko tak nampak ke yang Polis Trafik atas moto tu yang bagi 'flying kick' kat mamat berok tu. Tu yang dia terpelanting! Itulah agaknya yang akan di spin oleh Berok Berok Mat Yeh Kuning Taik ni.....

    ReplyDelete
  12. Geram bercampur sedih aku tengok muka depan suratkhabar cap ayam Suara Keadilan arini. Adakah patut dilaporkan kereta polis meluru laju merempuh peserta Bersih, walhal kemungkinan besar pemandunya telah pengsan ketika itu dek dibaling batu oleh setan setan tu!! Kalau tidak masakan dirempuhnya dinding konkrit tu. Takkan polis nak bunuh diri kot! Aku cukup kesian nengokkan polis tu kat hospital. Sabar Bro, Demi Tugas untuk Negara Tercinta...

    -Rakyat Kelantan -

    ReplyDelete
  13. "Meluru laju!!!" bangang punya kenyataan. Di celah orang ramai mana boleh laju. Kereta laju mana boleh mamat tu terbang ke atas kereta tu..sah dapat duuuiiiiiitttttt tu.

    ReplyDelete
  14. Akhbar arus perdana dah tak mau budak ni. Malaysia kini lah penyelamat nyawa.

    Tempat lain tak layak cari makan.

    Kalau setakat belit cerita boleh belajar dengan Guan Eng paling tidak dengan Pok Nik.

    ReplyDelete
  15. Kencingkan aje wartawan bahlol nie

    ReplyDelete
  16. Penyokong PR anjing kerketurunan babi..

    ReplyDelete
  17. WARTAWAN HARAMJADA H
    MALAYSIAKINI
    MOGA KO CEPAT MAMPUS..DILANGGAR KERETA
    KO JENIS BETINA SUNDAL YANG TAK ADA MARUAH
    KO TAK KESIAN KE KAT POLIS YANG CEDERA DI LANYAK BABI2 KUNING TU
    TULISAN KO MACAM SIAL..PUTAR ALAM......

    ReplyDelete
  18. Bila nak menegakkan benang basah..nmpk makin bodoh plak.

    Non-partisan

    ReplyDelete
  19. aku pun dah tengok video tu..kalau tengok keadaan kereta tu mmg konsisten dengan pengakuan driver keter tu bahawa dia pengsan setelah dibaling objek oleh babi2 kuning....adalah tidak logik pemandu kereta tersebut..kalau dgn niat...tiba2 mmebelok kereta dengan laju kekanan yang mana kita tahu dikanan tu ada tembok atau bahu jalan...orang yang sedar mesti tahu..dengan kelajuan tersebut dia akan melanggar bahu jalan..kenapa dia tidak memandu tegak dan melanggar sahaja babi2 kuning ni...ini membuktikan bahawa sememangnya pemandu tersebut pengsan dibaling..dan kemudian dalam keadaan pengsan...stering terpaut membelok kekanan dan kaki pula tertekan pada pedal minyak..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!