GEMPAR BERAPI! MARI LIHAT GAMBAR 2 EKOR BABI BEERSHIT YANG BUAT KECOH DI LONDON!


Inilah dianya dua muka BABI yang membuat kecoh ketika PM membuat ucapan di London! Wahai kengkawan smeua, save gambar ni dan sebarkan. Biar mereka ni diadili oleh Rakyat Malaysia yang mencintakan keamanan.

Terima kasih kepada RBF ONLINE kerana menyiarkan kedua gambar ANAK HARAM CINA BANGSAT ni!

25 Responses to "GEMPAR BERAPI! MARI LIHAT GAMBAR 2 EKOR BABI BEERSHIT YANG BUAT KECOH DI LONDON!"

  1. nampak sgt gay yg 1st tu..haha..

    ReplyDelete
  2. 2 ekor babi ni jer yg buat dajal.. ingat banyak babi yg kacau najib.. kah kah kah

    kalos etakat 2 ekor babi nih pi jentik telinga dah cukup hahaha

    ReplyDelete
  3. mestilah 2 ekor babai ni buat kecoh sebsb NAJIB yang datang, tak dapat apa2la dia.,kalau nuwa yang datang mesti kena taramlah punggok mereka kan best.

    ReplyDelete
  4. ni babi ke anjing...

    ReplyDelete
  5. Kementerian luar negara, harap dapat mengenali adentiti dua ekor babi dan babi yg lain. Harap haramkan spesis2 ini dari menjejejaki di bumi Tanah Melayu. Hapuskan kerakyatan mereka serta merta. Komunis biaDAP dan babi2 rasis haramjadh harus diberi pelempang dan sepak teranjang. Perangai dan gelagat tak ubag macam babi hutan.

    ReplyDelete
  6. Hukuman buang kerakyatan kepada babi-babi semua.Jangan sampai datangnya "13 Mei" kedua,hukuman lebih berat akan menukar sejarah negara selama-lamanya.Tak suka Melayu, babi dan paria sekelian boleh berambus sekarang.

    ReplyDelete
  7. Kenapa aku rasa macam 13 Mei dah semakin dekat ya?

    ReplyDelete
  8. Kalo 2 ekor 'b*ruk' tu xde d malaysia.. Pasti negara kita aman damai

    ReplyDelete
  9. Memang bangsat la mereka ni.... Kat sana brani la menyalak.....rasa nak sepak terajang je babi 2 ekor ni

    ReplyDelete
  10. Memang bangsat la mereka ni.... Kat sana brani la menyalak.....rasa nak sepak terajang je babi 2 ekor ni

    ReplyDelete
  11. Memang bangsat la mereka ni.... Kat sana brani la menyalak.....rasa nak sepak terajang je babi 2 ekor ni

    ReplyDelete
  12. WAHAI MELAYU! BERSIAP SEDIALAH UNTUK MENGHADAPI CINA KAFIR HARBI.MEREKA TERLALU KURANG AJAR SEJAK NIK AZIZ KAFIR MENYEBELAHI MEREKA BERSAMA RAKAN SYAITANNYA ANWAR AL JUBURI.SESUNGGUHNYA NIK AZIZ,HADI DAN ANWAR ADALAH MANUSIA LAKNATULLAH.LIHAT SJA BERSIH...CINA YANG HADIR MELEBIHI MELAYU PAS KAFIR DAN MELEBIHI MELAYU KEADILAN KAFIR.SESUNGGUHNYA HAPUSKANLAH KAFIR-KAFIR INI DARI BUMI MALAYSIA

    ReplyDelete
  13. WAHAI MELAYU! BERSIAP SEDIALAH UNTUK MENGHADAPI CINA KAFIR HARBI.MEREKA TERLALU KURANG AJAR SEJAK NIK AZIZ KAFIR MENYEBELAHI MEREKA BERSAMA RAKAN SYAITANNYA ANWAR AL JUBURI.SESUNGGUHNYA NIK AZIZ,HADI DAN ANWAR ADALAH MANUSIA LAKNATULLAH.LIHAT SJA BERSIH...CINA YANG HADIR MELEBIHI MELAYU PAS KAFIR DAN MELEBIHI MELAYU KEADILAN KAFIR.SESUNGGUHNYA HAPUSKANLAH KAFIR-KAFIR INI DARI BUMI MALAYSIA

    ReplyDelete
  14. macam babi gay!

    ReplyDelete
  15. Keturunan cina pendatang nak heran apa klu dah biadap. Cina Malaysia mesti ada adap sopan kerana menjadi rakyat malaysia yg berteraskan melayu. Klau tak ada adap sopan, mereka merasakan bahawa mereka org Cina yg jadi rakyat malaysia kerana dilahirkan disini, patut hapus semua keistimewaan sbgai rakyat malaysia, lebih baik lagi lucut aja kerakyatan kerana memalukan malaysia. Dasar pendatang mana ada sifat nak jaga maruah negara

    ReplyDelete
  16. najib tak baling tear gas ka?

    ReplyDelete
  17. aku dengar china duduk di mana pun orang benci. sifat tamak dan suka ambil kesempatan memang terserlah. diorang ni tak kira, di mana pun ceruk dunia dia boleh duduk demi wang. memang muka tak malu betul. kalau duduk di negara orang, buat perangai elok tak apa jugak. ini buat macam hak punya depa saja. di tanak melayu, depalah yang memperkenalkan keganasan kongsi gelap, pelacur, judi, candu, penipuan dan banyak lagi kejahatan. mungkin yang berhijrah keluar dari tiongkok tu spesis jahat, macam indon, yang datang tu ramai yang asli jahat.

    ReplyDelete
  18. Aku takut.
    Smalam aku mimpi ngeri tramat sangat. Aku mmbuang undi di kampung. Kputusan PRU kluar mlm tu juga. BN menang 2/3. Rusuhn mula brlaku di kampungku. Tapi dpt dkawal pnduduk kampung & polis. Setiba aku di KL, rusuhn yg amat dahsyat brlaku. Tentera dkerah. KL under seige. Ramai trkorban. Bangunan2 trbakar.
    Aku takut.
    Aku pulang ke rumah. Air & api trputus. Keluargaku mnyorok dlm rumah. Depa kata ramai perompak yg dah merompak kbanyakan rumah. Ada yg bakar rumah. Ada anak jiran yg drogol. Tiada undang2. Tiada polis. Tiada langsung keamanan. Aku keluar utk brjumpa jiran2ku. Masyaallah, separuh jiranku tiada. Aku trjaga. . .
    Aku takut.

    ReplyDelete
  19. kalau 13 mei berulang .. aku akan pastikan habis semuanya...!! dasar biaDAP babi

    ReplyDelete
  20. Memang rupa BABI gampang haram jadah. Cina dulu mana berani nak buat begini, ini semua disebabkan oleh ANWAR AL-JUBURI tu!

    ReplyDelete
  21. terima kasih kpd si anwar aljuburi kerana telah menaikkan semangat MELAYU!!!!!!

    ReplyDelete
  22. Assalamualaikum wrt.wbkt..

    Apa yang dilakukan oleh 3 org tu memang tindakan yang kurang ajar & tidak boleh diterima langsung oleh Malaysia. Mesti disiasat dan diambil tindakan yang sepatutnya oleh pihak yang berkaitan.

    Namun tingkah laku biadap 3 org tu tak mgambarkan sikap sebenar masyarakat Tonghua yg turut berada di sana ketika itu dan juga berada di Malaysia.

    Ini semua adalah perancangan licik oleh pembangkang dan 'perangkap' kepada rakyat Malaysia yg cintakan negara agar terlibat kepada perasaan tidak puas hati antara kaum dll yang seterusnya akan menjurus kepada negara yang bermasalah dan huru-raya.

    Oleh itu, kita sebagai orang Melayu dan beragama Islam harus bijak untuk menangkis 'permainan' ini dan tidak mudah melatah sehingga memberikan 'kesan' kepada kerajaan.

    Berhujah dengan sopan, tertib dan bijaksana. InsyaAllah..kebenaran dan kemenangan di pihak kita dengan izin-Nya...

    Jazakallah khairan...

    -rembiaperkasa

    ReplyDelete
  23. Assalamualaikum wrt.wbkt..

    Apa yang dilakukan oleh 3 org tu memang tindakan yang kurang ajar & tidak boleh diterima langsung oleh Malaysia. Mesti disiasat dan diambil tindakan yang sepatutnya oleh pihak yang berkaitan.

    Namun tingkah laku biadap 3 org tu tak mgambarkan sikap sebenar masyarakat Tonghua yg turut berada di sana ketika itu dan juga berada di Malaysia.

    Ini semua adalah perancangan licik oleh pembangkang dan 'perangkap' kepada rakyat Malaysia yg cintakan negara agar terlibat kepada perasaan tidak puas hati antara kaum dll yang seterusnya akan menjurus kepada negara yang bermasalah dan huru-raya.

    Oleh itu, kita sebagai orang Melayu dan beragama Islam harus bijak untuk menangkis 'permainan' ini dan tidak mudah melatah sehingga memberikan 'kesan' kepada kerajaan.

    Berhujah dengan sopan, tertib dan bijaksana. InsyaAllah..kebenaran dan kemenangan di pihak kita dengan izin-Nya...

    Jazakallah khairan...

    -rembiaperkasa

    ReplyDelete
  24. perlu ke KAFIR kan org???
    macam la ko btol sgt...
    kat akhirt ALLAH xpandang ko punyer jwatan!!! PM ke KETUE SEGALE MANUSIA KE~~~ YANG DPANDANG AMALAN...ko ni ad ke patut ckp org "kapir".... najib haram jadah tu bgos sgt ke...g kuil dok sembah patong?? bagos???
    rosmah si bomoh tu...xkapir???
    NIK AZIZ yang berilmu agama tu~~~lagi MULIA DaRi najib yang suke berSOSIAL tu... ad ke patot bersih harah~~ JOM HEBOH xnk pulak haram~!!!!QQ

    ReplyDelete
  25. memang dasar cina makan babi, kat mana2 pun perangai dia tetap macam babi! babi celaka!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!