GEMPAR BERAPI! MAMAT PEMUDA UMNO YANG MENGAMUK DI KAMPAR SUDAH DIKENAL PASTI APA SAKITNYA! MESTI BACA



Mamat Sial ni mengamuk sebab tak dapat projek pasir yang baru, mamat ni adalah naib Ketua Pemuda Kampar! Inilah masalahnya Pemuda UMNO ni, mengamuk macam nak mampos sebab tak dapat projek baru padahal sebelum ni dah berjuta projek PASIR dia sapu.

Gampang sial ni sanggup jual diri pada DAP melalui Nizar dan Siva semata-mata tak dapat nak kaut projek berjuta lagi. Ada baiknya mamat ni disiasat oleh SPRM kerana dia sendiri dah mengakui dia dapat banyak projek projek dari Selangor dan Penang.

Malah kalau dilihat Nizar sendiri mengaku pernah bagi dia projek berjuta beb. Macam tu je ya? Bangga la ahlul PAS sebab ada orang UMNO macam ni kan? Cuba korang tengok balik dia mengamuk pasal apa? Bukan pasal ditindas tapi pasal tak dapat projek beb.

Wow! Kalau masih ada banyak lagi ahlul UMNO yang ada jawatan dalam parti. Maknanya memang susah la UMNO nak hidup lagi. Manusia bangsat dan hina macam SAMHURI ni elok dipecat dari UMNO dan biar dai join DAP je, nanti dia tau le nasib dia.

Mamat BABI ni mintak kita tukar kerajaan sebab dai tak dapat projek untuk kembungkan lagi kantong dia? Give me a break la cibai wei. Sekali pandang ada macam BAPOK pun mamat ni. Geli aku wei.

Tapi yang pastinya, masa tengah dapat projek UMNO la yang suci dan UMNO la yang terbaik, bila tak dapat UMNO rasuah. Ayat paling haramjadah dari zaman ANwar dipecat lagi, dalam parti bukan main lagu sapu duit, bila gagal nak rompak lagi terus kata UMNO RASUAH!

Lagi satu aku nak cerita pasal mamat ni, dia ni pernah bergaduh dengan DAP dan Nizar pun pasal isu tanah di Kampar, DAP kenal mamat takleh pakai ni, tapi disebabkan ada POLITICAL ANIMAL macam Nizar Lahanat dan Siva Paria ni, mereka sanggup teirma bangkai bernyawa ni.

Ini membuktikan bahawa Pakatan ni nak cari pasal ngan UMNO punya hal akan buat apa saja. Hina betul political game Pakatan Haram di Perak la. Nizar dan Siva adalah 2 ekor anjing DAP. Samhuri ni pulak jenis manusia tak kenang budi dan akan gigit balik tangan yang beri dia makan punya.

Oh ya, setelah aku siasat, aku dapati Samhuri telah bohong dengan mengatakan MB call dia. Kah kah kah. Punya la desperate mamat tak dapat projek ni, sampai dijualnya nama MB sebab nak tarik perhatian!

Wahai UMNO, kalau ada orang UMNO macam ni kat tempat korang, sila email aku awal-awal, biar aku bongkarkan KEBABIAN mereka ni sebelum terlambat! Aku percaya orang Kmpar kenal mamat ni. Dia ni dah kaya raya, nak kaya lagi tak dapat UMNO rasuah katanya.

UMNO wajib dibersihkan dari spesis-spesis BABI macam ni!

70 Responses to "GEMPAR BERAPI! MAMAT PEMUDA UMNO YANG MENGAMUK DI KAMPAR SUDAH DIKENAL PASTI APA SAKITNYA! MESTI BACA"

  1. Salam,

    Aku tak sure la....tapik pasal kene bg amoi, ajak karaoke n minta ikut prosidur mmg takkan dapat projek!! Saya tak sure but saya pernah dengar bende2 ni!! So UMNO and BN pls take care of this.... Saya dengar amat byk bende ni!! Saya masih menyokong UMNO n BN kerana perjuangannya masih releven menjamin kestabilan negara....but perkara2 ini buat rakyat marah! Ntah la bro parpu...ada benar dia cakap tapik aku tak setuju dia sokong DAP sbb DAP tu bukan tolong Melayu pon....So kalau dia join DAP macam dapat ditolong pon.....

    ReplyDelete
  2. Nampak pon mmg sebijik macam BABI...species BABI...bukan setakat BABI tapi dah mencapai tahap TONYOK...aku mmg kenal sgt melayu yg semacam nie...tak rugi UMNO kalau tendang mamat auwwww nie keluar...JENIS PENGKHIANAT YG PATUT DI BUANG DLM KANDANG BABI!!!!!

    ReplyDelete
  3. tak de cerita ke kata UMNO counter offer dia 1juta? bila tak diterima masuk macam-macam cerita bolih bikin. hehehe

    ReplyDelete
  4. kalau disusur galurkan tahap kesihatan keluarga, dia ni dari keturunan tak berapa betoi... hahaha... tanya ler orang changkat tin, tg tulang. selepas peristiwa semalam, dah ada yang nak bagi pelempang budak ni. tapi buat apa pelempang orang tak berapa betoi, kita pulak jadi tak betoi... jadi bio le siluncai terjun dgn labu-labunya.... cuma,perwakilan kampo jer yang biul sehingga memilih dia jadi naib KP. sendiri mahu ingat laaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ishhh elakkan dr babitkan keturunan bila mengomen. tak baik.

      Delete
  5. UMNO dan projek tak dapat dipisahkan

    ReplyDelete
  6. aku tak pasti apa keje mamat ni. tak silap aku dalam clip vid tu dia kata dia N48, mesti kakitangan kerajaan. kalau benar macamana dia boleh dapat projek?

    ReplyDelete
  7. rasanya yg babi tu penjawat awam laaa...nak kena bawak pi karaok..bagi amoi baru lulus..lahanat betui ahh penjawat awam...

    ReplyDelete
  8. Anuat cukup mau la diatu... Lembut masih bersih... Ntaknak jadi PA Anuat ke atau si aiskirim azmin.

    ReplyDelete
  9. jangan la menyamakan manusia dengan babi...manusia mahluk ciptaan tuhan yang paling istimewa...fikirkan ayat2 kita.....wallaualam..jauhi lah benda yang boleh menghancurkan akidah kita ..tentang lah dengan cara yang waras kalau tidak kita serupa sahaja dengan parti yang kita katakan kuat maki hamun..bertaubat la kita semua...

    ReplyDelete
  10. lepas ni orang DAP bagi la mamat ni projek juta2 ..(kot?)

    ReplyDelete
  11. Sdr perp Ada betulnya dia cakap tu,pegawai kerajaan bukan semua tetapi terlalu banyak yg terlibat dengan rasuah,penentu utk kita dapat projek Sekarang ni bukan pemimpin politik tetapi pegawai kerajaan,tak de kepentingan mereka walaupun mb dah call tetap tak dapat juga kalau pegawai tu tak de dilibatkan sama,siapa pun memerintah tetapi sistem tak di perbaiki pekara sama Akan berlaku,Sekarang ni di Malaysia yg sebenarnya jadi ahli perniagaan ialah pegawai kerajaan,mereka yg ugut ahli perniagaan Dan tentukan berapa keuntungan wajib bagi mereka,tu sebab saya lihat bekas ksu,ketua Pengarah bila pencen je terus jadi pengerusi banyak syarikat,menteri pencen siapa pun tak peduli,jadi kupang tembaga je...jadi sdr perp kena bawa ketengah isu pegawai kerajaan ni,kerana mereka juga kerajaan bn menjadi popular..isu geran tanah,berapa banyak rakyat tak dapat geran kerana do bodoh Dan sengaja menyusahkan rakyat

    ReplyDelete
  12. Setakat naik ketua pemuda bahagian....tak ada masa buat najib. Boleh jalan le...

    ReplyDelete
  13. Kesian amir budak skolah aku.... Da nasib die jadi ptd kawasan tu...dasar eknomi melayu hancur pasal melayu tau nak disuap je...kamon la...kate projek byk so ape ko kecoh ilang satu dua..adat bisnes a bro...penjawat awam n48 bleh ade keje lua ke?

    ReplyDelete
  14. SYABAR ANJING SYAMURI.. jilat jubo nixar n siva smpi putih!!!!

    ReplyDelete
  15. biawak hidup cam nilah yg merosakan umno dan menjual bangsa. masuk umno sebab nak jadi kontraktor dan sebat projek2 yang ada. lepas dapat projek jadi ali baba. weh malu muka lembab kau tu!!!!

    ahli umno kat bawah hapah tak dapat apa2, tapi takdalah gila macam kena gila babi. baru ada jawatan timbalan parti bahagian dah rasa macam malaysia dia punya. mamat poyo ni kalau dapat jadi menteri, habis malaysia dia jual timbang kati demi perut buncitnya.

    pegawai2 kerajaan kena menjalankan tugas ikut prosedur lah bangang, malaysia bukan bapak diaorang punya. silap haribulan, ikut cakap org2 politik yang gila duit dan kuasa ni, boleh kena tangkap sprm dibuatnya.

    ReplyDelete
  16. Komen ikhlas aku, bukan nk kata apa la bro. Semua ni jadi sebab salah Umno juga. Umno juga yg ajar ahli "berjuang" utk dptkan projek. Tu yg si lahabau ni kata dia "berjuang" 27 tahun. Berjuang utk diri sendiri sebenarnya. Berjuang nak dapat habuan. Kasik makan dia sokong, lamabt sikit, dia ugut, lambat bnyk dia jadi mcm berok ni. Ini la hakikatnya bro. Ni la benda yg membuatkan org menyampah kat Umno.

    ReplyDelete
  17. Saya rasa komen Sdri. Shafinas ada adalah logik & masuk akal.

    ReplyDelete
  18. bagi peliaq jer kat bapok nie...
    nak lobi projek tak dapat sebab tu ngamuk...

    bagi microfon daging yg ada kulup yg ada cop hidup dap...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  19. Aku tak sokong perangai mamat ni parpu. Tapi ada betulnya juga. UMNO bukan saja tak tolong melayu tapi ahli umno pun tak ditolongnya. Apa susah sangat nak tolong orang Melayu. Berapa sangat projek mamat tu dapat. Robert Kwok yang khianat UMNO/BN pun masih dapat projek sampai berbillion sehingga sekarang, takkan la mamat tu umno tak boleh bagi projek lagi. aku confident sangat, habis banyak mamat tu dapat tak sampai pun 5 juta. Kita ni kalau cina tikam kita depan2 kita masih lagi bagi projek billion2 tapi yang melayu dok tolong kita tiap2 hari tak kira la sebab dia tolong kita pasal nak projek ke tak tapi kita tak boleh nak tolak ansur sikit pun. Apa la perangai. Cina tolong BN bukan sebab projek juga ke? Plz la u all.

    ReplyDelete
  20. Betul la apa nizar kata tu. Kejadian tu jadi kat diri aku sendiri, aku masuk umno umo 21, sekarang aku umo 53, sejak PAS pegang negeri aku di kala umo aku 51, baru la aku sempat merasa projek. Aku terkilan betul la, umno takut sangat kat pegawai kerajaan negeri dan pegawai2 glc persekutuan. aku pun hairan kenapa jadi macam tu. memang teraniaya betul ahli-ahli umno. baik tak payah jadi ahli umno, cukup sekadar berlegar dan turut dibelakang kroni umno lagi best. untung-untung leh jadi proksi. Ubah la yop.....

    ReplyDelete
  21. samdol tu ada atau tiada dalam umno sama jer..bukan ada apa pon yg dibuatnya..
    yang jadi masalah skang kuasa politik yg membentuk kerajaan bn boleh tunduk dengan pegawai kerajaan.
    tak heranlah kalau terlalu ramai kakitangan awam yg menjadi sesumpah macam si samdol tu, dari kuli sampai ke pentadbir.

    ReplyDelete
  22. projek pasir nilanya berjuta ringgit...hairan,hairan bukan bilion2 ringgit ker

    ReplyDelete
  23. Ramai mcm dia dalam UMNO..Masuk parti nak ambik projek jer..bukan nak bela rakyat..

    ReplyDelete
  24. Dia ni jenis spesis macam Kadiaq SF agaknya tak dapat merajok macam projek tu memamang pusaka dari Mak Bapak depa, memang sesuai pun dipanggil babi...!

    ReplyDelete
  25. Aku rasa kalau macam ni alamatnya umno akan bungkus la dalam next election ni...bukan bungkus kat perak je...tp kalau peragai mcm ni umno...dkat pilihanraya nanti lagi ramai yang gila meroyan kerana xdapat jadi calon pulak...huhu..hancur la umno mcm ni...huhu

    ReplyDelete
  26. anon - May 20, 2012 2:02 AM

    Tq bro' kerana beikan maklumat.

    Shafinas - May 20, 2012 1:30 AM
    anon - May 20, 2012 12:50 AM

    memang betul tetapi bukan semuanya. jangan nanti kerana orang macam si mamat ni, semua penjawat awam terlibat. bukan ke tak adil namanya tu.

    ReplyDelete
  27. hai parpukori... marah nampak.... rasuah jugak ker? hahaha....

    -samat

    ReplyDelete
  28. ala kebanyakkan penjawat awam tu penyokong PR..mcm tak tau perangai diaorang dekat ofis.mcm sial

    ReplyDelete
  29. aku dgr btul2 tadi. Beruk bapok ni gred M48. PTD ni. Kalau kat daerah ni second man DO ni. KSN kena la jaga standard ptd ni. Aku stuju je kalau katakan ramai je lg ptd mcm ni. Termasuk jugak penjawat awam yg lain. Smpai tahap tikam belakang pn ada.

    ReplyDelete
  30. mamat ni baru ketua cawangan. kasi up la sikit jd ketua bahagian. baru senang sikit lobi projek. yoyo la mamat ni.

    ReplyDelete
  31. Bagus la sampah mcm ni keluar UMNO. PAS sila kumpul sampah byk!!

    HOT!! RAJA NONG CHIK & KELUARGA JADI MANGSA FITNAH POLITIK! Baca di sini.

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. unsur-unsur akar umbi dalam Umno yang macam ni lah merosakkan negara, masuk Umno dengan hasrat nak dapat projek, bukan nak berjuang, Presiden parti kena tukar minda mereka2 ni, kena lakukan transformasi pemikiran ahli Umno

    ReplyDelete
  33. unsur-unsur akar umbi dalam Umno yang macam ni lah merosakkan negara, masuk Umno dengan hasrat nak dapat projek, bukan nak berjuang, Presiden parti kena tukar minda mereka2 ni, kena lakukan transformasi pemikiran ahli Umno

    ReplyDelete
  34. Umno dah tak boleh pakai lagi lah. Memang betul benda tu berlaku. Dulu saya berkawan dengan bekas ketua pemuda umno Cawangan, setiap minggu pergi Kasino genting Highland. RM 10000 terbang tak sampai 20 min.Lesen pasir dikasi cina yang ushakan, banyak tanah kerajaan yang mereka faraidkan. Saya cakap ,macam ini ke nak tolong bangsa dan islam. Maka saya keluarlah dari umno.

    ReplyDelete
  35. bile yob maroh maroh abis sume cakap suma pelat yob sumeee kuar abis kah kah kah politik nak kan habuan le tu yoob ooii...orang cam ni ape jaseee dieee pada negare dan bangse cumee aku ni muskil camaneee N48 boleh cakap camtu kah khak kah yob yob udah udah le tu...pondan sungguh lu yopbbbb

    ReplyDelete
  36. bile yob maroh maroh abis sume cakap suma pelat yob sumeee kuar abis kah kah kah politik nak kan habuan le tu yoob ooii...orang cam ni ape jaseee dieee pada negare dan bangse cumee aku ni muskil camaneee N48 boleh cakap camtu kah khak kah yob yob udah udah le tu...pondan sungguh lu yopbbbb

    ReplyDelete
  37. sebut dap bertakbir....entahlah yop. jgn sampai sebut buddha takbir, sebut hindu takbir. apa dah jadi ni hooooiiiii

    ReplyDelete
  38. inilah akibat bila berpolitik kerana projek,27tahun berpolitik disebabkan projek bila tak dapat mula meroyan,rosak parti kerana manusia2 semacam ni,kesian sesiapa yg dapat ketua mcm ni,PEROSAK PARTI.

    ReplyDelete
  39. Macam tu la melayu sanggup jual maruah kerna duit

    ReplyDelete
  40. tu sebab kali ni biarlah pmimpin umno dr kalangan guru krn mrk lebih telus

    ReplyDelete
  41. Saya tak kenal orang ni. Suara dia macam mat lembut. Nampak perut pun boleh tahan boroi. Rasanya dia memang dah kaya tapi belum cukup.

    ReplyDelete
  42. si samdol ni tamak haloba,semua dia nak balun..dok dalam UMNO cuma setakat nak sapu projek aja,orang lain biar mampos.bila x dapat menyalak,biar la dia pergi jilat bontot DAPig..sampah macam ni UMNO jangan simpan,buat busuk aja!!!!!

    ReplyDelete
  43. si samdol ni tamak haloba,masok UMNO hanya nak sapu projek aja,x dapat melalak yg dah dapat x bersukur..biar dia berambus aja dari UMNO..pergi la jilat bontot dapIG tu..sampah ni jangan disimpan buat busuk aja!!!!

    ReplyDelete
  44. ada betul jugak ckp mamat ni.bapak sy pun org sejati umno.masa sy kecil dulu bapak sy dgn kekwn dia dlm umno ada usahakn tanah di linggiu kota tinggi.sampai lah sy dh ada anak tp kesian tgk bapak sy dgn kwn dia masih lg tak dpt geran.klu fikirkn mmg tak logik.mcm2 alasan dia org bg.skrg bapak sy dh berumur 60 tahin lebih. dh 30 thn usahakan tp tak de jugak keputusan.harapan hanya tinggal harapn sj.aa ahli parlimen dn adun kat sana pun x blh nak tlg.

    ReplyDelete
  45. Aku tengok ramai kerani cabok kat Pejabat tanah negeri pakai mecedes iklas,ada yang pakai bmw jgak, tapi pegi opis pakai kapcai..kat tempat aku ni nak bgtau,silaki tumpang sekaki,belanja hariraya bagi kat bang long 120ribu,pecaya kau??

    ReplyDelete
  46. UMNO memang dah reput. Orang mcmni lah orang UMNO. Dok tadah tangan tunggu prokjek saja. Berjuang untuk wang

    ReplyDelete
  47. Salam buat semua rakyat Malaysia. Ini adalah sebahagian drp rencah politik untuk sama kita fikirkan. Soal mencari kedudukan dan pangkat dalam politik bukan hanya ada dlm UMNO sahaja tetapi juga dlm PAS mahupun PKR. UMNO dibenci rakyat kerana sikap segelintir pemimpin yg mencari kepentingan diri spt contoh di atas. Masih ramai lg pemimpin yg ada dlm UMNO sebegini justeru sy merayu kpd seluruh ahli.UMNO utk menolak pemimpin begini dlm pemilihan akan datang. UMNO parti keramat utk org Melayu justeru kita harus mencari pemimpin yg baik.

    ReplyDelete
  48. keputusan mahkamah/

    ReplyDelete
  49. sy setuju dgn snon 3:54.sy rasa bapak dia sama tpt dgn bapak sy.mmg masa kamu kecik dahulu ad l.krg 20 org sejati umno masuk hutan dn usahakn tanah kemudian mrk mohon ttp tak dpt sampai skrg.bapak sy pun dh sakit.sy pun dh suruh bapak sy tinggalkn usahakn tanak linggiu kota tinggi tu.buat sakit hati je......bila mohon mcm2 alasan yg di bg.tp bila org lain blh pulak.dh brp ahli parlimen dn adun dh,tp tak blh nak tlg jugak.sudah2 tu org johor pun dh menyampah kat umno ni.lebih2 lg kat kora tinggi tu.saoe tg nak tlh tu...

    ReplyDelete
  50. 30 tahun dahulu aku tak dapat tanah yg diperuntukan kpd belia ; aku masih ingat kata ketua kg yg juga org kuat UMNO ;Tanah akan diberikan kepada anak jati kg dan juga yg dah lama menetap tanpa mengira fahaman parti politik dan juga yg tidak mempunyai tanah

    Benar;tanah belia diberikan kepada ahli UMNO dan Juga PAS ; tapi bila aku selidik 99% mempunyai pertalian saudara dan hampir kesemua dari mereka mempunyai ibubapa yg dah ada berekar ekar tanah ;

    yg buat aku sakit hati, yg dah tak tinggal di kg pun dapat ; penduduk kg aku ni majoriti berketurunan dari kampar -Indonesia; Hari ini, pemilik tanah asal belia boleh dibilang dgn jari ; ramai dah jual kpd Org Melayu / Cina yg mulai duduk di kg aku ; yg sedihnya mentaliti kepimpina UMNO ,Yg lama dan generasi baru masih tak berubah...

    ReplyDelete
  51. korang kene pk apesal mamat ni xdpt projek padahal dh betaun2 sblum ni die dapt.mesti ade sbb knpa xdiluluskan cthnye: mamat ni langar undang2 so kantoi n xboleh bagi permit pasir lagi.kite ni yg x tau ape2 baik siasat dulu betul2 sblm nk tuduh sape2.aku de tau gak mcm2 cerita pasal die ni.mcm2 kes.pastu melalui sumber yg aku pecaye bitau mamat ni skolah takat spm je. ntah bile mase N48 nye...gerudi la lagik

    ReplyDelete
  52. Bila perkara salah sahaja ..nak salahkan UMNO...kesian kenapa tak salahkan individu......bila salah makan ais krim dalam jamban salah UMNO....kantol kongkek dengan cina doll salah UMNO....anak merempit salah UMNO.....bini curang sdalah UMNO....keluarga kena HIV salah UMNO........

    UMNO selalu jadi mangsa kesalahan...individu tak salah UMNO je yang salah...

    ReplyDelete
  53. minta tolong pastikan nama dia ni dah dipadam dalam senarai umno, bahagian dan negeri tolong ambil tindakan segera PADAMKAN NAMA DIA DARI SENARAI AHLI UMNO DAN BN.

    Contoh orang yang merosakkan UMNO DAN BN, di ambil pula oleh orang pakatan haram dengan bangga nya.

    lepas tu cakap umno kejam...

    ReplyDelete
  54. Ini lagi satu bukti dan sebab manesabah mengapa UMNO masih diragui oleh rakyat terutama org Melayu sendiri. Bayak sangat pemimpin2 UMNO baik atasan dan wahan (Bahagian/Cawangan bersikap seperti org Kampar nie..... Tindakan tegas dan berkesan wajib dilakukan oleh peringkat tertinggi parti untuk membantras/menghentikan terus pemimpin2 yg langung tidak berwibawa dan hanya mementingkan tembilok sendiri. Itulah puncanya mengapa UMNO ditolak kerana kepinpinan tidak menjadi teladan yg baik dan boleh diikuti????? Mengapa Ahli Jawatankuasa yg dipilih tidak TELUS? Seolah2 cuma kroni yg disokong dan terpilih? Susah sangat ke nak kenal pasti calun2 yg layak? Nampak gayanya..satu sistem perlu dipraktikan iaitu semua calun wajib disoalsiat terlewbih dahulu oleh SPRM sebelum boleh diperakui bertanding...boleh gitu??????? Tolonglah wahai bangsaku..sebelum kita terpinggir di jalanan tanah air sendiri...sedarlah duit bukan segala2nya...jgn jadi HAMBA WANG!!!!

    .

    ReplyDelete
  55. SPESIS NI LAH YG BUAT UMNO DI KECAM. BILA DAPAT GELAK BESAR BILA TAK DAPAT KEJI DAN CACI. AKU SOKONG UMNO SBB MOYANG AKU CAKAP SENSARA HIDUP MASA ZAMAN KOMUNIS. DAP ITU KOMUNIS. BERINGATLAH SEBELUM TERLAMBAT. DALAM MASYARAKAT YANG BERBILANG BANGSA INI SEKURANG-KURANGNYA KITA DAPAT BERDIRI SAMA TINGGI DAN DUDUK SAMA RENDAH DGN AMAN..WALAU ADA CACAT CELA TAPI ITULAH SUMBANGAN UMNO.

    ReplyDelete
  56. Adakah semua yang berjawatan dalam UMNO mcm ni??? Jadi betulkah semua yang berjawatan ada project??? Rasanya tidak.. ada segelintir saja yg gila project.. ada byk lagi yang ikhlas berjuang kerana UMNO bukan kerana project..

    ReplyDelete
  57. mamat spesis dua alam ni memang banyak dalam pembangkang mahupun BN sendiri.Menyokong parti sebab ada nawaitu lain,kalau mana mana parti nak lantik seseorang eloklah tengok latar belakang dulu.bukan nak membantu,merosakkan lagi adalah..

    ReplyDelete
  58. macam setan meroyan macam pondan

    ReplyDelete
  59. macam setan meroyan macam pondan

    ReplyDelete
  60. "padahal sebelum ni dah berjuta projek PASIR dia sapu."

    PADAHAL....

    maksudnya memang adalah orang UMNO Sapu berjuta-juta projek pasir ye? xD

    Bukan saya tulis, tuan yang tulis...

    ReplyDelete
  61. HAHAHAH KELAKARIASALAH DKAT NAK PILIHANRAYA,,,,,PI SKNG PR BAWA KEUNTUNGAN AGAKNYA,,NUAR JUBO GMBRA DAPAT SAMPAH MACAM NEE,,PECAT AJER MEREKA NE,,APA SUMBANGAN DIA PADA UMNO,,,TIADAKAN,,HANYA UTK PROJEK PASIR,BNGGA KER MASUK PAKATAN HARAMJADAH,,BSAMA NIZAR SESAT PULAK TU,TNYA DRI KITA APA SUMBANGAN KITA PADA PARTI SELAMANYA,,PROJEK KERRRRR,ATAU YG LAIN ,JGN TANYA PARTI APA YG DIA SUMMBANGKAN PADA KITA,KERANA PARTI BUKAN SPT BEROK PELIHARAAN ,,SAMPAI MASA DBUANG BGTU SAJA,PARTI WALOPON DBUANG BGTU SAJA JASANYA TTP SEPANJANG ZAMAN,,,,INSYALLAH UMNO AKAN BJYA DLM PRU13 TANPA MANUSIA MACAM NEEE,,

    ReplyDelete
  62. tadi mamat tue ada sebut nama Amir..Amir mana satu..AMERIKA Le....hahahaha...dah habis kutuk baru rasa menyesal....

    ReplyDelete
  63. tadi dalam video tue mamat nie ada sebut nama AMIR...Amir mana satu ye?AMERIKA le....hahahahha...dah habis kutuk UMNO baru le menyesal buat pengakuan sambil nangis takde air mata....

    ReplyDelete
  64. Buat rancangan memasak cam Datuk Chef Wan lagi sesuai, mesti top rating..

    ReplyDelete
  65. Ini la rupanya UMNO , Rosaklah bangsa kalau orang seperti ni menjadi pemimpin. Tidak ada iman langsung diankat menjadi pemimpin . Kalau dia beriman dah tentu tidak macam tu . Hidup zuhud lebih mulia dari penuhkan kantong sendiri dan tidak pernah bersyukur . Malula kalau melayu maxcam ini.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!