CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Thursday, May 3, 2012

FUYOH! SHAMSIDAR LANGSUNG TAK KISAH DENGAN PENDEDAHAN VIDEO AISKRIM AZMIN!

KUALA LUMPUR - Isteri kepada pemimpin kanan PKR yang kini didakwa mempunyai skandal seks, menafikan dirinya risau serta tergugat dengan pendedahan tersebut.

Shamsidar Taharin ketika temuramah bersama FMK berkata, beliau langsung tak ambil peduli dengan penyebaran gambar serta video yang membabitkan suaminya.

“Saya tak kisah pun dengan video tu, yang penting hidup saya bahagia” demikianlah khabarnya perkataan yang terkeluar dari mulut isteri Azmin Ali iaitu Shamsidar Taharin.

Menurut sumber, ungkapan tersebut terkeluar apabila beberapa teman rapat menanyakan tentang isu panas berkaitan video lucah yang dikaitkan dengan Azmin.

Walaupun agak terkejut dengan pertanyaan tersebut, namun Shamsidar dikhabarkan masih mampu mengawal perasaan sambil menganggapnya sebagai satu lagi dugaan.

Petikan gambar dari video seks yang dikaitkan Azmin dengan seorang wanita lain dikatakan mula tersebar dalam beberapa blog sejak 30 April lalu dan menimbulkan kegemparan kepada masyarakat selepas kecoh dengan video terkini yang dikatakan membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Malah beberapa akhbar utama turut memainkan isu tersebut sehingga menjadi perhatian.

Sebelum ini Shamsidar pernah dikaitkan mempunyai hubungan sulit dengan Anwar, namun sehingga ini gagal dibuktikan.

HOUSE PK: Thanks to Utara News! Yalah Shamsidar, apa kau nak kisah kan? Sebab kau lebih teruja dengan AISKRIM Anwar kan? Memang la kau bahagia dapat Senjata Bengkok Anwar berbanding senjata Azmin yang tersangatlah kecil adanya kan? Hik hik hik

9 comments:

  1. Alert (satu lagi gelombang fitnah Fuckatan akan dihasilkan):

    Pagi ini 3 mei 2012, suaram akan membuat sidang akhbar mengenai scorpene yang melibatkan NAJIB RAZAK, sidang tersebut akan dibuat pada pukul 11 pagi di Selangor Chinese Assembly Hall.

    ReplyDelete
  2. "...yang penting hidup saya bahagia"
    Memang bahagia pun...sedap dapat, duit pun dapat banyak lak tu...huhuhu

    ReplyDelete
  3. Anon 12:34 AM

    Oh. Aku ingatkan pasal Altantuya..

    ReplyDelete
  4. apa beza jawapan wan jijah dan shamsidar :

    wan jijah: "saya tau la perut anwar ibrahim macam mana...colourkan sikit.....cara kota dia hayun pun saya tau...."

    Shamsidar : "Yang penting hidup saya bahagia.....colourkan sikit...DUA KOTE SAYA KULUM...aiiiibahagia lah saya.

    ReplyDelete
  5. Aiskelim oh! Aiskelim...! Shamsidar: Ada aku kesah betina tu kolom Aiskelim laki aku??!! Aku dah kolom anwar nyer berzaman dahhh!! Ok perrr....!!

    ReplyDelete
  6. "...yang penting hidup saya bahagia"

    Oooo bahagia yaa??? agak-agak hidup nko ni bahagia tak kat akhirat esok?

    ReplyDelete
  7. Kalau kau tka cakap pun aku tau kau BAHAGIA....KAH..KAH...KAH.

    ReplyDelete
  8. Nak kesah buat apa? Dia lagi happy sebAb dah even dgn azmin...

    Kalau kesah...nanti hilang ferrari merah...naya

    ReplyDelete
  9. PATUTLAH TENGOK MUKA SHAMSIDAR PUN BENDA AZMIN X NAIK DAH..SAMA MUKA MAKLEMPIR AMPANG...XXX LALU BAH.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!