FUYOH! ANAK NIK AZIZ PUN DICARI POLIS ARAB SAUDI - MESTI BACA!


Al kisahnya anak Nik Aziz pun ada kat Mekah siap promo bersih depan Kaabah lagi, gambar ini telah diemail ke aku oleh Pejuang Jawa. Terima kasih Pejuang Jawa, aku harap polis Arab Saudi tangkap mamat ni sekali. Kurang ajar ni. Meh kita baca pendedahan sel13.com pasal lahanat yang mencemarkan Makkah dan Madinah demi Bersih.

Seperti yang kita semua sedia maklum, dua pelancaran BERSIH 3.0 telah diadakan oleh aktivis-aktivis BERSIH 3.0 di Mekah dan Madinah pada pagi 26 April 2012.

Tujuan pertemuan adalah bagi melahirkan sokongan terhadap objektif perhimpunan BERSIH 3.0 di Malaysia dan kononnya sebagai keperihatinan rakyat Malaysia di Arab Saudi bagi memastikan keadilan dan ketulusan di dalam pilihanraya tidak terhenti di Malaysia sahaja.

Kebanyakan rakyat Malaysia yang mengaku sebagai aktivis-aktivis BERSIH 3.0 di Mekah dan Madinah ini terdiri daripada pelajar-pelajar Malaysia yang mengikuti bidang pengajian agama tajaan Kerajaan Arab Saudi serta rakyat Malaysia yang sedang menunaikan umrah.

Read more...

13 Responses to "FUYOH! ANAK NIK AZIZ PUN DICARI POLIS ARAB SAUDI - MESTI BACA!"

  1. LAIN KALI TAMPAL GAMBAR AMBIGA KAT BAJU TU.....
    BARU LAH CERDIK BROTHER....
    MEMANG OTAK FIRST CLASS
    KESIAN PEMUDA ISLAM JADI BEGINI.

    ReplyDelete
  2. Biar Saudi pancung depa ni

    ReplyDelete
  3. berasap la buntut nik ni, di perjuang kan oleh banduan banduan islam dlm jel nanti.
    TUHAN ALLAH nik aziz tak nak tolong ke?

    ReplyDelete
  4. Depa ni bukan anuti agama islam, depa ade kepercayaan sendiri, agama Pas

    ReplyDelete
  5. Mude2 dah hilang akal..
    Mudah2an die mendapat petunjuk drp kesilapan yg telah die buat..amin...

    ReplyDelete
  6. baguslah tu kalau dah kena tangkap kat sana. lepas ni dengar apa kata nik aziz dan fatwa apa pulak yang digunapakai. kali ni fatwanya lebih hebat aku fikir kerana yang kena anaknya. asalkan dia tak kata orang arab kafir sudahlah sama saperti ungkapan dia pada orng UMNO. tak masuk syurgalah nampaknya pak arab tu.

    ReplyDelete
  7. MEREKA BELOM MERASA LAGI NIKMATNYA BILA KENA PENAMPAR ARAB..

    ReplyDelete
  8. Terus terang makin lama aku rasa makin benci pada PAS..imam kat tempat aku pun dah istihar tinggalkan perjuangan gila nie

    ReplyDelete
  9. Mmg bangang...taksub kt Malaysia dah.. ni nk beribadat atau nk melancau.. anak tok guru tp ilmu kurenggg

    ReplyDelete
  10. memang sedapnya bahasa orang UMNO...kesian dengan korang ni, kapal dah nak tenggelam...dari bahasa korang guna pun rakyat dah tahu betapa busuknya hati org umno ni...dia dah ke tanah suci...korang bila lagi ni?...g lah mana tahu kat depan kaabah boleh insaf Tuhan tunjukkan hidayah...tak pun korang maki hamun la org2 yang korang x suka depan kaabah tu...let see what happen tu u'll...amacam berani?

    ReplyDelete
  11. aikkk...aku bg komen nak kena approve dulu ke mangkok anjing sial??...kau kata ANDA BEBAS BERSUARA DI SINI TETAPI APA SAHAJA YANG ANDA TULISKAN DI SINI ADALAH TANGGUNGJAWAB ANDA SENDIRI YA!...

    bagilah terus keluar kenapa nak approve dulu.....sotong la lu cibai!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!