CILI KASI TARUK! ORANG INDIA MENGAMUK DIHASUT OLEH RAFIZI DAN ZURAIDA MAK LAMPIR!


Kehadiran ketua pemuda MIC, ahli MIC serta NGO berkumpul diperkarangan pejabat PM untuk memberi sokongan kepada kerajaan dan Dato' Najib yang telah menyelesaikan beberapa isu mengenai komuniti kaum India berakhir dengan pergaduhan dengan kumpulan PKR yang juga berada di situ.

Merahmato.blogspot.com sini mendedahkan siapa dalang pergaduhan itu.

Ahli-ahli PKR turut berkumpul di tempat yang sama untuk menghantar memo protes bagi pelajar B. Reshina yang sudah berhenti dari persekolahan kerana tidak mempunyai dokumen pengenalan diri yang lengkap.


Naib Presiden PKR cuba menyalahkan pihak MIC kerana mencetuskan ketegangan. Tetapi video ini menunjukkan kebenaran. Laporan pun ada di merahmato.blogspot.com sini

Ini dinafikan oleh Pemuda MIC, T Mohan. Dia memberitahu media bahawa mereka terpaksa mempertahankan diri apabila beberapa ahli PKR menyerang kumpulan mereka.


Dalang pergaduhan ini dipercayai adalah Rafizi dan Zuraidah. Sebagai Ketua STrategik PKR, memang lazminnya suka mencetuskan kontroversi untuk di propagandakan. Tidak hairan Rafizi terlibat. 


Manakala Zuraidah yang mempunyai bau badan MASAM memang dikenali kerana cara dan sikap KASAR mempunyai reputasi memulakan kontroversi, fitnah dan pergadihan. 

Kata T Mohan lagi, PKR mahu dilihat membantu Reshina untuk mendapatkan Mykad hanya bantuan simbolik saja kepada kaum India. 

Berbanding dengan MIC, T Mohan memberitahu telah menyelesaikan 9,529 kes sedemikian. Dia turut menawarkan untuk membantu membawa kes B.Reshina ini ke Jabatan Pendaftaran Negara. 

Masalah seumpama ini timbul kerana ramai ibubapa tidak mendaftarkan kelahiran mereka dan bukannya kerana kesalahan dari pihak JPN mahupun kerajaan.

Sumber: The Unspinners

6 Responses to "CILI KASI TARUK! ORANG INDIA MENGAMUK DIHASUT OLEH RAFIZI DAN ZURAIDA MAK LAMPIR!"

  1. akhirnya parpu tersasul menyebut dalam bahasa ibundanya..kadawalleey ayooooo!

    ReplyDelete
  2. Mereka masyarakat keling ni banyak yang mengeluarkan anak luar nikah, duduk dengan ibubapa bertahun-tahu, tiada sijil perkahwinan yang sah, lepas itu nak mendesak mykad.

    ReplyDelete
  3. Dua ekor agak-agaknya diakhirat macam mana rupanya. teresot-esot cari orang-orang yang dia fitnah dan aniayanya.

    Banyak benda lain boleh buat, umur pun dah nak masuk petang tapi perangai kalah iblis.

    Buat-buat bertaubatlah. Perjalan kita bukan panjang sangat, takut nanti dah mampus kena bedok dalam kubur.

    ReplyDelete
  4. ni lah dia kalo pembankang mesti jadi camni...

    Bergaduh je yg depa tau...tak pun makan aiskrim, tak pun melipat china doll..itu jer..

    ReplyDelete
  5. Ye ker bau bdn mak lampir bau masam? Hahaha...asyik bergelumang dgn india pkr je...mana x masam..sikit lg bau hamis la plk...sbb dok berkepit dgn cina dap....muka x comeiii tkpe..asal hati baik..masalahnya dhlah rupa comei sikit dr langsuir, perangai plk mcm haremmm...

    ReplyDelete
  6. x sudah2.semua nak menang...Ada a AI pakai jgn jd pak,make turut...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!