CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Seminar

Seminar

Tuesday, May 1, 2012

CILI KASI TARUK! NIZAR LAKNATULLAH SEMAKIN MEROYAN SELEPAS BERSHIT 3 SUKU GAGAL!


Di sepanjang Konvensyen Pakatan Rakyat diadakan di Perak, dapat dilihat Adun Pasir Panjang masih syok sendiri dan menganggap beliau masih lagi memegang pucuk kepimpinan Perak sebagai Menteri Besar.

Pelbagai spekulasi dan fitnah yang ditimbulkan sebelum ini, dijawab dengan penuh hebat oleh pemimpin yang lebih dikenali sebagai ‘serial liar’ itu bagi menegakkan benang yang basah dan sekaligus menipu penyokong-penyokong yang cetek akalnya.

Dari awal proses penggulungan ceramah di konvensyen berkenaan, Nizar tidak habis-habis menyalahkan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak yang menyebabkan kerajaan Pakatan Rakyat di Perak jatuh ke tangan Barisan Nasional

Nampaknya, pemimpin Pas ini tidak tahu dengan apa yang dikatakan muhasabah diri, malah sibuk menyalahkan orang lain diatas kecuaian dan kejahilan sendiri.

Fitnah Nizar yang mengaitkan Najib dan BN merancang untuk melakukan rampasan kuasa sekiranya tewas pada pilihanraya umum akan datang sememangnya biadap dan langsung tidak mencerminkan keperibadian beliau sebagai pemimpin tertinggi ‘Parti Islam Se Malaysia’.

Jadi, apa relevannya lagi sekiranya pemimpin Pas sendiri tidak mengaplikasikan akidah-akidah sebagai seorang umat Islam yang baik.

Ceramah Nizar kemudiannya menyentuh pula perihal insiden yang berlaku pada perhimpunan BERSIH di Dataran Merdeka baru-baru ini.

Boleh pula, pemimpin gerenti syurga ini mendakwa bahawa kerajaan BN sanggup menggunakan kekerasan melalui PDRM untuk merampas negara dari rakyat.

Read more...

5 comments:

  1. Apa ni beb, apa yang dia meroyan pasal merampas hak rakyat? Aku rasa dia ni tak tau apa yang dia cakap. Ini cakap orang mabuk agaknya - mabuk kuasa. Aku malu kalau orang macam ni mengaku pejuang Islam, malah aku malu kerana dia ni orang Melayu. Aku nengok pemimpin pembangkang dari kaum Melayu text sama je. Bila tak dapat apa yang mereka inginkan, maka cepat menuding jari kepada orang lain. Bila berlaku salah, samalah juga - orang lain yang lakukan. Bila terdapat bukti akan kesalahan mereka, cepat mereka nafikan dan masih lagi tuduh orang lain yang punya agenda. Bila lah agaknya nak berkesudahan fahaman ini.

    Walau bagaimana pun aku yakin mereka tau merekalah yang melakukan kesalahan, tetapi demi nafsu kebinatangan mereka itu mereka tetap menyalahkan orang lain. Ni semua sebab takut nak gunakan undang undang terhadap mereka. Disebabkan itulah mereka mereka ni meroyan dan merasuk. Bagi mereka mereka yang lemah akan terkena rasukan mereka itu dan akan turut arahan mereka.

    Bagi mereka mereka yang diluar sana, yang masih lagi bersama pemimpin saperti ini, insaflah. Perjalanan kamu sudah jauh terpesong, baliklah kepangkal jalan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. You are absolutely right,tapi yg terpesong tu mmg tak yah balik pangkal jln,dah terlewat.patut buang ke laut je,simpan kaum mcm ni tak de faedah pada kemajuan negara,diorang ni cakap je lebih,kerja bangang.

      Delete
  2. Salam aku ni dulu sokong pembangkang tp x lah fanatik sejak aku peratikan ds anwar bila ada apa2 salah asik salahkan umno umno bila ada video yg jelas dia bg arahan rempuh masih lg salah umno ermmm kalau mcm ni aku naik nyampah dgn org jenis ni, nantikan pangkahan aku masa pru k...

    ReplyDelete
  3. rupanya nizar masih tak amik iktibar kereta camry dia tergolek turtle depan bangunan umno perak...

    itu baru sikit Tuhan kasi dia peringatan...punyalah luas negeri perak tu,,depan pejabat umno juga kereta dia terbalik kongkang..

    gen2felda

    ReplyDelete
  4. Kesian lu orang buat cerita bodoh jer macam ler ader org percaya. Kat Bersih tu semua peserta asyik cakap mampuslah this corupt gov, hancur umno dan yg sejenisnya, melayu, cina india, tua dan muda tak macam lu main sentimen perkauman. Lagi satu lu sibuk sibuk nie pemimpin lu yg kat atas tetap Kaki Jilat Jubur.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!