CILI KASI TARUK! NAMPAKNYA GILA NIZAR NI MEMANG TAKDE UBAT!



Benarkah Adun Pasir Panjang, Datuk Seri Nizar Jamaluddin sudah bertaubat dengan segala perbuatan fitnahnya lantas mula membuat pertimbangan untuk berjuang bersama pemimpin UMNO?

Malah, semalam beliau dilihat menghadiri ceramah anjuran UMNO di Tualang Sekah, Kampar di mana Nizar muncul secara tiba-tiba sambil tersengih-sengih macam kerang busuk seperti tidak pernah melakukan sebarang fitnah ke atas parti itu.

Kejadian seumpama ini pertama kali berlaku.

Mungkin kerana pemimpin meroyan jawatan ‘Menteri Besar’ itu sudah mula mendapat hidayah dan menggunakan ceramah terbabit untuk mengimbau kembali segala kesalahan, tuduhan dan fitnah yang pernah dikeluarkan oleh beliau.

Apa tidaknya, ceramah berkenaan yang bertajuk ’NIZAR PEMBOHONG BERSIRI’ mampu mengenang kembali betapa banyaknya fitnah dan segala pembohongan yang pernah dilakukan oleh pemimpin parti ISLAM Semalaysia (PAS) ini.

Nizar dengan beraninya naik dan duduk di atas pentas pada ceramah yang berlangsung.

Lebih menarik, Nizar lebih rela berceramah di pentas UMNO daripada menghadiri ceramah Pakatan Rakyat yang sepatutnya beliau hadir kira-kira 100 meter dari situ

Read more...

7 Responses to "CILI KASI TARUK! NAMPAKNYA GILA NIZAR NI MEMANG TAKDE UBAT!"

  1. Melayu Perak semakin meluat pada Nizar Lilin..gopoh gelojoh syok sendiri seperti Cina sewaktu dapat kuasa sekejap dulu.

    ReplyDelete
  2. UBATNYER SENANG JER...KASIK PENAMPOR JER...BIO SI NIZO SENYUM TERPUSING2...SAMBEL MELAMBEI2 MACAM ORANG TERENCAT AKAL SEDANG TAREK SAWAN....KEH KEH KEH KEH KEH

    ReplyDelete
  3. hahahhahahahahahhahaha

    macam celaka je nizar ni

    muka mengalahkan kambing masuk majlis orang

    x malu

    ReplyDelete
  4. Berukkk umgok apa yang kau rasa orang yang kamu fitnah datang terus tukar ceta apa kan hal nya yeop belakang begegar2 ceta bila berdepan kecut perut umgok2 tu semua macam nangoi pula gua tengok

    ReplyDelete
  5. perghh...YB mcm ni la yg dicari...berani kerana benar, takut kerana salah...agak2 kalo PR buat ceramah 'Najib & Komisen Kapal Selamnya', Najib berani datang tak? HAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  6. Anjing PR pandai plak menyalak kat sini...

    ReplyDelete
  7. Jemput mai rumah. Kite siap jamuan lg
    hehehe....hehehe....hehe haraam jadah

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!