CILI KASI TARUK! KERANA KEEGOAAN KHALID GAGAP, RAKYAT SELANGOR TERPAKSA MINUM AIR LOMBONG!



Kalau mengikut pendedahan oleh Dato Seri Noh ni, air kat Selangor ni kalau diikutkan memang cukup tapi disebabkan oleh keEGOan seorang manusia yang gagap serta menjadi MB Boneka DAP ni, sanggup dia aniaya rakyat Selangor untuk mempertahankan EGO dia.

Khalid Gagp langsung takde sikap tanggungjawab pasal air ni, dia lepas tangan begitu je. Kalau dibiar begini esok kita nak mandi pun takde air beb, si gagap ni nak kita guna air lombong. Masih nak simpan dia ni lagi ke wahai rakyat Selangor?

Kat Kelantan Nik Aziz kasi minum orang Kelantan air Kuning selama 20 tahun atas nama berkorban untuk Islam, kat sini pun kita nak benarkan Pakatan buat benda yang sama ke? Apa yang susah sangat Khalid gagap nak luluskan Projek Langat 2?

Ini bukan soal politik ini soal asa hidup rakyat Selangor! Tolong la wahai rakyat Selangor, pastikan kita tolak Pakatan haram ni kaw-kaw punya supaya kita tak perlu minum air lombong nanti!

0 Response to "CILI KASI TARUK! KERANA KEEGOAAN KHALID GAGAP, RAKYAT SELANGOR TERPAKSA MINUM AIR LOMBONG!"

Post a Comment

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!