CILI KASI TARUK! BUKTI PAS MENYOKONG LGBT DAN KESESATAN!



Aku malas nak tulis banyak, budak depan tu tengah sembahyang kan? Kat belakang tu, awek tu dengan selamba boleh duduk terkangkang! Wow!

21 Responses to "CILI KASI TARUK! BUKTI PAS MENYOKONG LGBT DAN KESESATAN!"

  1. Spot the similar……. between:

    http://1.bp.blogspot.com/-6KdgRpq8_RE/T5wtxGlnpkI/AAAAAAAAAAU/UfO8H0uGh4w/s320/1.JPG

    and this….

    http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/216642_216545175027873_100000171754637_1031693_454925_n.jpg

    Got something????

    ReplyDelete
  2. wowowow..nasib baik duduk belakang, kalau depan mesti kiblat mamat tu kat celah kangkang..! wakakak jahanam agama puak puak nih!

    ReplyDelete
  3. malaysia kurang masjid ke? show off!

    ReplyDelete
  4. Ok apa PK, kalau amoi tu kat depan...

    Solat ke mana...

    Mamat dengan amoi tu pun entah ke mana???

    Macam Ambiga dan Anwar hilang bila rusuhan berlaku....

    ReplyDelete
  5. budak ni tak nak solat kat masjid or surau sebab takut tempat yg dia duduk tu diambil oleh pendemo lain...

    jalang yg kat belakang tu tengah dok offer sapa mau hanya rm20 saja...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  6. Kat mana diaorang ni berwuduk???????

    ReplyDelete
  7. Dia bukan smbahyang laaaaa, tapi tunggang tunggek jerr

    ReplyDelete
  8. Apa nak nak heran...Bukannya dlam masjid...Lainlah kalau betina tu tengah DOGGYSTYLE kat ctuu...Mangkok ayunn TULLL...JAHIL BERTINGKAT2...

    ReplyDelete
  9. sedih betul org PAS skg...ada masjid,tapi tak digunakan tempat sembayang.. tempat yang terbuka juga diorang pilih..pastu tak tengok keadaan sekitar pulak tu..

    ReplyDelete
  10. Budak tu nak tunjukkan yg dia kuat iman. Islam baru pas dan pkr nak buat suasana baru dimana org islam bole solat sebelah2 dgn org budha smbhyg, org hindu smbhyg, org kristian smbhyg dll. Nanti dlm satu ruang semua penganut agama bole sembahyg dgn cara masing2.

    ReplyDelete
  11. itulah parpu..karang gua kata lu ni gemuk yg bodoh lu mara..sian la gua tengok lu ni..eh lu dulu stakat amik penilaian darjah 5 kot..alahai parpu..lu gemok sgt la parpu..sbb tu otak pun kureng..gambar2 mcm ni agaknya leh main tampal2 pakai gam picit 50sen mcm kita skolah dulu2 kan parpu..kah kah kah mmg org ameno ni semua tolol tolol belaka..goblok!

    ReplyDelete
  12. Masjid punya la banyak kat sana, ini nak showoff je ni. riak la nak tunjuk dia alim. Cissssss

    ReplyDelete
  13. Dijadikan bumi ini tempat sujud yg suci...apa yg kita nak pertikai orang dirikan solat Walau dimanapun dia berada? Yang parity kita tanyakan, 'Apakah solat telah berjaya kamu dirikan?"

    ReplyDelete
  14. Kami jadikan bumi sebagai tempat sujud yg suci...usah, berpolemik dgn anak2 muda yg bersolat walau dimana sekalipun...wajar tanyakan diri kita sendiri, 'Apakah solat itu berjaya aku dirikan?'.

    ReplyDelete
  15. Dijadikan bumi ini tempat sujud yg suci...apa yg kita nak pertikai orang dirikan solat Walau dimanapun dia berada? Yang parity kita tanyakan, 'Apakah solat telah berjaya kamu dirikan?"

    ReplyDelete
  16. nampak sangat munafik budak tu.. sebiji perangai anwar...penganut fahaman nik aziz peliwat agama.

    ReplyDelete
  17. Orang Pas dah jadi celaka sembahyang pun suka-suka mak bapak dia...inilah punca kalau mengikut ajaran kepala syaitan nik aziz dan azhar idrus...boleh mampus la orang pas ni merosakkan agama ...kau orang ni bodoh bangang...

    ReplyDelete
  18. kah3... pk kalu nak jd cai pun jgn le nmpk bahalol sgt.. kah3
    yg langau2 kaki ampu pun bahalul melantun2..
    kesian mak bapak korang... kah3... hantar anak skolah tinggi2 makin bangang..

    ReplyDelete
  19. Dia sorang sahajalah yag solat. Orang PAS & PKR tak payahlah nak cakap bab agama.

    Rakyat dah tau hukum yang hangpa buat hanya untuk umat hangpa. Semua dibolehkan.

    Dah tak laku boleh lelong di kaki lima. Belum tentu ada orang nak beli.

    Last-last buang dalam longkang.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!